WŚRÓD ZAGADNIEŃ VI EDYCJI FORUM PHARMA PLANET M.IN.:
1 dzień, 6 listopada 2024 r.
8:50-13:05
SESJA PLENARNA #1:
Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta
Moderator:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA
Znaczenie edukacji Pacjentów – raport „Rola samoleczenia w systemie opieki zorientowanym na wartość zdrowotną”
Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY
- znaczenie samoleczenia dla pacjenta i systemu ochrony zdrowia: odpowiedzialne korzystanie z leków OTC, samodzielne zarządzanie drobnymi dolegliwościami, odciążenie systemu opieki zdrowotnej
- korzyści płynące z leków OTC dla pacjentów: szybka reakcja na pierwsze objawy choroby, zwiększenie autonomii i komfortu pacjentów
- profilaktyka zdrowotna i edukacja pacjentów: świadomość zdrowotna i odpowiedzialne samoleczenie
Nowelizacja Ustawy Refundacyjnej – w jakim kierunki dzięki niej zmierzamy jako pacjenci i jako branża pharma & medical – dyskusja panelowa
Paneliści:
Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA
Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu, PZPPF
Agnieszka Grzybowska-Zalewska, Prezes Zarządu, INFARMA
Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY
Jan Kruk, Prezes Zarządu, Centrala Farmaceutyczna CEFARM
- rola nowych zapisów wspierających produkcję leków i API w Polsce
- wpływ zapisów o dostarczaniu refundowanych produktów do co najmniej dziesięciu hurtowni i zapewnienia ciągłości dostaw produktu jako kryterium decyzji o objęciu refundacją
- szanse i zagrożenia jakie stwarza możliwość refundacji produktów OTC
10:45
PRZERWA NA KAWĘ
Jak CEO może zawczasu przygotować organizację rynku farmaceutycznego na nagły wstrząs
Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN
- aktualne zagrożenia wpływające na stabilność organizacji
- rozważania różnych scenariuszy
- odpowiedzialność CEO i liderów i jak budować odporność organizacji
Jak wybielić czarnego łabędzia w branży pharma & medical czyli o minimalizowaniu skutków niespodziewanych zdarzeń – dyskusja panelowa
Paneliści:
Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF
- aktualne zagrożenia dla firmy i branż – mniej i bardziej prawodopodobne
- jak zabezpieczyć biznes przed wstrząsami typu konflikt zbrojny i cyberatak
- jakie mamy aktualnie możliwości w zakresie zabezpieczenia pacjentów i co warto poprawić
13:05
LUNCH
13:50
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
14:35
PRZERWA NA KAWĘ
14:55
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA Logistics & DISTRIBUTION:
Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania
Moderator:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA
Jak optymalizować działania w dziale logistycznym i łańcuchu dostaw
Wiesław Majewski, Supply Chain Expert, Board Advisor, DR. MAX
- zarządzanie magazynem i dostawami
- upraszczanie i automatyzacja procesów
- sprawna współpraca z producentem/dostawcą/odbiorcą
Łańcuch dostaw w świecie BANI – jak zapewnić dostępność produktów i minimalizować koszty – dyskusja panelowa
Paneliści:
Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA
Magdalena Glinka, Supply Chain Director, STADA
Tadeusz Czerwiński, Kierownik Magazynów i Logistyki, Apteka Słoneczna
Grażyna Sass, Head of Supply Chain, BOEHRINGER INGELHEIM
- aktualne czynniki ryzyka wpływające na stabilność i koszty łańcuchów dostaw
- zarządzanie stanami magazynowymi – nowe strategie w oparciu o wytyczne NUR
- znaczenie usprawnień, monitoringu i analizy danych w logistyce i łańcuchu dostaw
17:00 | Przerwa na Kawę
Jak optymalizować działania kierując magazynem leków
Patryk Karpiński, Kierownik Działu Logistyki, ADAMED
- zarządzanie magazynem i dostawami
- upraszczanie i automatyzacja procesów
- współpraca z operatorem logistycznym / końcowym odbiorcą
Jak skutecznie i sprawnie prowadzić zdalne negocjacje z sieciami aptek
Joanna Ossowska-Nowicka, Niezależny Ekspert
- perfekcyjne przygotowanie do spotkania. Znajomość historii współpracy z klientem osiąganych targetów oraz budżetów inwestowanych w klienta
- znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność ich użycia
- skuteczne doprowadzenie do zakończenia negocjacji oraz prowadzenie dalszej współpracy
- podejście do współpracy z klientem z przekonaniem o owocnej i efektywnej kooperacji
SESJA MARKETING #1:
Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta
Moderator:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA
Jak budować swoją przewagę konkurencyjną na market place
Anna Sztupecka-Podawca, Group Category Manager Health / OTC / Erotica, ALLEGRO
