Pharma PLanet 2024

Drive your organization safely in BANI world with the best employees!

6-7 listopada 2024 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

2 dzień, 7 listopada 2024 r.

Schemat forum

1 DZIEŃ, 6 listopada 2024 r.

SESJA PLENARNA #1 | Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION

Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania

SESJA MARKETING #1:

Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta

SESJA SALES #1:

Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF

SESJA HR #1

Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 7 listopada 2024 r.

SESJA PLENARNA #2 | Jak przeprowadzić organizację przez zmianę i skorzystać z nowych możliwości technologicznych

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA MARKETING #2

Jak radzić sobie ze złożonością procesów omnichannelowych

SESJA SALES #2:

Jak włączyć zespół SF w transformację cyfrową

SESJA HR #2

Jak dzięki analizie danych i nowym technologiom doskonalić procesy HR

PROGRAM FORUM

2 dzień, 7 listopada 2024 r.

}

8:50

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA #2:

Jak przeprowadzić organizację przez zmianę i skorzystać z nowych możliwości technologicznych

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

}

9:00-9:25

Sztuczna Inteligencja i cyfrowe rozwiązania jako źródła nowych wyzwań dla firm branży pharma & medical

Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GEDEON RICHTER

  • jakie są aktualnie czynniki sukcesu i dobrego rozwoju organizacji branży pharma & medical
  • jak skutecznie współpracować z regulatorem
  • jak nadążać za zmianami i osiągnąć elastyczność w działaniu w mocno regulowanym środowisku
}

9:25-9:30

SESJA Q&A

}

9:30-10:20

How to currently take advantage of market opportunities and increase the operational efficiency of the pharma & medical market organization – panel discussion

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA


Panelists:

Phil Krzyzek, General Manager Healthcare, Managing Director, MERCK


Irma Veberič, General Manager, ROCHE


Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN


Jeremy Launders, CEO, BIOTON


Alexandre Amine Soufiani, Managing Director, FM LOGISTIC CE

  • the impact of an aging society and digital native generations on companies in the industry
  • using the opportunities offered by AI
  • managing employees’ emotions, knowledge and competences
  • business risk management and how to build organizational security
}

10:20-10:25

SESJA Q&A

}

10:25-10:45

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie firmy partnerskiej

}

10:45-10:50

SESJA Q&A

}

10:50-11:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:10-11:35

Jak AI i cyfryzacja zmieniają aktualnie pracę lekarza i jak do tych zmian dostosować swoją komunikację promocyjną

Michał Nedoszytko, Head of Departament of Cardiology, CHR MONS-HAINAUT

Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN

  • lekarz też człowiek, czyli jak firma farmaceutyczna może dopasować się do aktualnych oczekiwań lekarzy
  • nowe narzędzia i możliwości wpływające na pracę lekarza
  • efektywny i nowoczesny model komunikacji z lekarzami – szanse, możliwości i wyzwania
}

11:35-11:40

SESJA Q&A

}

11:40-12:00

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie firmy partnerskiej

}

12:00-12:05

SESJA Q&A

}

12:05-12:25

E-commerce w branży pharma & medical. Perspektywy wzrostu – fire-side chat

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

Gość:
Mateusz Wróbel, Dyrektor ds. E-commerce i Transformacji Cyfrowej, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA

  • zachowanie balansu pomiędzy współpracą z apteką stacjonarną a internetową
  • realizacja oczekiwań Pacjenta w kontekście rekomendacji i komplementarności
  • praktyczne wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji
}

12:25-12:30

SESJA Q&A

}

12:30-13:20

Jak aktualnie zarządzać wiedzą i kompetencjami w organizacji by sprostać wymogom rozwiązań cyfrowych i opartym o sztuczną inteligencję – dyskusja panelowa

Moderator:

Sebastian Błaszkiewicz, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Head of Sales Excellence, UNIVIO

Paneliści:

Ewa Królikowska, Dyrektor Generalny, TEVA


Arkadiusz Budzinski, General Manager, IPSEN


Łukasz Morawiec, Członek Zarządu, CFO, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA


