WŚRÓD ZAGADNIEŃ VI EDYCJI FORUM PHARMA PLANET M.IN.:

1 dzień, 6 listopada 2024 r.

}

8:50-13:05

SESJA PLENARNA #1:

Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

Znaczenie edukacji Pacjentów – raport „Rola samoleczenia w systemie opieki zorientowanym na wartość zdrowotną”

Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY

  • znaczenie samoleczenia dla pacjenta i systemu ochrony zdrowia: odpowiedzialne korzystanie z leków OTC, samodzielne zarządzanie drobnymi dolegliwościami, odciążenie systemu opieki zdrowotnej
  • korzyści płynące z leków OTC dla pacjentów: szybka reakcja na pierwsze objawy choroby, zwiększenie autonomii i komfortu pacjentów
  • profilaktyka zdrowotna i edukacja pacjentów: świadomość zdrowotna i odpowiedzialne samoleczenie

Nowelizacja Ustawy Refundacyjnej – w jakim kierunki dzięki niej zmierzamy jako pacjenci i jako branża pharma & medical – dyskusja panelowa

Paneliści:

Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA

Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu, PZPPF

Agnieszka Grzybowska-Zalewska, Prezes Zarządu, INFARMA

Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY

Jan Kruk, Prezes Zarządu, Centrala Farmaceutyczna CEFARM

  • rola nowych zapisów wspierających produkcję leków i API w Polsce 
  • wpływ zapisów o dostarczaniu refundowanych produktów do co najmniej dziesięciu hurtowni i zapewnienia ciągłości dostaw produktu jako kryterium decyzji o objęciu refundacją
  • szanse i zagrożenia jakie stwarza możliwość refundacji produktów OTC
}

10:45

PRZERWA NA KAWĘ

Jak CEO może zawczasu przygotować organizację rynku farmaceutycznego na nagły wstrząs

Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN

  • aktualne zagrożenia wpływające na stabilność organizacji
  • rozważania różnych scenariuszy
  • odpowiedzialność CEO i liderów i jak budować odporność organizacji

Jak wybielić czarnego łabędzia w branży pharma & medical czyli o minimalizowaniu skutków niespodziewanych zdarzeń – dyskusja panelowa

Paneliści:
Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

  • aktualne zagrożenia dla firmy i branż – mniej i bardziej prawodopodobne
  • jak zabezpieczyć biznes przed wstrząsami typu konflikt zbrojny i cyberatak
  • jakie mamy aktualnie możliwości w zakresie zabezpieczenia pacjentów i co warto poprawić
}

13:05

LUNCH

}

13:50

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE

}

14:35

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:55

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA Logistics & DISTRIBUTION:

Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

 

Jak optymalizować działania w dziale logistycznym i łańcuchu dostaw

Wiesław Majewski, Supply Chain Expert, Board Advisor, DR. MAX

  • zarządzanie magazynem i dostawami
  • upraszczanie i automatyzacja procesów
  • sprawna współpraca z producentem/dostawcą/odbiorcą

Łańcuch dostaw w świecie BANI – jak zapewnić dostępność produktów i minimalizować koszty – dyskusja panelowa

Paneliści:
Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA


Magdalena Glinka, Supply Chain Director, STADA


Tadeusz Czerwiński, Kierownik Magazynów i Logistyki, Apteka Słoneczna


Grażyna Sass, Head of Supply Chain, BOEHRINGER INGELHEIM

  • aktualne czynniki ryzyka wpływające na stabilność i koszty łańcuchów dostaw
  • zarządzanie stanami magazynowymi – nowe strategie w oparciu o wytyczne NUR
  • znaczenie usprawnień, monitoringu i analizy danych w logistyce i łańcuchu dostaw
}

17:00 | Przerwa na Kawę

Jak optymalizować działania kierując magazynem leków

Patryk Karpiński, Kierownik Działu Logistyki, ADAMED

  • zarządzanie magazynem i dostawami
  • upraszczanie i automatyzacja procesów
  • współpraca z operatorem logistycznym / końcowym odbiorcą

Jak skutecznie i sprawnie prowadzić zdalne negocjacje z sieciami aptek

Joanna Ossowska-Nowicka, Niezależny Ekspert

  • perfekcyjne przygotowanie do spotkania. Znajomość historii współpracy z klientem osiąganych targetów oraz budżetów inwestowanych w klienta
  • znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność ich użycia
  • skuteczne doprowadzenie do zakończenia negocjacji oraz prowadzenie dalszej współpracy
  • podejście do współpracy z klientem z przekonaniem o owocnej i efektywnej kooperacji

SESJA MARKETING #1:

Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

 

Jak budować swoją przewagę konkurencyjną na market place

Anna Sztupecka-Podawca, Group Category Manager Health / OTC / Erotica, ALLEGRO

Potrzeby lekarzy jako punkt wyjścia do budowania strategii działania marketera – dyskusja panelowa z udziałem odbiorców przekazów promocyjnych

Paneliści:
Agata Łapińska-Smolińska, Dyrektorka Marketingu Rx, Prezeska Naukowej Fundacji Polpharmy, POLPHARMA


Małgorzata Masierek, Medical Marketing Director, BIOTON


Anna Rosada, Asystentka dydaktyczna w Studium Komunikacji Medycznej, lekarz POZ, WUM, DOM MED

