Pharma PLanet
Pharma PLanet 2021
Pharma PLanet

Innovate. Transform. Be (with the) patient.

3-4 listopada 2021 r.

Wydarzenie hybrydowe: konferencja online & wieczorny koktajl offline*

PROGRAM KONFERENCJI

1 DZIEŃ FORUM, 3 listopada 2021 r.

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Jak zapewnić pacjentom dostęp do terapii i nowoczesnych leków

Moderatorzy:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Plany ministerstwa w zakresie systemu ochrony zdrowia

Jakub Zieliński

Maciej Miłkowski, Podsekretarz Stanu, MINISTERSTWO ZDROWIA

Rynek pharma & medical w nowej rzeczywistości oczami wszystkich interesariuszy rynku
– szanse i zagrożenia – dyskusja panelowa

Moderator:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

 

Paneliści:

Agnieszka Leszczyńska, Dyrektor Generalna, Prezes Zarządu, ANGELINI PHARMA POLSKA

Robert Łukawski, Prezes Zarządu, ZENTIVA POLSKA I ALVOGEN PHARMA

Arkadiusz Grądkowski, Dyrektor Generalny, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych „POLMED”

Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

Ligia Kornowska, Dyrektor Zarządzająca, Polska Federacja Szpitali

  • nowe obszary terapeutyczne wzrostu
  • dostęp pacjentów do terapii
  • pojawienie się mutacji i (nie)skuteczne szczepionki

Czym jest prawdziwa innowacja w komunikacji z farmaceutą

Małgorzata Skorwider, Prezes Zarządu, NEKK

  • nowa, jeszcze silniejsza rola farmaceuty w pharmamarketingu od 2021 r.
  • dobór efektywnych kanałów komunikacji w kanale aptecznym – raport NEKK NEUCA
  • czym jest skuteczna innowacja w komunikacji z farmaceutą

Opieka farmaceutyczna – doświadczenia z Europy, możliwości w Polsce

Karolina Widelska, Wiceprezes, Fundacja na Rzecz Pacjentów – Opieka Farmaceutyczna w Centrum Uwagi

  • potrzeby pacjentów i wyzwania, z którymi się mierzą w dobie starzejącego się społeczeństwa
  • czego pacjent mógłby oczekiwać od farmaceuty na przykładach krajów, gdzie sprawowana jest opieka farmaceutyczna
  • co zyskuje pacjent?

Jak program opieki farmaceutycznej zmieni rynek pharma
– Dyskusja Panelowa

Paneliści:

Michał Nitka, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS

Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, Prezes, NACZELNA RADA APTEKARSKA

Karolina Widelska, Wiceprezes, Fundacja na Rzecz Pacjentów – Opieka Farmaceutyczna w Centrum Uwagi

Katarzyna Czajczyńska, Prezes, Pharmacy Solutions – Sieć Aptek Partnerskich 4 Pory Roku

  • zmiana roli farmaceuty
  • preskrypcyjne kompetencje farmaceuty
  • nowe usługi w aptece

Pacjentocentryczność jako szansa na nową strategię marketingową dla pharmy


Diana Żochowska, Head of Medonet,
RINGIER AXEL SPRINGER

  • wyjście naprzeciw oczekiwań konsumentów/pacjentów to jednocześnie alternatywa dla coraz trudniejszego dotarcia do lekarzy
  • edukacja vs informacja, czyli jak skutecznie budować bazę pacjentów
  • jak komunikować segment RX do pacjentów – kanały i możliwości

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA:
STRATEGIES & LEGAL REGULATION

Jak dopasować strategie
do regulatora i zmian przepisów prawa

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Wyzwania krajowej produkcji leków
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Sebastian Szymanek, Prezes Zarządu, POLPHARMA

Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu, PZPPF

Hanna Dopierała-Bartczak, Kierownik Laboratorium, Starszy Specjalista ds. Postaci leku, BIOTTS

