Pharma PLanet 2024

Drive your organization safely in BANI world with the best employees!

6-7 listopada 2024 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień, 6 listopada 2024 r.

Schemat forum

1 DZIEŃ, 6 listopada 2024 r.

SESJA PLENARNA #1 | Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION

Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania

SESJA MARKETING #1:

Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta

SESJA SALES #1:

Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF

SESJA HR #1

Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 7 listopada 2024 r.

SESJA PLENARNA #2 | Jak przeprowadzić organizację przez zmianę i skorzystać z nowych możliwości technologicznych

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA MARKETING #2

Jak radzić sobie ze złożonością procesów omnichannelowych

SESJA SALES #2:

Jak włączyć zespół SF w transformację cyfrową

SESJA HR #2

Jak dzięki analizie danych i nowym technologiom doskonalić procesy HR

PROGRAM FORUM

1 dzień, 6 listopada 2024 r.

}

8:00*

Rejestracja

}

8:50

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA #1:

Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

}

9:00-9:10

Znaczenie edukacji Pacjentów – raport „Rola samoleczenia w systemie opieki zorientowanym na wartość zdrowotną”

Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY

  • znaczenie samoleczenia dla pacjenta i systemu ochrony zdrowia: odpowiedzialne korzystanie z leków OTC, samodzielne zarządzanie drobnymi dolegliwościami, odciążenie systemu opieki zdrowotnej
  • korzyści płynące z leków OTC dla pacjentów: szybka reakcja na pierwsze objawy choroby, zwiększenie autonomii i komfortu pacjentów
  • profilaktyka zdrowotna i edukacja pacjentów: świadomość zdrowotna i odpowiedzialne samoleczenie
}

9:10-9:15

SESJA Q&A

}

9:15-10:05

Nowelizacja Ustawy Refundacyjnej – w jakim kierunku dzięki niej zmierzamy jako pacjenci i jako branża pharma & medical – dyskusja panelowa

Moderator:

Oskar Luty, Adwokat, Partner-Założyciel, KANCELARIA FAIRFIELD

Paneliści:

Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA

Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu, PZPPF

Agnieszka Grzybowska-Zalewska, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA

Ewa Jankowska, Prezes, PASMI POLSKI ZWIĄZEK PRODUCENTÓW LEKÓW BEZ RECEPTY

Jan Kruk, Prezes Zarządu, Centrala Farmaceutyczna CEFARM

  • czy jest możliwa produkcja API w Polsce i w Europie i jak aktualnie pozyskiwać API
  • jak zapewnić ciągłość dostaw i znaczenie zapisów o utrzymaniu 3-miesięcznego zapasu leków
  • rola leków OTC w systemie ochrony zdrowia
}

10:05-10:10

SESJA Q&A

}

10:10-10:30

Pathways to Efficiency: Build on 20 years of growth to Create The Next Generation of Pharma Logistics

Alexandre de Beaupuy, Group Development Director FM Health, Beauty & Luxury, FM LOGISTIC

  • bring Expertise on a constantly evolving industry
  • accompany customers on new Developments, specific Needs & rising Opportunities
  • anticipate together & Plan for a sustainable future
}

10:30-10:35

SESJA Q&A

}

10:35-10:55

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:55-11:20

Jak CEO może zawczasu przygotować organizację rynku farmaceutycznego na nagły wstrząs

Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN

  • aktualne zagrożenia wpływające na stabilność organizacji
  • rozważania różnych scenariuszy
  • odpowiedzialność CEO i liderów i jak budować odporność organizacji
}

11:20-11:25

SESJA Q&A

}

11:25-11:45

A może zróbmy to trochę inaczej niż zwykle


Tomasz Przybyła, Business Support Manager, PHARMIND

  • merytoryczne podpowiedzi dla lekarzy podczas wizyty pacjenta
  • wsparcie w realizacji i rozliczaniu kontraktów
  • automatyzacja zapewniania dostępności produktów w aptekach
}

11:45-11:50

SESJA Q&A

}

11:50-12:20

Jak wybielić czarnego łabędzia w branży pharma & medical czyli o minimalizowaniu skutków niespodziewanych zdarzeń – fireside chat

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA


Goście:

Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF


Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN

  • aktualne zagrożenia dla firmy i branż – mniej i bardziej prawdopodobne
  • jak zabezpieczyć biznes przed wstrząsami typu konflikt zbrojny i cyberatak
  • jakie mamy aktualnie możliwości w zakresie zabezpieczenia pacjentów i co warto poprawić
}

