5-6 listopada 2025 r. | Warszawa
Deliver, Develop, Drive
VII Forum Pharma Planet 360° | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 DZIEŃ, 5 listopada 2025 r.
Schemat forum
1 DZIEŃ, 5 listopada 2025 r.
SESJA PLENARNA #1: JAK BUDOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO LEKOWE W POLSCE
I ZWIĘKSZYĆ DOSTĘPNOŚĆ LEKÓW DLA POLSKIEGO PACJENTA
Warsztaty - PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA MARKETING #1:
JAK ZWIĘKSZAĆ DOTARCIE DO ODBIORCY, PRZYCIĄGNĄĆ JEGO UWAGĘ I UTRZYMYWAĆ Z NIM KOMUNIKACJĘ
SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION:
JAK WYKORZYSTYWAĆ ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE, BY OPTYMALIZOWAĆ PROCESY LOGISTYCZNO-DYSTRYBUCYJNE
SESJA HR #1:
JAK STWORZYĆ ATRAKCYJNE MIEJSCE PRACY DLA KANDYDATÓW I PRACOWNIKÓW, BY POZYSKAĆ I UTRZYMAĆ NAJLEPSZYCH
SESJA SALES #1:
JAK DZISIAJ EFEKTYWNIE DOCIERAĆ DO KLIENTA I BUDOWAĆ Z NIM RELACJĘ
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 6 listopada 2025 r.
SESJA PLENARNA #2: JAK BEZPIECZNIE ROZWIJAĆ ORGANIZACJĘ W CZASACH
DUŻEJ ZMIENNOŚCI RYNKU I SYTUACJI GEOPOLITYCZNEJ
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA MARKETING #2: :
JAK KORZYSTAĆ Z DANYCH, INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ ORAZ AI W PRACY MARKETERA, BY ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACY I DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH
SESJA SALES #2:
JAK POZYSKAĆ ODPOWIEDNIEGO PRACOWNIKA I BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE W ZESPOLE, BY SKUTECZNIE REALIZOWAĆ ZAŁOŻONE CELE SPRZEDAŻOWE
SESJA HR #2:
JAK ZARZĄDZAĆ RÓŻNORODNOŚCIĄ I KOMPETENCJAMI, BY SKUTECZNIE WSPIERAĆ REALIZACJĘ CELÓW BIZNESOWYCH
PROGRAM FORUM
1 dzień, 5 listopada 2025 r.
7:45*
REJESTRACJA
8:50
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA #1:
JAK BUDOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO LEKOWE W POLSCE
I ZWIĘKSZYĆ DOSTĘPNOŚĆ LEKÓW DLA POLSKIEGO PACJENTA
Moderatorzy:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
9:00-9:40
Jak organizacje branży pharma & medical mogą stać się partnerem rządu w kształtowaniu polityki lekowej w Polsce – dyskusja panelowa
Moderatorka:
Anna Wilkowska, Co-head Pharma & Life Sciences, Counsel, Radczyni Prawna, PWC LEGAL POLSKA
Paneliści:
Ewa Królikowska, Dyrektor Generalna, TEVA PHARMACEUTICALS POLSKA

Piotr Pietrucha PhD, Head Supply Chain PL & Regional AW Hub, Board Member, LEK, SANDOZ

Maciej Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

Magdalena Czerniewicz, Prezes Zarządu, WIELKOPOLSKA GRUPA APTEKARSKA

Grzegorz Rychwalski, Wiceprezes Zarządu, PZPPF
- rozwiązania, które zabezpieczają pacjentów w dostępie do przystępnych cenowo produktów i programów lekowych
- współpraca dotycząca sposobów finansowania innowacji i produkcji
- konieczne zmiany, by odejść od ceny jako jedynego kryterium wyboru produkcji/dostawy/wyboru oferty przetargowej
9:40-9:45
SESJA Q&A
9:45-10:10
Jak producent leków OTC i farmaceuta budują świadomość pacjenta w zakresie leków i terapii

Łukasz Marynowski, Country Head Poland, OPELLA

Justyna Kuch, CEE Public Affairs Lead, OPELLA
- koalicja zaufania – jak współpracuje producent i farmaceuta, aby pacjent nie błądził w Google
- made in Poland – gdzie jesteśmy na globalnej mapie
- AI, AR, farmaceuta i pacjent przyszłości
10:10-10:15
SESJA Q&A
10:15-10:35
Jak VMI optymalizuje zarządzanie zapasami i zwiększa sprzedaż