Potrzeby lekarzy jako punkt wyjścia do budowania strategii działania marketera – dyskusja panelowa z udziałem odbiorców przekazów promocyjnych
Paneliści:
Agata Łapińska-Smolińska, Dyrektorka Marketingu Rx, Prezeska Naukowej Fundacji Polpharmy, POLPHARMA
Małgorzata Masierek, Medical Marketing Director, BIOTON
Anna Rosada, Asystentka dydaktyczna w Studium Komunikacji Medycznej, lekarz POZ, WUM, DOM MED
Małgorzata Łukaszewicz, Lekarz medycyny rodzinnej, ZDROWA RODZINA
Aneta Górska-Kot, Head of Peadiatric Department, SZPITAL DZIECIĘCY IM. PROF. DR MED. J. BOGDANOWICZA SPZOZ
- skąd obecnie czerpiemy dane na temat potrzeb odbiorcy i jak ocenić ich wiarygodność
- jak lekarze postrzegają nasze komunikaty i czy zgodne są z ich potrzebami
- budowanie pozytywnego doświadczenia odbiorcy z naszym lekiem (wyrobem medycznym, supelmentem diety) – wyzwania i pułapki
Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia
Rafał Staszkiewicz, Growth Director, GPD HEALTH
17:00 | Przerwa na Kawę
„Diagnozuj i lecz” depresję – wsparcie lekarzy POZ i przykład społecznej odpowiedzialności biznesu
Mateusz Patorski, Senior Brand Manager RX, ANGELINI PHARMA
Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia
Sabina Drażba, Expert Digital Activation Manager, HALEON
SESJA SALES #1:
Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Jak stworzyć zaangażowany zespół sprzedażowy, który elastycznie reaguje na zmiany na rynku
Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS
- aktualna rola szefa zespołu SF
- zarządzanie kompetencjami w zespole
- budowanie zaangażowania, odporności i elastyczności zespołu
Jak szef sprzedaży i organizacja mogą wspierać przedstawiciela w okresie zmiany na rynku aptecznym
Michał Gliszczyński, Sales Director Pharmacy Channel, HALEON
- przestrzeń na indywidualną pracę z przedstawicielem
- praca nad nastawieniem i motywacją przedstawiciela
- uzupełnianie kompetencji przedstawiciela
Jak zarządzać emocjami i obawami zespołu SF w dobie automatyzacji, robotyzacji i AI na horyzoncie – dyskusja panelowa
Paneliści:
Anna Biłobran-Wołkowicz, Country Manager Poland, BAYER
Rafał Szempliński, National Sales Manager, FRESENIUS KABI
Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA
Wojciech Kosior, National Sales Manager Vaccines, SANOFI
- czy obawy SF są uzasadnione
- jak zmniejszyć niepokój zespołu SF i budować atmosferę zaufania
- jakie kompetencje PH i KAM’a są aktualnie najbardziej pożądane przez szefa sprzedaży
17:00 | Przerwa na Kawę
Od przedstawiciela do KAMA – budowanie motywacji, kompetencji i sukcesu
Kamil Warszawa, Business Development and Activation Lead, ASTRAZENECA
- przygotowanie pracownika do zmiany roli
- współpraca z działem HR
- rola dyrektora sprzedaży we wspieraniu rozwoju pracownika
SESJA HR #1:
Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników
Jak zbudować atmosferę w organizacji, która inspiruje pracowników do aktywnego uczestnictwa w swoim rozwoju i wzmocni ich więź z organizacją
Anna Zielińska, Global People Development Partner, NOVO NORDISK
- współpraca Dyrektora HR z CEO
- znaczenie kompetencji i postawy bezpośredniego przełożonego
- przestrzeń na wspólne z pracownikiem analizy i dopasowywanie planu kariery do celów firmy oraz aspiracji i możliwości pracownika
Jak zatrzymać najlepszych pracowników w organizacji w czasach kontrofert i niskiego bezrobocia
Justyna Betta, Assoc. HR Director CEE&I, BAXTER
Dorota Dmowska, EMEA HR Manager, BAXTER BUSINESS SERVICES
- jak pracodawca i dział HR mogą wzmacniać więź pracownika z organizacją
- co aktualnie jest kluczowe w budowaniu lojalności pracownika
- czy właściwie płacimy najlepszym i na ile jesteśmy skłonni do dawania im podwyżki
Jak aktualnie zmniejszać rotację utalentowanych pracowników – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Stypułkowska, Country P&O Head People & Organization, NOVARTIS
Monika Kobierska, Dyrektor HR, USP ZDROWIE
Mariusz Łaski, Head of Legal & HR, Local Compliance Officer, PAUL HARTMANN
Ewelina Romańska, HR & Communication Director, BIOTON
- jakie fakty i dane mogą nas wspierać przy zarządzaniu utalentowanymi pracownikami
- kiedy zwrócić uwagę na wynagrodzenia i system premiowania by zapobiec odchodzeniu z przyczyn finansowych
- jak wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami pracownika a możliwościami pracodawcy
16:45 | Przerwa na Kawę
Jak wdrożenie nowego systemu i nowe dane wsparły proces zarządzania talentami w organizacji
Beata Piwnik, Dyrektor Pionu HR, GRUPA HASCO
- co zadecydowało o decyzji o inwestowaniu w nowy system
- jak poradziliśmy sobie z największymi wyzwaniami przy wdrożeniu nowego system
- Talent Management w oparciu o dane