Mariusz Kwaśniak, Prezes Zarządu, APTEKA CEFARM, Dyrektor Marketingu, FARMACOL


Wojciech Górniak, Chief Digital Officer, USP ZDROWIE

  • jakie wyzwania przyniosła transformacja cyfrowa i co nas czeka w kontekście korzystania ze sztucznej inteligencji
  • jakie inwestycje są aktualnie potrzebne by firma branży pharma & medical stała się nowoczesna
  • jak szybko nauczyć się korzystania ze sztucznej inteligencji i jakie ona stwarza okazje do rozwoju
}

13:20-13:25

SESJA Q&A

}

13:25-14:10

LUNCH

}

14:10

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA MARKETING #2:

Jak radzić sobie ze złożonością procesów omnichannelowych

Moderator:

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

}

14:10-14:35

Turkusowa Pharma. Wyzwania w przygotowaniu organizacji do fundamentalnej zmiany sposobu działania


Łukasz Migda, Head of Marketing & Sales Operations CEE, BAYER


Marek Ignyś, Head of Sales Excellence & Training, BAYER

  • jak przygotować zespoły do pracy w samoorganizującym się środowisku bez hierarchii i managementu
  • cele nastawione na Outcomes
  • człowiek w centrum zmiany czyli humanokracja w praktyce
}

14:35-14:40 | Sesja Q&A

}

14:40-15:05

Cross-funkcyjny zespół – od czego dzisiaj zależy sukces jego pracy przy przygotowywaniu strategii produktowej


Monika Adamowicz, Business Strategy Lead, ROCHE

  • struktura, kompetencje i umiejętności
  • proces tworzenia strategii – na co uważać, czego się wystrzegać
  • skąd wziął się sukces – przykład case study
}

15:05-15:10 | Sesja Q&A

}

15:10-15:20 | Przerwa na Kawę

}

15:20-15:45

Współpraca z wewnętrznym i/lub zewnętrznym klientem i wykorzystanie danych przy tworzeniu Customer Journey

Anna Lipińska, Global Omnichannel Campaign Service Lead, SANOFI-AVENTIS

  • jak ważna jest integracja rozproszonych w organizacji danych
  • jak wygląda efektywny zespół mapujący ścieżkę klienta
  • jak dzisiaj współpracować z agencją by osiągnąć sukces
  • jak znajomość celu i wartości wspiera proces
}

15:45-15:50 | Sesja Q&A

}

15:50-16:30

Jak radzić sobie z aktualnymi wyzwaniami podczas budowania efektywnej i zoptymalizowanej kosztowo omnichannelowej komunikacji – dyskusja panelowa

Paneliści:
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Director, ADAMED PHARMA

Aleksandra Ożóg, Marketing & Omnichannel Lead, GILEAD SCIENCES

Agnieszka Nestorowicz, Head of Consumer Care, COLOPLAST

Elżbieta Klein, Head of Mass Poland, KENVUE

  • jak radzić sobie z brakiem odpowiednich narzędzi i systemów oraz wdrażaniem globalnych rozwiązań na lokalnym rynku
  • czynniki sukcesu cross-funkcyjnego zespołu budującego komunikację omnichannelową
  • agencja marketingowa jako klient i jak z nim rozmawiać by się dobrze rozumieć i jak współpracować by osiągnąć założone cele promocyjne
  • optymalizacja kosztów – jak to osiągnąć
}

16:30-16:35 | Sesja Q&A

SESJA SALES #2:

Jak włączyć zespół SF w transformację cyfrową

Moderatorka:

Marlena Słaba, CEO, Business Cognitive Coach, Pharma Mentor, MEDSTAR SOLUTIONS

}

14:10-14:35

Jak narzędzia i dane HR mogą wspierać dyrektora sprzedaży w zarządzaniu zespołem SF i budowaniu ich zaangażowania

Arkadiusz Budzinski, General Manager, IPSEN


Joanna Sosnowska, HR Director Poland & Ukraine, IPSEN

  • współpraca dyrektora sprzedaży z działem HR
  • wprowadzane zmiany na podstawie wniosków z analizy danych
  • zarządzanie rozwojem i kompetencjami sprzedawców w dłuższej perspektywie
}

14:35-14:40 | Sesja Q&A

}

14:40-15:05

Jak marketing wspiera SF w zarządzaniu zintegrowaną komunikacją promocyjną

Radosław Pilipczuk, Poland Prescription Med. BU GP Head, ANGELINI PHARMA

  • zespół sprzedaży jako jedno z wielu ogniw w omnichannelowym systemie komunikacji do odbiorcy
  • znaczenie różnorodności kompetencji i doświadczeń
  • jak współpracować cross-działowo i wykorzystać dostępne narzędzia by osiągać cele biznesowe
}