Aneta Drwal, Szef Działu – Rozwiązania dla Farmacji, ASSECO BUSINESS SOLUTIONS

Wojciech Górny, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji Polska, ADAMED PHARMA
10:35-10:40
SESJA Q&A
10:40-11:05
Bezpieczny i zaopatrzony pacjent – rola sieci aptecznych we współpracy z producentami leków na rzecz bezpieczeństwa lekowego w Polsce

Ewa Budzowska, Farmaceutka, Prezes Zarządu, OD SERCA
- jak budować efektywny łańcuch dostaw oparty na transparentności i danych
- dostępność leków w praktyce – jak sieci aptek mogą wspierać politykę lekową państwa
- wspólne działania edukacyjne wobec pacjentów – przykład udanej współpracy apteki z producentem leków
11:05-11:10
SESJA Q&A
11:10-11:30
PRZERWA NA KAWĘ
11:30-11:50
Praktyczne przykłady budowania bezpieczeństwa lekowego oraz zwiększania dostępności leków – pharmind GRID

Marcin Puchała, Pharmind Director, PHARMIND
- precyzyjne monitorowanie dostępności leków – dokładnie w momencie pojawienia się pacjenta w aptece
- automatyczne zapewnianie dostępność leków – zamówienia generowane przez system apteczny
- ceny leków najniższe w Europie – jak bezpiecznie osiągnąć zamierzony cel
11:50-11:55
SESJA Q&A
11:55- 12:35
Nowelizacja Ustawy Refundacyjnej – jak zaadaptować nowe regulacje w codzienną działalność firm – dyskusja panelowa
Moderatorka:
Agata Zalewska-Gawrych, Radca prawny, Partner, FOOD&PHARMA LEGAL. WAWRZYNIAK ZALEWSKA RADCY PRAWNI SP.J.
Paneliści:
Jacek Palec, General Director, ZDROWIT

Sebastian Jagieło, Farmaceuta, W-ce Prezes Zarządu, DAR ZDROWIA

Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA

Anna Krzyżanowska, Dyrektor Działu Refundacji i Relacji Zewnętrznych, MERCK
- przepisy deregulacyjne i ich wpływ na procesy refundacyjne
- nowe mechanizmy rozliczeń z NFZ dotyczące programów lekowych
- nowe rozwiązania informatyczne
12:35-12:40
SESJA Q&A
12:40-13:00
Import leków – tarcza czy ryzyko dla bezpieczeństwa zdrowotnego

Tomasz Nawrocki, Contract Manufacturing & Supply Chain Service Director, GRUPA NEUCA
- aktualne wyzwania w zakresie dostępności leków
- jakość, bezpieczeństwo, ryzyka i ograniczenia związane z importem
- strategiczne podejście do importu leków
- przyszłość bezpieczeństwa lekowego
13:00-13:05
SESJA Q&A
13:05-14:05
PRZERWA NA LUNCH
14:05-14:50
WARSZTATY – PROBLEM SOLVING ZONE
– MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
Zaangażowanie lekarza – od relacji do zaufania. Co naprawdę sprawia, że otwiera drzwi, słucha i angażuje się w działanie

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
W świecie, w którym dostęp lekarzy do informacji medycznych i naukowych jest niemal nieograniczony, kluczowym wyróżnikiem przedstawiciela medycznego nie jest już tylko treść komunikatu, lecz sposób, w jaki buduje on relację i wpływa na emocje rozmówcy.
Badania, również Światowego Forum Ekonomicznego wskazują, że kompetencje społeczne i emocjonalne (social skills) staną się jednym z najważniejszych czynników sukcesu w nadchodzących latach.
W naszej branży, gdzie decyzje opierają się na zaufaniu i wiarygodności, to właśnie emocjonalne zaangażowanie lekarza staje się kluczem do efektywnej współpracy i długofalowej lojalności.
W trakcie spotkania poszukamy inspiracji w tym:
- jak emocje i sposób komunikacji wpływają na decyzje lekarzy oraz ich otwartość na współpracę
- które emocje wzmacniają zaufanie, a które – nawet nieświadomie – je osłabiają
- jakie elementy spotkania F2F i interakcji cyfrowych mają największy wpływ na zaangażowanie i postrzeganą wartość relacji
- jak przedstawiciele i KAM-owie mogą świadomie kształtować doświadczenie lekarza, łącząc empatię z wiarygodnością merytoryczną
- jak budować kulturę organizacyjną, w której troska o doświadczenie lekarza staje się wspólnym zadaniem całego zespołu
Prescription Intelligence: warsztaty z analizy rynku farmaceutycznego w oparciu o realne dane z gabinetów lekarskich

