Drive your organization safely in BANI world with the best employees!
6-7 listopada 2024 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
2 dzień, 7 listopada 2024 r.
Schemat forum
1 DZIEŃ, 6 listopada 2024 r.
SESJA PLENARNA #1 | Jak aktualnie zabezpieczyć organizację i leki dla pacjenta
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION
Jak optymalizować procesy oraz wdrażać nowe rozwiązania
SESJA MARKETING #1:
Jakie są dzisiaj strategie rozwoju komunikacji marketingowej do środowiska medycznego i pacjenta
SESJA SALES #1:
Jak dzisiaj rozwijać i ANGAŻOWAĆ ZESPÓŁ SF
SESJA HR #1
Jak zmniejszyć rotację i zatrzymać najlepszych pracowników
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 7 listopada 2024 r.
SESJA PLENARNA #2 | Jak przeprowadzić organizację przez zmianę i skorzystać z nowych możliwości technologicznych
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA MARKETING #2
Jak radzić sobie ze złożonością procesów omnichannelowych
SESJA SALES #2:
Jak włączyć zespół SF w transformację cyfrową
SESJA HR #2
Jak dzięki analizie danych i nowym technologiom doskonalić procesy HR
PROGRAM FORUM
2 dzień, 7 listopada 2024 r.
8:50
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA #2:
Jak przeprowadzić organizację przez zmianę i skorzystać z nowych możliwości technologicznych
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
9:00-9:25
Sztuczna Inteligencja i cyfrowe rozwiązania jako źródła nowych wyzwań dla firm branży pharma & medical
Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GEDEON RICHTER
- jakie są aktualnie czynniki sukcesu i dobrego rozwoju organizacji branży pharma & medical
- jak skutecznie współpracować z regulatorem
- jak nadążać za zmianami i osiągnąć elastyczność w działaniu w mocno regulowanym środowisku
9:25-9:30
SESJA Q&A
9:30-10:20
How to currently take advantage of market opportunities and increase the operational efficiency of the pharma & medical market organization – panel discussion
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
Panelists:
Phil Krzyzek, General Manager Healthcare, Managing Director, MERCK
Irma Veberič, General Manager, ROCHE
Maksymilian Świniarski, CEO, POLFA TARCHOMIN
Jeremy Launders, CEO, BIOTON
Alexandre Amine Soufiani, Managing Director, FM LOGISTIC CE
- the impact of an aging society and digital native generations on companies in the industry
- using the opportunities offered by AI
- managing employees’ emotions, knowledge and competences
- business risk management and how to build organizational security
10:20-10:25
SESJA Q&A
10:25-10:45
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie firmy partnerskiej
10:45-10:50
SESJA Q&A
10:50-11:10
PRZERWA NA KAWĘ
11:10-11:35
Jak AI i cyfryzacja zmieniają aktualnie pracę lekarza i jak do tych zmian dostosować swoją komunikację promocyjną
Michał Nedoszytko, Head of Departament of Cardiology, CHR MONS-HAINAUT
Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN
- lekarz też człowiek, czyli jak firma farmaceutyczna może dopasować się do aktualnych oczekiwań lekarzy
- nowe narzędzia i możliwości wpływające na pracę lekarza
- efektywny i nowoczesny model komunikacji z lekarzami – szanse, możliwości i wyzwania
11:35-11:40
SESJA Q&A
11:40-12:00
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie firmy partnerskiej
12:00-12:05
SESJA Q&A
12:05-12:25
E-commerce w branży pharma & medical. Perspektywy wzrostu – fire-side chat
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
Gość:
Mateusz Wróbel, Dyrektor ds. E-commerce i Transformacji Cyfrowej, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA
- zachowanie balansu pomiędzy współpracą z apteką stacjonarną a internetową
