PO RAZ PIERWSZY 100% ON-LINE:

3 czerwca 2020

Nic dotąd tak skutecznie nie stymulowało rewolucji cyfrowej w sektorach farmaceutycznym i medycznym jak „korona-kryzys”. Redefinicja wcześniej obranych strategii i zwinne działanie, przede wszystkim w sferze „digital”, stały się faktem. Wyjście poza strefę komfortu po prostu dokonało się. Teraz, by nie zmarnować tego „skoku” w stronę innowacji, warto przedyskutować w gronie top-praktyków branży kolejne kroki i efektywne scenariusze, prowadzące do tego  by już w świecie cyfrowym, wzbogaconym o rozwiązania AI, VR, Big Data, IoT, oferować pacjentowi i HCP prawdziwe „coś więcej”. 

Jeśli są jakiekolwiek pozytywne strony korona-kryzysu, to na pewno jest to wzrost kreatywności. Czas burzy to czas wielkiej energii, którą trzeba od razu twórczo wykorzystać! Czas zawirowań to moment na robienie nowych rzeczy z dużo większą odwagą! Działajmy!

Serdecznie zapraszamy, po raz pierwszy 100% on-line!
Zespół brave

PRELEGENCI KONFERENCJI

Paul Misener

VP Global Innovation Policy and Communications,

AMAZON.COM

Marcin Bruszewski

Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE,

PHILIPS HEALTH SYSTEMS

Michał Nitka

General Manager Central Eastern Europe,

TEVA

Jolanta Dilling-Nowińska

General Manager,

ALLERGAN POLAND

Robert Łukawski

President of the Management Board,

Zentiva Polska, Alvogen Pharma

Katarzyna Turowski-Paliwoda

Head of Emerging Markets Central & Eastern Europe,

FACEBOOK

Rafał Kowalczyk

Multichannel Marketing Manager,

PFIZER

Jakub Zieliński

Head of Medonet,

RINGIER AXEL SPRINGER

Karol Wolak

Regional Multichannel Marketing Manager EMEA

MERCK GROUP

Dorota Wysocka

Multichannel Marketing Manager,

ROCHE

Maciej Krasnodębski

Multimedia Channel Manager,

BOEHRINGER INGELHEIM

Michał Zając

Ekspert ds Rozwoju Telemedycyny

,

Filip Makowiecki

Senior Design Strategist

E-POINT

Paweł Niechciał

Digital Manager

ALLERGAN

Rafał Włach

Lekarz, Dyrektor ds. Strategii
i Rozwoju

CGM POLSKA

Larysa Żuchowska

Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej,

Adamed Pharma

Robert Żogała

Strategic Development & Business Effectiveness Director, Poland and CEE,

TEVA

Elżbieta Śpiewak

Marketing Manager EE,

GE HEALTHCARE

Artur Schab

Partner,

PHARMACEUTICAL CONSULTING

Tomasz Barałkiewicz

Partner,

PHARMACEUTICAL CONSULTING

Bogumiła Hoszowski

Dyrektor Marketingu,

SAGRA TECHNOLOGY

Marcin Pleszko

Chief Product Officer,

SAGRA TECHNOLOGY

Aleksandra Grajkowska-Marzewska

Senior Product Manager Flu Vaccines,

SANOFI

AGENDA KONFERENCJI:

}

8:45

Przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director,brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

Moderatorzy spotkania:

Artur Schab, Partner,PHARMACEUTICAL CONSULTING

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

}

8:50

Korona-kryzys a Digital revolution – jak obecna sytuacja wpłynęła na przyspieszenie cyfrowe w całej firmie farmaceutycznej i medycznej oraz telemedycynie. Bariery wewnętrzne organizacji a Digital Transformation
– panel Prezesów

Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS

Michał Nitka, General Manager Central Eastern Europe, TEVA

Robert Łukawski, President of the Management Board, Zentiva Polska,  Zentiva Polska, Alvogen Pharma

Jolanta Dilling-Nowińska, General Manager, ALLERGAN POLAND

}

9:20

online chat: sesja q&a

}

9:30

„ Znaczenie cyfryzacji organizacji w zmieniającym się otoczeniu. Łańcuch dystrybucji oraz praca zdalna – praktyczne przykłady

Bogumiła Hoszowski, Dyrektor Marketingu, SAGRA TECHNOLOGY

Marcin Pleszko, Chief Product Officer,SAGRA TECHNOLOGY

}

9:45

online chat: sesja q&a

}

9:50

Inspiracja od FACEBOOK: Shaping the Future of Digital Marketing

Katarzyna Turowski-Paliwoda, Head of Emerging Markets, Eastern Central Europe, FACEBOOK