Piotr Miluski, CEO, MYDR
Nasze dane nie pochodzą z deklaracji, lecz z dziesiątek tysięcy rzeczywistych wizyt przeprowadzanych w systemie mydr każdego dnia.
Podczas warsztatu pokażemy na żywo:
- jak tworzymy raporty
- jak analizujemy zależności między diagnozami, rozpoznaniami, lekami i receptami – wystawianymi i wykupywanymi. Uczestnicy zobaczą, jak w czasie rzeczywistym jak powstają analizy rynku
- zademonstrujemy analizy zachowań lekarzy, dotyczące produktów i segmentów, które interesują uczestników
Wszystko na żywo, na prawdziwych danych, w oparciu o pytania od uczestników warsztatu.
Jak skutecznie radzić sobie z trudnym pracownikiem aby skutecznie i bez zakłóceń realizować cele działu i organizacji

Aleksandra Przybylska, CEO, TALENT SPACE
Niska motywacja, opór, niewykonywanie zadań i inne problemy z podwładnymi to doświadczenie dobrze znane liderom zespołów. Jak postępować w takiej sytuacji? Jak do niej podejść, jakie działania podjąć aby przywrócić zaangażowanie, chęć współpracy, skuteczność?
Podczas sesji poznasz psychologiczne i systemowe przyczyny trudnych postaw. Dowiesz się jak przeprowadzić rozmowę w sposób który zamiast demotywować, stresować, wywoływać napięcie, prowadzi do porozumienia, którego efektem będzie zmiana postawy pracownika.
Plan sesji:
- Psychologiczne przyczyny trudnych postaw
- Systemowe przyczyny trudnych postaw
- Metody radzenie sobie z trudnym pracownikiem – co mówi teoria?
- Metody radzenie sobie z trudnym pracownikiem – co mówi praktyka?
Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym: wyjątkowe wyzwania i skuteczne strategie komunikacji