- realizacja oczekiwań Pacjenta w kontekście rekomendacji i komplementarności
- praktyczne wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji
12:25-12:30
SESJA Q&A
12:30-13:20
Jak aktualnie zarządzać wiedzą i kompetencjami w organizacji by sprostać wymogom rozwiązań cyfrowych i opartym o sztuczną inteligencję – dyskusja panelowa
Moderator:
Sebastian Błaszkiewicz, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Head of Sales Excellence, UNIVIO
Paneliści:
Ewa Królikowska, Dyrektor Generalny, TEVA
Arkadiusz Budzinski, General Manager, IPSEN
Łukasz Morawiec, Członek Zarządu, CFO, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA
Mariusz Kwaśniak, Prezes Zarządu, APTEKA CEFARM, Dyrektor Marketingu, FARMACOL
Wojciech Górniak, Chief Digital Officer, USP ZDROWIE
- jakie wyzwania przyniosła transformacja cyfrowa i co nas czeka w kontekście korzystania ze sztucznej inteligencji
- jakie inwestycje są aktualnie potrzebne by firma branży pharma & medical stała się nowoczesna
- jak szybko nauczyć się korzystania ze sztucznej inteligencji i jakie ona stwarza okazje do rozwoju
13:20-13:25
SESJA Q&A
13:25-14:10
LUNCH
14:10
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA MARKETING #2:
Jak radzić sobie ze złożonością procesów omnichannelowych
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
14:10-14:35
Turkusowa Pharma. Wyzwania w przygotowaniu organizacji do fundamentalnej zmiany sposobu działania
Łukasz Migda, Head of Marketing & Sales Operations CEE, BAYER
Marek Ignyś, Head of Sales Excellence & Training, BAYER
- jak przygotować zespoły do pracy w samoorganizującym się środowisku bez hierarchii i managementu
- cele nastawione na Outcomes
- człowiek w centrum zmiany czyli humanokracja w praktyce
14:35-14:40 | Sesja Q&A
14:40-15:05
Cross-funkcyjny zespół – od czego dzisiaj zależy sukces jego pracy przy przygotowywaniu strategii produktowej
Monika Adamowicz, Business Strategy Lead, ROCHE
- struktura, kompetencje i umiejętności
- proces tworzenia strategii – na co uważać, czego się wystrzegać
- skąd wziął się sukces – przykład case study
15:05-15:10 | Sesja Q&A
15:10-15:20 | Przerwa na Kawę
15:20-15:45
Współpraca z wewnętrznym i/lub zewnętrznym klientem i wykorzystanie danych przy tworzeniu Customer Journey
Anna Lipińska, Global Omnichannel Campaign Service Lead, SANOFI-AVENTIS
- jak ważna jest integracja rozproszonych w organizacji danych
- jak wygląda efektywny zespół mapujący ścieżkę klienta
- jak dzisiaj współpracować z agencją by osiągnąć sukces
- jak znajomość celu i wartości wspiera proces
15:45-15:50 | Sesja Q&A
15:50-16:30
Jak radzić sobie z aktualnymi wyzwaniami podczas budowania efektywnej i zoptymalizowanej kosztowo omnichannelowej komunikacji – dyskusja panelowa
Paneliści:
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Director, ADAMED PHARMA
Aleksandra Ożóg, Marketing & Omnichannel Lead, GILEAD SCIENCES
Agnieszka Nestorowicz, Head of Consumer Care, COLOPLAST
Elżbieta Klein, Head of Mass Poland, KENVUE
- jak radzić sobie z brakiem odpowiednich narzędzi i systemów oraz wdrażaniem globalnych rozwiązań na lokalnym rynku
- czynniki sukcesu cross-funkcyjnego zespołu budującego komunikację omnichannelową
- agencja marketingowa jako klient i jak z nim rozmawiać by się dobrze rozumieć i jak współpracować by osiągnąć założone cele promocyjne
- optymalizacja kosztów – jak to osiągnąć
16:30-16:35 | Sesja Q&A
SESJA SALES #2:
Jak włączyć zespół SF w transformację cyfrową
Moderatorka:
Marlena Słaba, CEO, Business Cognitive Coach, Pharma Mentor, MEDSTAR SOLUTIONS
14:10-14:35
Jak narzędzia i dane HR mogą wspierać dyrektora sprzedaży w zarządzaniu zespołem SF i budowaniu ich zaangażowania
Arkadiusz Budzinski, General Manager, IPSEN