}

10:10

online chat: sesja q&a

}

10:15

Przerwa

}

10:25

Co po pandemii? Jakie rozwiązania cyfrowe wprowadzone w tym czasie chcemy zachować na przyszłość – panel dyskusyjny

Dorota Wysocka, Multichannel Marketing Manager, ROCHE

Paweł Niechciał, Digital Manager, ALLERGAN

Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

Elżbieta Śpiewak, Marketing Manager EE, GE HEALTHCARE

}

10:45

online chat: sesja q&a

}

10:50

FUTURE OF DIGITAL HEALTHCARE

  • Pacjent przyszłości  jak zmieniają się zachowania pacjentów w internecie?
  • Najnowsze trendy oraz technologie kształtujące rozwój rynku digital health 
  • Jak wykorzystać tę szansę? 

Jakub Zieliński, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

}

11:05

online chat: sesja q&a

}

11:15

Blaski i cienie komunikacji do pacjentów przez Social Media

  • Czy to uniwersalne narzędzie dla każdego produktu?
  • Jak dostosować kampanię do zmiany zachować pacjentów/klientów?

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI

}

11:30

online chat: sesja q&a

}

11:35

Produkt – Portal – Pacjent – jak projektować cyfrowe ścieżki w branży farmaceutycznej?  – case study ADAMED

Filip Makowiecki, Senior Design Strategist, E-POINT

Larysa Żuchowska, Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej, Adamed Pharma

}

11:50

online chat: sesja q&a

}

11:55

Przerwa

}

12:05

Hybrid REP – zmiana zaczyna (zaczęła) się dzisiaj 
– case study TEVA

Robert Żogała, Strategic Development & Business Effectiveness Director, Poland and CEE, TEVA

}

12:20

online chat: sesja q&a

}

12:25

Doświadczenie w komunikacji zdalnej z lekarzami – case study PFIZER


Rafał Kowalczyk, Multichannel Marketing Manager, PFIZER

}

12:40

online chat: sesja q&a

}

12:45

Jak z digitalowych narzędzi korzystają dziś lekarze?

Rafał Włach, Lekarz, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, CGM POLSKA

}

13:00

online chat: sesja q&a

}

13:10

Przerwa na lunch

}

13:40

Więcej niż multichannel – w stronę “multi-customer model” – prawdziwa personalizacja i generowanie wartości dodanej dla HCP i Pacjenta
– case study MERCK GROUP

Karol Wolak, Regional Multichannel Marketing Manager, EMEA, MERCK GROUP

}

13:55

online chat: sesja q&a

}

14:00

Jak rozszerzyć opiekę nad pacjentem? Czy telemedycyna to rozwiązanie dla pharma & medical? 

Michał Zając, Ekspert ds Rozwoju Telemedycyny

}

14:15

online chat: sesja q&a

}

14:20

Inspiration from Amazon: How to be really open for innovations – A new type of organizational culture, open to innovation, needed immediately!
– GOŚĆ SPECJANY

Paul Misener, VP Global Innovation Policy and Communications, AMAZON.COM

}

14:50

online chat: sesja q&a

}

15:00

Zakończenie konferenecji

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

#1

Unikalna dyskusja Inspiratorów i top praktyków branży farmaceutycznej i medycznej

 

#2

Mix trendów i bardzo praktycznych rozwiązań na dziś, by wyjść „beyond „just the pill”!

 

 

#3

Dowiedz się, które wypracowane
w korona-czasie rozwiązania warto zatrzymać na stałe

 

#4

Przełam wewnętrzne bariery organizacji – zaimplementuj nowy model kultury firmowej stymulującej innowacyjne działanie i adaptację do zmian

 

#5

„Virtual Rep” w praktyce – kontaktuj się efektywniej z HCP
w wielu kanałach

 

 

 

#6

Zainspiruj się innowacyjnymi rozwiązaniami aby działać w czasie zawirowań z dużo większą odwagą

KONTAKT

W przypadku większej ilości zgłoszonych na warsztaty skontaktuj się z nami i ustal cene specjalną.

Zgłoszenie udziału

Anna Banaś

Managing Director brave

tel. +48 787 092 566


anna.banas@braveconferences.pl

Support Klienta

Mariusz Szędzioł
Senior Sales Account Manager

+48 787 097 497

mariusz.szedziol@braveconferences.pl

Partnerzy

Patron medialny