Małgorzata Łukaszewicz, Lekarz medycyny rodzinnej, ZDROWA RODZINA


Aneta Górska-Kot, Head of Peadiatric Department, SZPITAL DZIECIĘCY IM. PROF. DR MED. J. BOGDANOWICZA SPZOZ

  • skąd obecnie czerpiemy dane na temat potrzeb odbiorcy i jak ocenić ich wiarygodność
  • jak lekarze postrzegają nasze komunikaty i czy zgodne są z ich potrzebami
  • budowanie pozytywnego doświadczenia odbiorcy z naszym lekiem (wyrobem medycznym, supelmentem diety) – wyzwania i pułapki

Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia

Rafał Staszkiewicz, Growth Director, GPD HEALTH

 

}

17:00 | Przerwa na Kawę

„Diagnozuj i lecz” depresję  – wsparcie lekarzy POZ i przykład społecznej odpowiedzialności biznesu

Mateusz Patorski, Senior Brand Manager RX, ANGELINI PHARMA

Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia

Sabina Drażba, Expert Digital Activation Manager, HALEON

SESJA SALES #1:

Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

Jak stworzyć zaangażowany zespół sprzedażowy, który elastycznie reaguje na zmiany na rynku

Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • aktualna rola szefa zespołu SF
  • zarządzanie kompetencjami w zespole
  • budowanie zaangażowania, odporności i elastyczności zespołu

Jak szef sprzedaży i organizacja mogą wspierać przedstawiciela w okresie zmiany na rynku aptecznym

Michał Gliszczyński, Sales Director Pharmacy Channel, HALEON

  • przestrzeń na indywidualną pracę z przedstawicielem
  • praca nad nastawieniem i motywacją przedstawiciela
  • uzupełnianie kompetencji przedstawiciela

Jak zarządzać emocjami i obawami zespołu SF w dobie automatyzacji, robotyzacji i AI na horyzoncie – dyskusja panelowa

Paneliści:
Anna Biłobran-Wołkowicz, Country Manager Poland, BAYER


Rafał Szempliński, National Sales Manager, FRESENIUS KABI

Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA

Wojciech Kosior, National Sales Manager Vaccines, SANOFI

  • czy obawy SF są uzasadnione
  • jak zmniejszyć niepokój zespołu SF i budować atmosferę zaufania
  • jakie kompetencje PH i KAM’a są aktualnie najbardziej pożądane przez szefa sprzedaży
}

17:00 | Przerwa na Kawę

Od przedstawiciela do KAMA – budowanie motywacji, kompetencji i sukcesu

Kamil Warszawa, Business Development and Activation Lead, ASTRAZENECA

  • przygotowanie pracownika do zmiany roli
  • współpraca z działem HR
  • rola dyrektora sprzedaży we wspieraniu rozwoju pracownika

SESJA HR #1:

Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników

Jak zbudować atmosferę w organizacji, która inspiruje pracowników do aktywnego uczestnictwa w swoim rozwoju i wzmocni ich więź z organizacją

Anna Zielińska, Global People Development Partner, NOVO NORDISK

  • współpraca Dyrektora HR z CEO
  • znaczenie kompetencji i postawy bezpośredniego przełożonego
  • przestrzeń na wspólne z pracownikiem analizy i dopasowywanie planu kariery do celów firmy oraz aspiracji i możliwości pracownika

Jak zatrzymać najlepszych pracowników w organizacji w czasach kontrofert i niskiego bezrobocia

Justyna Betta, Assoc. HR Director CEE&I, BAXTER

Dorota Dmowska, EMEA HR Manager, BAXTER BUSINESS SERVICES

  • jak pracodawca i dział HR mogą wzmacniać więź pracownika z organizacją
  • co aktualnie jest kluczowe w budowaniu lojalności pracownika
  • czy właściwie płacimy najlepszym i na ile jesteśmy skłonni do dawania im podwyżki

Jak aktualnie zmniejszać rotację utalentowanych pracowników – dyskusja panelowa

Paneliści:

Aleksandra Stypułkowska, Country P&O Head People & Organization, NOVARTIS


Monika Kobierska, Dyrektor HR, USP ZDROWIE


Mariusz Łaski, Head of Legal & HR, Local Compliance Officer, PAUL HARTMANN


Ewelina Romańska, HR & Communication Director, BIOTON

  • jakie fakty i dane mogą nas wspierać przy zarządzaniu utalentowanymi pracownikami
  • kiedy zwrócić uwagę na wynagrodzenia i system premiowania by zapobiec odchodzeniu z przyczyn finansowych
  • jak wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami pracownika a możliwościami pracodawcy
}

16:45 | Przerwa na Kawę

Jak wdrożenie nowego systemu i nowe dane wsparły proces zarządzania talentami w organizacji

Beata Piwnik, Dyrektor Pionu HR, GRUPA HASCO

  • co zadecydowało o decyzji o inwestowaniu w nowy system
  • jak poradziliśmy sobie z największymi wyzwaniami przy wdrożeniu nowego system
  • Talent Management w oparciu o dane
}

18:10-20:10

NETWORKING I KOKTAJL