12:20-12:25

SESJA Q&A

}

12:25-12:45

Jak wciągnąć farmaceutę do gry

Edyta Olczak, Senior Project Manager, Team Leader, QAH


Damian Majewski, Digital Manager,QAH

  • co naprawdę ich kręci – Nie zgaduj! Dowiedz się, co sprawia, że farmaceuci chcą działać z zaangażowaniem
  • zamień szkolenie w przygodę – Dlaczego nie zmienić nudnych wykładów w coś, co wciąga jak dobra gra
  • nagrody, które mają sens – Nie chodzi o kolejny długopis. Odkryj, co farmaceuci naprawdę cenią
}

12:45-12:50

SESJA Q&A

}

12:50-13:40

PRZERWA NA LUNCH

}

13:40-14:25

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE

Kolejna zmiana Ustawy refundacyjnej (SZNUR) – skutki dla biznesu

Marcin Flak, Radca Prawny, Partner-Założyciel, Kancelaria Fairfield

  • Przed nami kolejne zmiany w Ustawie o refundacji. Dotkną one różnych obszarów, szczególnie obowiązków związanych z zapewnieniem ciągłości dostaw. Eksperci z Kancelarii Fairfield przedstawią praktyczne skutki najważniejszych zmian i zaproponują jak się do nich przygotować.

Limit: 30 osób

Kompleksowe i w 100% cyfrowe zarządzanie dokumentami w jednym miejscu – nowoczesne rozwiązania dla branży farmaceutycznej i medycznej

Marta Klepka, Head of Marketing, AUTENTI

Anna Krasuska, Head of Sales, AUTENTI

  • Praktyczne przykłady cyfrowych rozwiązań związanych z zawieraniem umów w branży medycznej i farmaceutycznej
  • Sposoby na skuteczne przeprowadzenie transformacji cyfrowej w swojej organizacji
  • Rozwiązania na wyzwania związane z regulacjami, ochroną danych i zarządzaniem dokumentacją
  • Dyskusja o najlepszych praktykach zawierania umów w obszarach – sprzedaży, zakupów, administracji, zarządzania projektem, marketingu oraz HR
  • Wymiana doświadczeń i interaktywna sesja z uczestnikami

Limit: 30 osób

Niewidoczna siła między doskonałą strategią a jej egzekucją: Sojusznik czy Wróg

Grzegorz Dudziński,
Właściciel, ISPIRATO

  • Wiele firm doskonale radzi sobie z tworzeniem świetnych strategii produktowych i budowaniem silnych kompetencji działów sprzedaży. Jednocześnie nierzadko na drodze między opracowaniem tych strategii a ich egzekucją pojawia się niewidoczny czynnik, który decyduje o tym, czy ludzie będą z zaangażowaniem i współodpowiedzialnością dążyć do ich realizacji, czy też skupią się na udowadnianiu, że znów się nie uda osiągnąć zamierzonych celów.
  • Tym niewidzialnym czynnikiem jest praca zespołowa – często niedoceniana, ponieważ wpływa w tak wszechstronny i przenikliwy sposób na zespół, że trudno ją zmierzyć, a jeszcze trudniej zbudować i pielęgnować na co dzień.
  • Praca zespołowa to jedyna trwała przewaga konkurencyjna, której nie da się kupić ani wdrożyć za pomocą technologii. Wymaga odwagi, dyscypliny i zaangażowania emocjonalnego, każdego z członków zespołu, a przede wszystkim lidera.
  • Pomimo iż praca zespołowa jest tak trudno mierzalna i osiągalna, jej moc jest niezaprzeczalna. Gdy ludzie zbierają się razem, odkładają na bok swoje indywidualne potrzeby na rzecz dobra wspólnego, mogą osiągnąć coś, co może wydawać się niemożliwe na papierze.
    Eliminując gry polityczne i dezorientację, gnębiące większość organizacji, osiągają więcej w krótszym czasie i niższym kosztem. A to jest warte wielkiego wysiłku.
  • Zapraszam do głębszej refleksji nad tym, dlaczego świadoma praca nad efektywnością zespołową może być odpowiedzią na wyzwania współczesnego biznesu i jak uczynić ją realnym narzędziem do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej i sukcesu zespołu.