Ilona Dmochowska, Global Regulatory and Safety Director, NIEZALEŻNY EKSPERT

  • strategicznie ważne leki
  • niezbędne zmiany systemowe i regulacyjne
  • RTR jako część bezpieczeństwa lekowego
  • finansowanie produkcji

Medycyna XXI wieku – czy  dostęp do innowacyjnych technologii w Polsce jest realny

Piotr Przygodzki, Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Ekonomii Zdrowia, ABBOTT MEDICAL

  • rosnący popyt i możliwości w opiece zdrowotnej
  • choroba sercowo-naczyniowa –  globalne wyzwania
  • technologie nie lekowe ( Medical Device )  jako narzędzie do zmniejszenia śmiertelności z przyczyn sercowo-naczyniowych
  • obietnica innowacji

Projekt nowelizacji ustawy refundacyjnej – najważniejsze zmiany

Bartłomiej Sasin, Adwokat, KRK KIESZKOWSKA RUTKOWSKA KOLASIŃSKI

  • wpływ na kształt postępowania refundacyjnego
  • skutki dla decyzji refundacyjnych
  • pozostałe ograniczenia i kontrowersje

Nowelizacja ustawy refundacyjnej i jej implikacje dla rozwoju przemysłu farmaceutycznego
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Irena Rej, Prezes, Izba Gospodarcza „Farmacja Polska”


Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu,
PZPPF

Bogna Cichowska-Duma, Dyrektor Generalna, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych

Katarzyna Dubno, Public Affairs & Market Access Director, Adamed

Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmakoekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD

Agnieszka Krzyżanowska, Health Economics, Market Access and Reimbursement Head, JANSSEN-CILAG, INFARMA

Sebastian Schubert, Head of Market Access, BAYER

  • projekt wprowadzenia korytarzy cenowych
  • kryteria oceny leku i wytwórcy
  • wyzwania i szanse związane z decyzjami regulatora

SESJA:
SALES & MARKETING

Jak zaangażować Klienta, tworzyć skuteczny mix kanałów dotarcia i mierzyć efektywność działań SF

Moderator:
Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Nowe potrzebne kompetencje KAMa by efektywnie odnaleźć się w świecie cyfrowym – dyskusja panelowa

Moderator:
Marek Słowiński, Consulting Engagement Manager, IQVIA

Paneliści:

Grzegorz Jadczak, Business Unit Director Trade, AUROVITAS PHARMA

Marcin Puchniarz, Commercial Head General Medicine Central Europe Cluster, SANOFI

Urszula Myśliwiec-Durska, Country Promotion Manager, NOVARTIS

Marek Ignyś, Lead of SF Excellence & Training, BAYER

Aleksander Sztark, Kierownik ds. Rozwoju Biznesu, NEKK

 

  • Ostatnie zmiany w sposobie komunikacji z klientem
  • KAM jako lider zespołu
  • Kompetencje warunkujące wysoką skuteczność działania

Jak skorzystać z dobrej passy i budować rynek szczepień przeciw grypie

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager, SANOFI PASTEUR

  • marketing 360 stopni w praktyce
  • komunikacja z pacjentami
  • wsparcie sił sprzedaży

Czym kierować się przy tworzeniu mixu kanałów dotarcia do lekarza

Wojciech Marchlewski, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA PHARMA

  • które dane są kluczowe
  • jak wiele danych zbierać i jak głęboko schodzimy z analityką
  • od czego zależy optymalna ilość kanałów komunikacji

Jak tworzyć skuteczny mix kanałów dotarcia do klienta
– dyskusja panelowa

Moderator:
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

 

Paneliści:
Wojciech Marchlewski, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA PHARMA

