Pharma PLanet
Pharma PLanet 2021
Pharma PLanet

Innovate. Transform. Be (with the) patient.

3-4 listopada 2021 r.

Wydarzenie hybrydowe: konferencja online & wieczorny koktajl offline*

PROGRAM KONFERENCJI

2 DZIEŃ FORUM, 4 listopada 2021 r.

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Jak sprawnie i bezpiecznie zmierzać w kierunku innowacyjnej organizacji

Moderatorzy:
Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO

 

 

How to drive business transformation in changing Times by leveraging digital and data

Chetak Buaria, Global Head of Customer Engagement & Channel Evolution, MERCK GROUP

 Prelekcja nie będzie tłumaczona

 

Inwestowanie w mocno regulowanym
i nieprzewidywalnym środowisku

– dyskusja panelowa

Paneliści:

Markus Baltzer, Prezes Zarządu, Bayer Polska

Phil Krzyzek, General Manager Healthcare, Managing Director, Merck

Piotr Fic, p.o. Prezesa Zarządu, BIOMED LUBLIN

Paweł Biernat, CEO, BIOTTS

Anna Rulkiewicz, CEO, LUX MED

Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Gedeon Richter Polska

  • Krajowy Plan Odbudowy Kraju – jak wykorzystać środki
  • kierunki inwestycji
  • automatyzacja procesów i wdrażanie cyfrowych narzędzi – czynniki sukcesu

 Panel nie będzie tłumaczony

Strategia odporna na zewnętrzne kryzysy i zawirowania – recepta na przyszłość

Maciej  Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

  • odwaga i ryzyko biznesowe w praktyce w okresie nieprzewidywalności
  • agile w praktyce
  • komunikacja do wewnątrz i na zewnątrz

Wyzwania związane z cyfrową transformacją biznesu i budowaniem nowoczesnej organizacji

Tomasz Staszelis, Chief Digital Officer, POLPHARMA

Jarosław Herrmann, Digital Transformation Expert, POLPHARMA

How we adjust our business model to the new reality and omnichannel communication – challenges and opportunities

Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA POLAND

  • hybrid work model
  • virtual communication
  • agile approach

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA:
FUTURE STRATEGIES

Jak sprawnie i bezpiecznie zmierzać w kierunku innowacyjnej organizacji

Jak na wielu poziomach budować kulturę innowacyjności w organizacji
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

Beata Jurecka-Lepieszko, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, FRESENIUS KABI

Anna Kamińska, Kierownik ds. HR, FRESENIUS KABI

Marek Witulski, Dyrektor Diagnostic Imaging i Advanced Therapies, SIEMENS HEALTHCARE

Piotr Kuskowski, Dyrektor ds. marketingu i strategii, SIEMENS HEALTHCARE

Kamil Gorczewski, Kierownik ds. współpracy naukowej, SIEMENS HEALTHCARE

  • jak utrwalone nawyki przeszkadzają we wdrażaniu innowacji i jak temu przeciwdziałać
  • jak wprowadzić rozwiązania chmurowe i standaryzację w całej firmie

Jak stworzyć nowatorski content marketingowy wykorzystując kulturę i sztukę

Małgorzata Łobocka, CEO, OKULTURZE

  • jakie znaczenie ma otwartość na innowacje
  • strategia komunikacyjna w pharmie – case study POLFY TARCHOMIN
  • feedback od lekarzy i pacjentów

Perspektywy rozwoju kanału e-commerce w farmacji

Marcin Gawroński, Associate Director, IQVIA

  • rosnące znaczenie kanału e-commerce w farmacji
  • układ sił w europejskim i polskim e-commerce
  • jaka jest skala kanału e-commerce na rynku aptecznym w Polsce i innych krajach

Czy apteka internetowa, farmaceuta i lekarz cudzoziemiec to jest nasz klient przyszłości
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Katarzyna Pękala, Prezes, ALLECCO.PL

Marcin Piskorski, Prezes, PHARMANET

Tomasz Kuźnicki, Sales and Trade Marketing Director Pharmacy Division, ADAMED

Adam Aleksiejuk, Hybrid Commercial & E-commerce Director, POLPHARMA

  • jakie jest znaczenie e-commerce
  • jak zmieni się rola farmaceuty
  • czy jesteśmy przygotowani na komunikację z lekarzem-obcokrajowcem

SESJA:
SALES & MARKETING

Jak zaangażować Klienta, tworzyć skuteczny mix kanałów dotarcia i mierzyć efektywność działań SF

Moderator:
Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO

Aktualne trendy audio – aplikacja Clubhouse, Twitter Spaces, podcasty i nowości audio Facebooka (Hotline)