Joanna Sosnowska, HR Director Poland & Ukraine, IPSEN
- współpraca dyrektora sprzedaży z działem HR
- wprowadzane zmiany na podstawie wniosków z analizy danych
- zarządzanie rozwojem i kompetencjami sprzedawców w dłuższej perspektywie
14:35-14:40 | Sesja Q&A
14:40-15:05
Jak marketing wspiera SF w zarządzaniu zintegrowaną komunikacją promocyjną
Radosław Pilipczuk, Poland Prescription Med. BU GP Head, ANGELINI PHARMA
- zespół sprzedaży jako jedno z wielu ogniw w omnichannelowym systemie komunikacji do odbiorcy
- znaczenie różnorodności kompetencji i doświadczeń
- jak współpracować cross-działowo i wykorzystać dostępne narzędzia by osiągać cele biznesowe
15:05-15:10 | Sesja Q&A
15:10-15:20 | Przerwa na Kawę
15:20-15:45
Jak lider zespołu sprzedaży i pracodawca mogą aktualnie wspierać przedstawicieli w realizacji planu sprzedaży kanałami cyfrowymi
Małgorzata Wanke, National Projects and Programs Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
- jak przekonywać zespół sprzedaży do zdalnych kontaktów ze środowiskiem medycznym
- w jakie narzędzia i wsparcie powinno się inwestować
- jak lider może wpłynąć na poziom zaangażowania i postawy w zespole
15:45-15:50 | Sesja Q&A
15:50-16:30
Rozwój i przyszłość działu sprzedaży branży pharma & medical – dyskusja panelowa
Moderatorka:
Marlena Słaba, CEO, Business Cognitive Coach, Pharma Mentor, MEDSTAR SOLUTIONS
Paneliści:
Kamila Niska, Sales Director, COLOPLAST
Tomasz Grzywnowicz, Marketing and Sales Director, POLFA TARCHOMIN
Małgorzata Ozimek, National Sales Manager Pharmacy & eCommerce, NUTRICIA
Michał Kotkowski, Product & Senior National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS
- zmiany w modelu pracy przedstawiciela i KAMa w przyszłości w kontekście zmian na rynku aptek
- jak cyfryzacja i automatyzacja wpływają na procesy i pracę w dziale sprzedaży
- wpływ rozwiązań opartych o digital na kompetencje przedstawicieli i KAMów
16:30-16:35 | Sesja Q&A
SESJA HR #2:
JAK DZIĘKI ANALIZIE DANYCH I NOWYM TECHNOLOGIOM DOSKONALIĆ PROCESY HR
Moderatorka:
Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS
14:10-14:35
Jakie dane HR są kluczowe i jaki mogą mieć wpływ na organizację
Joanna Molga, HR Head, ZENTIVA
- dobór analizowanych wskaźników HR do naszych potrzeb
- jak monitorować KPI HR
- kiedy wdrażać zmiany w organizacji opierając się na wnioskach płynących z analizy danych
14:35-14:40 | Sesja Q&A
14:40-15:05
Jak analiza danych HR wspiera procesy w organizacji
Małgorzata Lasota, EMEA People Service Lead, GSK
- stosowane narzędzia i wskaźniki HR
- wnioski z analizy danych a potrzebne zmiany w organizacji
- prezentacja danych HR przed zarządem
15:05-15:10 | Sesja Q&A
15:10-15:20 | Przerwa na Kawę
15:20-15:45
Jak wdrożenie nowego systemu i nowe dane wsparły proces zarządzania talentami w organizacji
Beata Piwnik, Dyrektor Pionu HR, GRUPA HASCO
- co zadecydowało o decyzji o inwestowaniu w nowy system
- jak poradziliśmy sobie z największymi wyzwaniami przy wdrożeniu nowego systemu
- Talent Management w oparciu o dane
15:45-15:50 | Sesja Q&A
15:50-16:20
DANE HR I sztuczna inteligencja – RYZYKA, PUŁAPKI, ALE I SZANSE DLA DZIAŁU HR I ORGANIZACJI – DYSKUSJA PANELOWA
Moderatorka:
Agata Kleczko, HR Business Partner, VITAMED PHARMACEUTICALS
Paneliści:
Katarzyna Sejwa, Head of Human Resources, ZF POLPHARMA
Justyna Żółtek, Chief People Officer, RYVU THERAPEUTICS
Agnieszka Granas-Dominiak, Niezależny Ekspert
Dr Anna Banaszewska, Radca Prawny, Akademia Leona Koźmińskiego/ Kancelaria Radcy Prawnego dr Anna Banaszewska
- jak dobierać KPI HR do analizy danych
- analiza danych a podejmowanie szybkich i właściwych decyzji
- możliwości zastosowań SI i ryzyka jakie się z nimi wiążą