Limit: 30 osób

„Ja jestem ok – Ty jesteś ok” – czyli jak kompetencje miękkie wpływają na efektywność biznesową

Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR

  • czym jest zdrowa współzależność i jaki ma wpływ na efektywność zespołu
  • intelektualny cud i katastrofa w zarządzaniu – lider bez kompetencji miękkich
  • jak podnieść efektywność poprzez wartości, samoświadomość i prawdziwą współpracę

Limit: 30 osób

}

14:25-14:45

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA Logistics & DISTRIBUTION:

Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

 

}

14:45-15:10

Jak optymalizować działania w dziale logistycznym i łańcuchu dostaw

Wiesław Majewski, Supply Chain Expert, Board Advisor, DR. MAX

  • zarządzanie magazynem i dostawami
  • upraszczanie i automatyzacja procesów
  • sprawna współpraca z producentem/dostawcą/odbiorcą
}

15:10-15:15 | Sesja Q&A

}

15:15-15:35

Wyzwania i perspektywy polskiego rynku farmaceutycznego okiem operatora logistycznego

Paweł Janicki, Senior Business Development Director, FM LOGISTIC

  • czy rosnąca konkurencja na rynku doprowadzi do presji cenowej producentów
  • jak obniżać koszty dystrybucji i logistyki
  • czy sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów rzeczywiście wspiera sektor farmaceutyczny
  • czy uwarunkowania prawne, współpraca firm w zakresie refundacji wspiera rozwój branży
  • czy warunki demograficzne w Polsce są szansą na rozwój sektora farmaceutycznego i nowe usługi
}

15:35-15:40 | Sesja Q&A

}

15:40-16:30

Łańcuch dostaw w świecie BANI – jak zapewnić dostępność produktów i minimalizować koszty – dyskusja panelowa

Moderator:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICA

 

Paneliści:

Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA


Magdalena Glinka, Supply Chain Director, STADA


Tadeusz Czerwiński, Kierownik Magazynów i Logistyki, Apteka Słoneczna


Grażyna Sass, Head of Supply Chain, BOEHRINGER INGELHEIM


Tomasz Nawrocki, Contract Manufacturing & Supply Chain Service Director, GRUPA NEUCA

  • aktualne czynniki ryzyka wpływające na stabilność i koszty łańcuchów dostaw
  • zarządzanie stanami magazynowymi – nowe strategie w oparciu o wytyczne NUR
  • znaczenie usprawnień, monitoringu i analizy danych w logistyce i łańcuchu dostaw
}

16:30-16:35 | Sesja Q&A

}

16:35-16:45 | Przerwa na Kawę

}

16:45-17:05

Doskonalenie łańcucha dostaw: Strategie specjalnie dostosowane dla producentów farmaceutycznych

Tomasz Kozłowski, Business Development Director CEE, UPS Healthcare

  • Dostosowanie się do nowej strategii produktowej: Jak zmiany w produktach kształtują strategie dystrybucji
  • Optymalizacja dystrybucji: Innowacyjne scenariusze usprawniające wydajność łańcucha dostaw
  • Maksymalizacja zysku: Wymierne korzyści wynikające z transformacji w dystrybucji
}

17:05-17:10 | Sesja Q&A

}

17:10-17:35

Jak skutecznie i sprawnie prowadzić zdalne negocjacje z sieciami aptek

Joanna Ossowska-Nowicka, Head of New Business, Primavera Parfum

 

  • perfekcyjne przygotowanie do spotkania. Znajomość historii współpracy z klientem, osiąganych targetów oraz budżetów inwestowanych w klienta
  • znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność ich użycia
  • skuteczne doprowadzenie do zakończenia negocjacji oraz prowadzenie dalszej współpracy
  • podejście do współpracy z klientem z przekonaniem o owocnej i efektywnej kooperacji
}

17:35-17:40 | Sesja Q&A

}

17:40 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

18:10-20:10 | NETWORKING I KOKTAJL z LIVE COOKING i Barem z DRINKAMI

SESJA MARKETING #1:

Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

 

}

14:45-15:10

Jak budować swoją przewagę konkurencyjną na marketplace

Anna Sztupecka-Podawca, Group Category Manager Health Allegro CEE Region, ALLEGRO

  • marketplace dla przemysłu farmaceutycznego- czy w ogóle warto
  • jakie są czynniki sukcesu
  • jaki model działania wybrać i inne wyzwania organizacyjne
}

15:10-15:15 | Sesja Q&A

}

15:15-15:35

Nadchodzi czas influencerów medycznych – jak to wykorzystać

Rafał Staszkiewicz, Growth Director, GPD HEALTH

 