Edyta Pietrzak, Ekspert Sprzedaży, Trener, Coach Mocnych Stron
Współczesne miejsca pracy często charakteryzują się obecnością zespołów złożonych z przedstawicieli różnych pokoleń, co wiąże się z różnorodnymi podejściami do pracy, wartościami, stylami komunikacji oraz preferencjami technologicznymi. Warsztat koncentruje się na wyzwaniach, które menedżerowie napotykają, zarządzając takimi zespołami, oraz na strategiach, które pozwolą skutecznie zarządzać różnorodnością pokoleniową.
Uczestnicy warsztatu:
- poznają różnice w podejściu do pracy i wartości między pokoleniami (np. Baby Boomers, Pokolenie X, Millenialsi, Pokolenie Z)
- dowiedzą się, jak zrozumieć różnice w postrzeganiu pracy i współpracy, jak unikać stereotypów, a także jak wykorzystać unikalne talenty i doświadczenie różnych grup wiekowych w celu budowania silniejszych, bardziej zintegrowanych zespołów
- nauczą się rozwiązywać problemy związane z różnym stylem komunikacji, zarówno w kontekście bezpośrednich rozmów, jak i wykorzystania nowych technologii
- zrozumieją, jak budować zdrowe relacje z autorytetami w zespole, biorąc pod uwagę różne oczekiwania pokoleń dotyczące roli lidera
14:50-15:05
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA MARKETING #1:
Jak zwiększać dotarcie do odbiorcy,
przyciągnąć jego uwagę i utrzymywać z nim komunikację
|
Partner sesji: |
![]() |
Moderatorka:
Iwona Kubicz, Managing Director, PRCN
15:05-15:30
Edukacja, która buduje markę – kompleksowa kampania Polocard
Paulina Kacprzak, Group Product Manager, ZENTIVA
Justyna Szwagierczak, Field Force Manager, ZENTIVA
- jak edukować pacjenta bez nachalnej reklamy
- jak wykorzystać treści medyczne do zaangażowania środowiska farmaceutycznego i lekarskiego
- w jaki sposób edukacja może wspierać lojalność wobec marki
15:30-15:35 | SESJA Q&A
15:35-15:55
Co komunikować, jak i gdzie – by Twój odbiorca chciał i mógł Cię usłyszeć
Co dziś liczy się w pharma marketingu
Magdalena Wojtyniak, Dyrektor Zarządzający, MEDISOLUTIONS
- gdzie mówić? Kanał i moment – jak precyzja kontaktu decyduje o skuteczności
- jak mówić? Wybór formatu, hiperpersonalizacja i CXM – jak zwiększać szanse na zbudowanie głębszych relacji z HCP
- jak się wyróżnić? Otwartość, insight i odwaga marketingowca – czy to jedyne źródła trafnych aktywności
15:55-16:00 | SESJA Q&A
16:00-16:25
Jak dzisiaj zarządzać kategorią produktów branży pharma & medical, by przyciągnąć uwagę pacjenta w kanale online
Ewelina Miśkiewicz, Manager ds. Kategorii E-commerce, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA
- co dzisiaj wpływa na wyniki sprzedażowe online
- jak zmienić strategię marketingową i sprzedażową, by dopasować ją do zachowań pacjentów – przykłady
- jakie narzędzia i metody są aktualnie skuteczne w budowaniu zainteresowania produktem
16:25-16:30 | SESJA Q&A
16:30-16:50
Jak leczyć Caecitas tabularum mercatoriarum (ślepotę reklamową)
Ludwik Puczyłowski, Brand Partnership Manager, TIKTOK
- jak zwiększyć szansę, że użytkownik zobaczy reklamę
- czy wykorzystanie trendów pomaga
- 6 recept na skuteczną reklamę
16:50-16:55 | SESJA Q&A
16:55-17:10
17:10-17:35
Od tabu do świadomości: jak mówić, żeby pacjent nas słuchał? Edukacja zdrowotna w erze fake newsów – case study kampanii „Mój Poranek Po”
Marta Lewczuk, Marketing Lead OTC & Women’s Health North CEE, PERRIGO
Joanna Kluczyńska-Stateczna, Skin Care & WH Lead Central & Eastern Europe | North CEE Marketing Lead, PERRIGO
- od mitów do faktów – jak obalać fake newsy i zmieniać rozmowę o zdrowiu.
- od eksperta do partnera – język, który sprawia, że pacjent naprawdę słucha.
- od kampanii do zmiany – historia „Mojego Poranka Po”, która przełamała tabu i zdobyła nagrodę Złotego Spinacza.
17:35-17:40 | SESJA Q&A
17:40-18:20
Jak dzisiaj prowadzić edukację lekarzy i farmaceutów, by pacjenci otrzymywali dobrej jakości produkty – dyskusja panelowa