Edyta Banach, Global Marketing Director, ABBVIE

Bartosz Kąkol, Commercial Excellence Lead, SANOFI AVENTIS

Kinga Wilczyńska, Country Portfolio & Digital Manager, PFIZER

  • potrzebne kompetencje pracownika
  • niezbędne narzędzia
  • czym się kierować
  • jak zbudować customer journey
  • czy jest przestrzeń dla awatarów w komunikacji z lekarzem

Sukces zespołu sprzedażowego:

Jacek Grajper, Krajowy Dyrektor Sprzedaży, RECORDATI

  • bazy danych a elastyczność i empatia w zarządzaniu zespołem
  • wielkość zespołu sprzedażowego
  • bazy klientów a skuteczny mix kanałów dotarcia do lekarzy/farmaceutów

Warsztaty: Kluczowa rola KAM w strategicznym zarządzaniu instytucją i budowaniu trwałych relacji biznesowych z klientami

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

  • dlaczego warto inwestować w kompetencje KAM
  • jak budować strategiczne i wielokanałowe podejście do zarządzania i angażowania klientów w danej instytucji
  • jakie narzędzia wsparcia wnoszą wartość dodaną dla klienta, jego pacjentów oraz firmy
Warsztaty tylko dla firm farmaceutycznych. Maksymalna liczba uczestników – 30, przy czym z jednej firmy możliwy jest udział max. 2 osób. Zakwalifikowanie do udziału w warsztacie możliwe tylko po uzyskaniu potwierdzenia od Organizatora.

SESJA: HR

Jak zadbać o motywację, zaangażowanie i wellbeing pracownika

Moderator:
Anna Pfejfer-Buczek, Managing Partner, TRANSITION GROUP

Jak zadbać o motywację, zaangażowanie i wellbeing pracownika

Małgorzata Lasota, HR Country Head Poland, GSK SERVICES

Czy i jak zmieniły się benefity pracownicze w rzeczywistości post-pandemicznej oraz ich wpływ na motywację pracowników

Marta Ryniecka, Global Health Services Operations Lead For Poland And Baltics, Johnson & Johnson Poland

Magda Al-Bayati, HR Leader Medical Devices Poland & Baltics, Johnson & Johnson Poland

  • identyfikacja luk kompetencyjnych
  • segmentacja sił sprzedaży
  • wdrożenie programu zarządzania talentami

Rozwój pracowników obszaru sprzedaży w czasach kryzysu

Joanna Walczak, Dyrektor HR, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA

Marta Jankowska, Starszy HR Business Partner, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA

  • identyfikacja luk kompetencyjnych
  • segmentacja sił sprzedaży
  • wdrożenie programu zarządzania talentami

Grywalizacja jako metoda zwiększenia zaangażowania SF

Jarosław Jarzębowski, Niezależny Ekspert, HR ESPRESSO

Zarządzanie zespołem na odległość
– pułapki w dobie pracy hybrydowej

– dyskusja panelowa CEO, dyrektorów HR i dyrektorów sprzedaży

Paneliści:

Andrzej Zieliński, HR Group Director, NEUCA

Ewa Tokarska, HR Director, GEMINI PHARMACY

Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, Ferring Pharmaceuticals Poland

Aleksandra Rosochacka, Head of Business Excellence, ZENTIVA POLSKA i ALVOGEN PHARMA

Tomasz Szafron, Dyrektor Sprzedaży, VITIS PHARMA

  • jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
  • jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu
  • jak zapewnić pracownikowi komfort pracy zdalnej

Transformacja kultury organizacyjnej pod wpływem nagłej zmiany przywództwa i pandemii – case study

Przemysław Karaman, Dyrektor HR, BALTON

  • jak wdrożyć nowych liderów w organizacji
  • jak utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników w trakcie trudnej zmiany
  • ewolucja kultury organizacyjnej – firma rodzinna na nowe czasy
}

8:30

SESJA Q&A

*Koktajl wieczorny planowany jest 4 listopada, jego organizacja uzależniona jest od aktualnych ograniczeń związanych z pandemią.

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.