  • cała prawda o influencerach na rynku zdrowia
  • rosnąca popularność influencerów medycznych (HCP Influencers)
  • rola influencerów w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dlaczego firmy farmaceutyczne powinny mieć strategię wykorzystania influencerów medycznych
  • zasady współpracy z influencerami medycznymi
}

15:35-15:40 | Sesja Q&A

}

15:40-16:30

Potrzeby lekarzy jako punkt wyjścia do budowania strategii działania marketera – dyskusja panelowa z udziałem lekarzy

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

Paneliści:

Mateusz Patorski, Marketing Manager CNS, ANGELINI PHARMA


Małgorzata Masierek, Medical Marketing Director, BIOTON


Anna Rosada, Asystentka dydaktyczna w Studium Komunikacji Medycznej, lekarz POZ, WUM, DOM MED

Małgorzata Łyczek, Lekarz medycyny rodzinnej, ZDROWA RODZINA


Aneta Górska-Kot, Head of Peadiatric Department, SZPITAL DZIECIĘCY IM. PROF. DR MED. J. BOGDANOWICZA SPZOZ

lek. Marcin Krajmas, Chief Content Officer, Managing Partner, REMEDIUM

  • skąd obecnie czerpiemy dane na temat potrzeb odbiorcy i jak ocenić ich wiarygodność
  • jak lekarze postrzegają nasze komunikaty i czy zgodne są z ich potrzebami
  • budowanie pozytywnego doświadczenia odbiorcy z naszym lekiem (wyrobem medycznym, supelmentem diety) – wyzwania i pułapki
}

16:30-16:35 | Sesja Q&A

}

16:35-16:45 | Przerwa na Kawę

}

16:45-17:10

„Diagnozuj i lecz” depresję  – wsparcie lekarzy POZ i przykład społecznej odpowiedzialności biznesu

Mateusz Patorski, Marketing Manager CNS, ANGELINI PHARMA

  • jak ograniczyć wpływ niedostatecznej i zbyt późnej diagnostyki na rozwój rynku
  • jak przygotować narzędzie digitalowe, z którym chcą pracować i przedstawiciele i lekarze
}

17:10-17:15 | Sesja Q&A

}

17:15-17:40

To educate or to entertain? Nowoczesne strategie komunikacji do farmaceutów w digitalu

Sabina Drażba, Expert Digital Activation Manager, HALEON

  • jak wyróżnić się na rynku, kiedy quizów i szkoleń jest „od zatrzęsienia”
  • jakie narzędzia marketingu internetowego są najbardziej skuteczne w projektowaniu kampanii digital
  • jak wyważyć komunikację edukacyjną, by była ciekawa, ale merytoryczna jednocześnie
}

17:40-17:45 | Sesja Q&A

}

17:45 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

18:10-20:10 | NETWORKING I KOKTAJL z LIVE COOKING i Barem z DRINKAMI

SESJA SALES #1:

Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

}

14:45-15:10

Jak stworzyć zaangażowany zespół sprzedażowy, który elastycznie reaguje na zmiany na rynku

Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • aktualna rola szefa zespołu SF
  • zarządzanie kompetencjami w zespole
  • budowanie zaangażowania, odporności i elastyczności zespołu
}

15:10-15:15 | Sesja Q&A

}

15:15-15:35

„Mój Doktor”, czyli czy potrzebujemy jeszcze Przedstawicieli – fireside chat

Moderator:
Zbigniew Kowalski, Ekspert rynku med & pharma

Gość:

Dr Agnieszka Rogulska, Lekarz medycyny rodzinnej (w trakcie specjalizacji), NZOZ CENTRUM SULEJÓWEK

  • profil MedRep na przełomie 2024/2025 – kto się odnajdzie w tej pracy, kogo zaakceptują lekarze jako profesjonalnego współpracownika
  • multispamer, czyli jak nie przegrzać z nowoczesnymi narzędziami, które spowodują, że MedRep zniknie z oczu
  • czy omnichannel to wsparcie pracy MedRep, czy pomysł na ich zastąpienie? W którą stronę zmierzamy
}

15:35-15:40 | Sesja Q&A

}

15:40-16:25

Jak zarządzać emocjami i obawami zespołu SF w dobie automatyzacji, robotyzacji i AI na horyzoncie – dyskusja panelowa