Moderator:
Radek Kropielnicki, Health Strategy Director, MEDIABRANDS HEALTH
Paneliści:
Marta Ziółkowska, HCP Engagement Omnichannel Lead CEEC, BAYER
Maciej Lejcuś, Head of Marketing Department, SERVIER
Małgorzata Masierek, Dyrektor Marketingu Medycznego, BIOTON
- aktualne potrzeby lekarzy i farmaceuty i jak wyjść im naprzeciw
- ograniczenia w dotarciu do lekarzy i farmaceuty i jak sobie z tym poradzić
- przykłady działań edukacyjnych
18:20-18:25 | SESJA Q&A
SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION:
JAK WYKORZYSTYWAĆ ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE, BY OPTYMALIZOWAĆ PROCESY LOGISTYCZNO-DYSTRYBUCYJNE
Moderator:
Piotr Skobało, Członek stowarzyszenia, LOGISTICS ECOMMERCE EXPERTS ASSOCIATION
15:05-15:55
Dążenie do ciągłej optymalizacji całego łańcucha dystrybucyjnego – jak obecnie zarządzać kosztami i dostawami leków i wyrobów medycznych – dyskusja panelowa
Moderator:
Piotr Skobało, Członek stowarzyszenia, LOGISTICS ECOMMERCE EXPERTS ASSOCIATION
Paneliści:
Grażyna Sass, Head of Supply Chain, Boehringer Ingelheim
Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA
Tadeusz Czerwiński, Kierownik Magazynów i Logistyki, Apteka Słoneczna
Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji Międzynarodowej, ADAMED PHARMA
Paweł Janicki, Senior Business Development Director, FM LOGISTIC
- w jaki sposób można obronić leki producenta podczas prowadzenia negocjacji z aptekami
- jakie dzisiaj czynniki zaburzają łańcuchy dostaw
- jak technologia wspiera optymalizację dystrybucji leków i wyrobów medycznych
- Green Logistics – czy i w co warto aktualnie inwestować
15:55-16:00 | SESJA Q&A
16:00-16:20
Jakie są najnowsze trendy z wdrożeń w projektach logistycznych w branży farmaceutycznej
Łukasz Jatta, Managing Director & Partner, MIEBACH CONSULTING
- najnowsze trendy w łańcuchach dostaw
- najnowsze trendy z wdrożeń intralogistyki
- przykładowe case studies
16:20-16:25 | SESJA Q&A
16:25-16:50
Jak optymalizować procesy w łańcuchu dostaw leków przy wykorzystaniu narzędzi opartych o sztuczną inteligencję
Agnieszka Gromko, Head Supply Chain, TAKEDA PHARMA
- wybór procesów logistycznych i dystrybucyjnych do zautomatyzowania i/lub uproszczenia
- dostępne narzędzia i ich funkcjonalności
- jak poradzić sobie z wyzwaniami podczas wdrażania nowych narzędzi i/lub systemów
16:50-16:55 | SESJA Q&A
16:55-17:45
Jak dzisiaj można korzystać z nowoczesnych technologii, IoT i sztucznej inteligencji w logistyce i dystrybucji leków, by usprawniać i optymalizować procesy – dyskusja panelowa
Moderator:
Piotr Skobało, Członek stowarzyszenia, LOGISTICS ECOMMERCE EXPERTS ASSOCIATION
Paneliści:
Agnieszka Gromko, Head Supply Chain, TAKEDA PHARMA
Piotr Pietrucha PhD, Head Supply Chain PL & Regional AW Hub, Board Member, LEK, SANDOZ
Prof. Arkadiusz Kawa, Prezes Zarządu, SPÓŁKA CELOWA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU
Krzysztof Sielicki, Niezależny Ekspert
Piotr Poddębniak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, UPS HEALTHCARE
- przegląd nowoczesnych rozwiązań cyfrowych
- korzyści dla łańcucha dystrybucji z wykorzystania cyfrowych i automatyzujących narzędzi
- człowiek w procesach optymalizacji procesów logistycznych i dystrybucyjnych
17:45-17:50 | SESJA Q&A
SESJA HR #1:
Jak stworzyć atrakcyjne miejsce pracy dla kandydatów
i pracowników, by pozyskać i utrzymać najlepszych
Moderator:
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
15:05-15:30
Jak (krytycznie) myśleć i działać w rekrutacji, by nie żałować wyboru
Małgorzata Wójcik, Dyrektor Personalny, Wykładowca Akademicki, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Uniwersytet WSB Merito Warszawa
- jak trafnie ocenić postawę i potencjał poznawczy kandydatów w warunkach niedoboru talentów
- kiedy (i czy w ogóle) warto obniżać standardy rekrutacyjne