Magdalena Albińska, Digital Marketing Manager, SUPER-PHARM HOLDING

  • angażowanie społeczności
  • content marketing
  • budowanie lojalności

Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu

Bartosz Malinowski, Regional President, CEE, APAC & MEA, ADFORM

Łukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, ADFORM

  • pełna kontrola nad wydatkami
  • full-stack vs produktowy frankenstack
  • zarządzanie danymi własnymi, a apokalipsa cookies

JAK WYPRACOWAĆ KPI DLA PRZEDSTAWICIELI MEDYCZNYCH W ŚWIECIE DIGITAL

Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, SANDOZ

  • czy wiesz za ile w digitalu odpowiada sprzedaż a ile marketing?
  • czy email marketing umiera?
  • jakie mamy aktualnie podejście do KPI w Rep Triggered Emails
  • case study: przykład współpracy marketing-sprzedaż-digital w kampanii produktu z użyciem RTE

Jak budować zaangażowanie i partnerstwo w e-commerce

Adam Górka, CEE Area Digital Commerce Manager, GSK CONSUMER HEATHCARE

  • budowanie zaangażowania zespołu podczas rozwoju e-commerce
  • podstawy udanego partnerstwa między producentem, a sklepem internetowym
  • kluczowe czynniki sukcesu transformacji digitalowej w organizacji

HYDE PARK – GIEŁDA INNOWACJI

– TOP MEDTECH INNOVATIONS FROM POLAND

Start-up 1 presentation:
case study firmy AIDMED

Jakub Domaszewicz, Co-Founder, AIDMED

Start-up 2 presentation:
case study firmy BRAINSCAN.AI

Robert Kitlowski, CEO, BRAINSCAN.AI

Start-up 3 presentation:
case study firmy TERAPIA BEZSENNOŚCI

Małgorzata Fornal-Pawłowska, Chief Medical Officer, TERAPIA BEZSENNOŚCI

Start-up 4 presentation:
case study firmy SiDLY

Edyta Kocyk, Prezes, SiDLY

Jak obecnie wygląda nowy model pracy marketing managera
– dyskusja panelowa

Moderator:

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Paneliści:

Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Marta Sierpińska-Kopyt, Brand Marketing Director, NIEZALEŻNY EKSPERT

Arkadiusz Bakuła, KAMs Team Lead, GSK Consumer Healthcare

Magdalena Pabjasz, Senior E-Marketing Manager, NUTRICIA POLSKA

  • jakie mamy obecnie największe trudności
  • nowe wskaźniki efektywności
  • jaki jest model pracy marketing managera w przyszłości

SESJA:
LOGISTIC & DISTRIBUTION

Jak dopasować łańcuch dostaw do szybkozmiennego świata

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

Jak zmieniliśmy nasz łańcuch logistyczny pod wpływem nagłej zmiany zachowań klientów

Czekamy na potwierdzenie prelegenta,COCA-COLA

Transformacja cyfrowa w przemyśle farmaceutycznym

Agnieszka Zarczuk, Zastępca Dyrektora Produkcji i Logistyki ds. Wytwarzania, GEDEON RICHTER

  • łańcuch dostaw w świecie VUCA – zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność
  • holistyczne podejście do przeprowadzenia organizacji przez zmianę

Zarządzanie magazynem i zapasami leków w niepewnej rzeczywistości

Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, ADAMED

Łańcuch dostaw firmy rynku pharma w świecie VUCA
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Agnieszka Gromko, Head Supply Chain CEE, TAKEDA GROUP

Paweł Woźniak, Regional CEE Manager, KOMTUR PHARMACEUTICALS

Dariusz Deja , Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, ADAMED

Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

Piotr Pietrucha, SCM Director, NIEZALEŻNY EKSPERT

  • jak poznać wzajemne oczekiwania
  • jak zarządzać magazynem i zapasami
  • w co warto inwestować

Jak skutecznie współpracować z producentem w zakresie dystrybucji nowych produktów do aptek

Michał Czerniewicz, Dyrektor ds. Handlowych, WIELKOPOLSKA GRUPA APTEKARSKA

  • dystrybucja numeryczna leków Rx i OTC oraz suplementów
  • kto jest odpowiedzialny za towar
  • case study

Jak skutecznie i sprawnie prowadzić zdalne negocjacje z sieciami aptek

Joanna Ossowska-Nowicka, Ditribution Director, STADA PHARMA

Nowe trendy w dystrybucji

Bartłomiej Owczarek, Członek Zarządu, GDZIEPOLEK.PL

  • 3+ mln odwiedzin miesięcznie i GdziePoLek dodaje obsługę zakupów online w aptekach: dlaczego teraz?
  • zakup online nie musi oznaczać dowozu: co to oznacza i jak na masową skalę wdrożyć model hybrydowy?
  • farmaceuci i lekarze zamiast reklam, prywatność zamiast personalizacji: niestandardowe podejście do pozyskiwania pacjentów

*Koktajl wieczorny planowany jest 4 listopada, jego organizacja uzależniona jest od aktualnych ograniczeń związanych z pandemią.

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.