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO


Paneliści:
Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA

Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS


Mateusz Dylewski, Digital Marketing Manager, FRESENIUS KABI

  • czy obawy SF są uzasadnione
  • jak zmniejszyć niepokój zespołu SF i budować atmosferę zaufania
  • jakie kompetencje PH i KAM’a są aktualnie najbardziej pożądane przez szefa sprzedaży
}

16:25-16:35 | Sesja Q&A

}

16:35-16:45 | Przerwa na Kawę

}

16:45-17:10

Jak szef sprzedaży i organizacja mogą wspierać przedstawiciela w okresie zmiany na rynku aptecznym

Michał Gliszczyński, Sales Director Pharmacy Channel, HALEON

  • przestrzeń na indywidualną pracę z przedstawicielem
  • praca nad nastawieniem i motywacją przedstawiciela
  • uzupełnianie kompetencji przedstawiciela
}

17:10-17:15 | Sesja Q&A

}

17:15-17:40

Od przedstawiciela do KAMA – budowanie motywacji, kompetencji i sukcesu

Kamil Warszawa, Business Development and Activation Lead, ASTRAZENECA

  • przygotowanie pracownika do zmiany roli
  • współpraca z działem HR
  • rola dyrektora sprzedaży we wspieraniu rozwoju pracownika
}

17:40-17:45 | Sesja Q&A

}

17:45 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

18:10-20:10 | NETWORKING I KOKTAJL z LIVE COOKING i Barem z DRINKAMI

SESJA HR #1:

Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników

Moderatorka:

Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS

}

14:45-15:10

Jak przygotować mentalnie pracownika do pełnienia nowej roli w organizacji

Anna Kamińska, Head of HR, FRESENIUS KABI

  • jak wzmacniać pewność siebie
  • jak nauczyć radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • jak pomóc liderowi zarządzać sobą i swoimi nowymi zadaniami
}

15:10-15:15 | Sesja Q&A

}

15:15-16:05

Jak aktualnie zmniejszać rotację utalentowanych pracowników – dyskusja panelowa

Moderatorka:

Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS


Paneliści:
Aleksandra Stypułkowska, Country P&O Head People & Organization, NOVARTIS


Monika Kobierska, Dyrektor HR, USP ZDROWIE


Mariusz Łaski, Head of Legal & HR, Local Compliance Officer, PAUL HARTMANN


Ewelina Romańska, HR & Communication Director, BIOTON

  • jakie fakty i dane mogą nas wspierać przy zarządzaniu utalentowanymi pracownikami
  • kiedy zwrócić uwagę na wynagrodzenia i system premiowania by zapobiec odchodzeniu z przyczyn finansowych
  • jak wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami pracownika a możliwościami pracodawcy
}

16:05-16:10 | Sesja Q&A

}

16:10-16:35

Jak zatrzymać najlepszych pracowników w organizacji w czasach kontrofert i niskiego bezrobocia

Justyna Betta, Assoc. HR Director CEE&I, BAXTER

Dorota Dmowska, EMEA HR Manager, BAXTER BUSINESS SERVICES

  • jak pracodawca i dział HR mogą wzmacniać więź pracownika z organizacją
  • co aktualnie jest kluczowe w budowaniu lojalności pracownika
  • czy właściwie płacimy najlepszym i na ile jesteśmy skłonni do dawania im podwyżki
}

16:35-16:40 | Sesja Q&A

}

16:40-16:55

Biznesowa Terapia dla Pracowników – od diagnozy do budowania trwałej kultury odporności

Marlena Słaba, CEO, Business Cognitive Coach, Pharma Mentor, Medstar Solutions

  • wczesne symptomy kryzysu: identyfikacja toksycznych postaw w organizacji i rola działów HR we wczesnej  diagnozie wyzwań pracowników
  • mediacje i wsparcie: rola wsparcia terapeutycznego jako innowacyjne narzędzie do szybkiego wzrostu i rozwoju  pracownika
  • strategia profilaktyki: wzmacnianie kultury samorozwoju jako cel długoterminowy działów HR w budowaniu kultury odpowiedzialności pracownika i organizacji
}

16:55-17:00 | Sesja Q&A

}

17:00 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

18:10-20:10 | NETWORKING I KOKTAJL z LIVE COOKING i Barem z DRINKAMI

}

17:00-19:00

NETWORKING I KOKTAJL z LIVE COOKING i Barem z DRINKAMI

}

19:00

ZAKOŃCZENIE i DNIA FORUM

*Godziny są orientacyjne i mogą ulec zmianie