15:05-15:10 | Sesja Q&A

}

15:10-15:20 | Przerwa na Kawę

}

15:20-15:45

Jak lider zespołu sprzedaży i pracodawca mogą aktualnie wspierać przedstawicieli w realizacji planu sprzedaży kanałami cyfrowymi

Małgorzata Wanke, National Projects and Programs Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

    • jak przekonywać zespół sprzedaży do zdalnych kontaktów ze środowiskiem medycznym
    • w jakie narzędzia i wsparcie powinno się inwestować
    • jak lider może wpłynąć na poziom zaangażowania i postawy w zespole
}

15:45-15:50 | Sesja Q&A

}

15:50-16:30

Rozwój i przyszłość działu sprzedaży branży pharma & medical – dyskusja panelowa

Moderatorka:

Marlena Słaba, CEO, Business Cognitive Coach, Pharma Mentor, MEDSTAR SOLUTIONS


Paneliści:
Kamila Niska, Sales Director, COLOPLAST


Tomasz Grzywnowicz, Marketing and Sales Director, POLFA TARCHOMIN

Małgorzata Ozimek, National Sales Manager Pharmacy & eCommerce, NUTRICIA

Michał Kotkowski, Product & Senior National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • zmiany w modelu pracy przedstawiciela i KAMa w przyszłości w kontekście zmian na rynku aptek
  • jak cyfryzacja i automatyzacja wpływają na procesy i pracę w dziale sprzedaży
  • wpływ rozwiązań opartych o digital na kompetencje przedstawicieli i KAMów
}

16:30-16:35 | Sesja Q&A

SESJA HR #2:

JAK DZIĘKI ANALIZIE DANYCH I NOWYM TECHNOLOGIOM DOSKONALIĆ PROCESY HR

Moderatorka:

Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS

}

14:10-14:35

Jakie dane HR są kluczowe i jaki mogą mieć wpływ na organizację

Joanna Molga, HR Head, ZENTIVA

  • dobór analizowanych wskaźników HR do naszych potrzeb
  • jak monitorować KPI HR
  • kiedy wdrażać zmiany w organizacji opierając się na wnioskach płynących z analizy danych
}

14:35-14:40 | Sesja Q&A

}

14:40-15:05

Jak analiza danych HR wspiera procesy w organizacji

Małgorzata Lasota, EMEA People Service Lead, GSK

  • stosowane narzędzia i wskaźniki HR
  • wnioski z analizy danych a potrzebne zmiany w organizacji
  • prezentacja danych HR przed zarządem
}

15:05-15:10 | Sesja Q&A

}

15:10-15:20 | Przerwa na Kawę

}

15:20-15:45

Jak wdrożenie nowego systemu i nowe dane wsparły proces zarządzania talentami w organizacji

Beata Piwnik, Dyrektor Pionu HR, GRUPA HASCO

  • co zadecydowało o decyzji o inwestowaniu w nowy system
  • jak poradziliśmy sobie z największymi wyzwaniami przy wdrożeniu nowego systemu
  • Talent Management w oparciu o dane
}

15:45-15:50 | Sesja Q&A

}

15:50-16:20

DANE HR I sztuczna inteligencja – RYZYKA, PUŁAPKI, ALE I SZANSE DLA DZIAŁU HR I ORGANIZACJI – DYSKUSJA PANELOWA

Moderatorka:

Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS


Paneliści:

Katarzyna Sejwa, Head of Human Resources, ZF POLPHARMA

Justyna Żółtek, Chief People Officer, RYVU THERAPEUTICS

Agnieszka Granas-Dominiak, Niezależny Ekspert  


Dr Anna Banaszewska, Radca Prawny, Akademia Leona Koźmińskiego/ Kancelaria Radcy Prawnego dr Anna Banaszewska

  • jak dobierać KPI HR do analizy danych
  • analiza danych a podejmowanie szybkich i właściwych decyzji
  • możliwości zastosowań SI i ryzyka jakie się z nimi wiążą
}

16:20-16:35 | Sesja Q&A

}

16:35

ZAKOŃCZENIE FORUM