- jak odróżnić umiejętności epistemiczne od fasady profesjonalizmu i które elementy w CV i zachowaniach to czerwone flagi, a które zwiastują potencjał do rozwoju
15:30-15:35 | SESJA Q&A
15:35-15:55
HR w erze cyfryzacji – praktyczne sposoby na automatyzację procesów kadrowych
Agnieszka Kozak, Prezes Zarządu, ZORIUSPRO
15:55-16:00 | SESJA Q&A
16:00-16:25
Odbudowywanie zaangażowania pracowników i zaufania do zarządu po restrukturyzacji w branży biotechnologicznej
Justyna Żółtek, Chief People Officer, RYVU THERAPETICS
- przemyślana restrukturyzacja: od strategii do wdrożenia
- ludzka twarz zmian: jak zadbać o tych, którzy odchodzą i zostają
- odbudowa zaufania i zaangażowania po burzy
16:25-16:30 | SESJA Q&A
16:30-16:55
Jak w oparciu o misję i wartości firmy budować zaangażowanie pracowników oraz kandydatów
Elżbieta Makselon-Drabczyk, Global HR Business Partner OTC, HR & Administrator Director Poland, Proxy, SCHÜLKE & MAYR
- storytelling dotyczący wartości i misji firmy
- temat opowiedziany w sposób zaskakujący i nietuzinkowy
- inspiracja dla osób z HR, biznesu, klientów oraz pracowników i kandydatów
16:55-17:00 | SESJA Q&A
17:00-17:10
17:10-17:50
Czego obecnie pracownicy oczekują od CEO, liderów i działu HR – dyskusja panelowa z udziałem CEO, HRD, liderów działów biznesowych i pracowników różnych pokoleń
Moderator:
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM
Beata Piwnik, HR Director, GRUPA HASCO
Alicja Kobierska, HR Biznes Partnerka, POLPHARMA
Tomasz Zieliński, CEE eCommerce Head, OPELLA
Paweł Pobiedziński, Supply and Logistics Department Manager, MABION
- potrzeby
- źródła niepokoju
- komunikacja i przywództwo
17:50-17:55 | SESJA Q&A
SESJA SALES #1:
Jak dzisiaj efektywnie docierać do klienta i budować z nim relację
Moderatorka:
Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS
15:05-15:30
Przywództwo w zespole sprzedażowym: jak liderzy mogą inspirować do realizacji celów sprzedażowych – perspektywa CEO
Jacek Palec, General Director, ZDROWIT
- jak lider sprzedaży może inspirować i utrzymywać wysoką motywację
- jakie komunikaty są kluczowe, aby zespół rozumiał cele i czuł się odpowiedzialny za ich realizację
- jak skutecznie zarządzać napięciami i konfliktami w zespole sprzedaży
15:30-15:35 | SESJA Q&A
15:35-16:00
Kupiec w Sieci Aptek – Kluczowy Partner w realizacji celów biznesowych KAM/KAS
Marzena Mikus, Kierownik Sprzedaży ds. Sieci Aptek, USP ZDROWIE
- jak zrozumieć filozofię pracy kupca i jego cele – fundament skutecznej współpracy
- potrzeby kupca jako punkt wyjścia do budowania długofalowej relacji
- tworzenie skutecznej argumentacji i strategii współpracy – od danych do decyzji
16:00-16:05 | SESJA Q&A
16:05-16:30
Jak dzisiaj zwiększyć swoje szanse rynkowe poprzez angażowanie farmaceuty w edukację i proces terapeutyczny pacjenta
Piotr Gawinek, Szef Linii Aptecznej/ Head of District Managers, Niezależy Ekspert
- współpraca z farmaceutami przy wykorzystaniu opieki farmaceutycznej
- badanie potrzeb i szkolenia dla farmaceutów
- komunikacja z farmaceutami w terenie
16:30-16:35 | SESJA Q&A
16:35-17:15
Jak przyciągnąć dzisiaj uwagę lekarza i zbudować z nim długotrwałą relację – dyskusja panelowa
Moderatorka:
Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS
Paneliści:
Natalia Bartosiak, Sales & Marketing HIV Lead, GSK
Adam Motyka, National Sales Manager RX, RECORDATI
Bartłomiej Pejsak, Head of Sales, BOEHRINGER INGELHEIM
Jerzy Skopiński, Konsultant Zarządu, METRUM CRYOFLEX
- co dzisiaj cenią lekarze w kontaktach z firmami farmaceutycznymi
- jak tworzyć skuteczny mix dotarcia do lekarza i jak prowadzić działania promocyjno-sprzedażowe by wzmacniać relację z lekarzem
- jak zarządzać zespołem sprzedażowym, by efektywnie wykorzystać jego czas i obecność w terenie
17:15-17:20 | SESJA Q&A
17:20-20:00
NETWORKING I KOKTAJL
ZAPRASZAMY NA LIVE COOKING Z WŁOSKĄ KUCHNIĄ
20:00
ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
