Cost management. Drug safety. Employee motivation.
8-9 listopada 2023r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
2 dzień, 9 listopada 2023 r.
Schemat forum
1 DZIEŃ, 8 listopada 2023 r.
SESJA PLENARNA #1 | Jak zapewnić polskiemu pacjentowi bezpieczeństwo lekowe
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION
zrównoważyć koszty z bezpieczeństwem dostaw
SESJA SALES & MARKETING #1:
Jak skutecznie docierać do klienta i budować jego zaangażowanie
SESJA HR:
Jak zarządzać wynagrodzeniami i benefitami wobec presji pracowników i wysokiej inflacji
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 9 listopada 2023 r.
SESJA PLENARNA #2 | Jak radzić sobie z lawinowo rosnącymi kosztami i wysoką inflacją
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA PROCESS OPTIMIZATION:
Jak optymalizować procesy w czasach kryzysu
SESJA SALES & MARKETING #2:
Jak stworzyć efektywną i spójną omnichannelową komunikację do odbiorcy
SESJA SALES & HR:
Jak motywować zespół Sales Force i jak GO Utrzymać w organizacji
7:45*
Rejestracja
8.40
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Mariusz Szędzioł Senior Sales Account Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA #2:
Jak radzić sobie z lawinowo rosnącymi kosztami
i wysoką inflacją
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
8:50-9:15
Jak CEO współpracuje z liderami by poprawić rentowność działania organizacji w aktualnej rzeczywistości
Maciej Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI
- pokonywanie aktualnych wyzwań CEO
- wykorzystanie danych
- rozwijanie potencjału organizacji
9:15-9:20
SESJA Q&A
9:20-10:10
How to find a balance between high costs of running a business and ensuring the development of the organization – panel discussion
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
Panelists:
Ioana Parsons, General Manager, IPSEN POLAND
Markus Baltzer, Independent consultant, former CEO Bayer CEE and former President of AHK Polska
Phil Krzyzek, General Manager Healthcare, Managing Director, MERCK
Janis Meiksans, General Manager Poland and Central and Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS
Ehab Youssef, Head of Europe Area North, ROCHE
- data and their analysis as support for CE and leaders in managing the organization
- process optimization, cost cutting and managing employee expectations
- space for implementing innovations
10:10-10:15
SESJA Q&A
10:15-10:35
Jak kupić święty spokój? Czyli kwalifikacja operatora logistycznego
Rafał Małolepszy, Dyrektor ds. handlowych, PHARMALINK
Lech Nowak, Dyrektor ds. rozwoju, URTICA
- jak powinien wyglądać proces pierwszej kwalifikacji operatora logistycznego? Kluczowe obszary weryfikacji
- jak udoskonalić jakość serwisu partnera logistycznego w ramach bieżącej współpracy – przykłady KPI
- zarządzanie ryzykiem jakościowym, formalnym i operacyjnym w logistyce delegowanej
10:35-10:40
SESJA Q&A
10:40-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:25
Inflacja i presja na wzrost wynagrodzeń vs. (nie)oczywiste możliwości utrzymania zyskowności
Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA
- typowa struktura kosztów wytwórcy
- wpływ inflacji na koszty organizacji
- obszary, gdzie możemy poszukiwać oszczędności
11:25-11:30
SESJA Q&A
11:30-11:50
Jak skutecznie i wygodnie zacieśniać współpracę z aptekami i sieciami aptek
Marcin Puchała, Director, PHARMIND
- jak systemy informatyczne wykorzystywane w aptekach i sieciach aptek mogą wspomagać sales force
- kto jeszcze może na tym skorzystać
11:50-11:55
SESJA Q&A
11:55-12:15
Kryzys jako źródło szans i impuls do zmian – fireside chat
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
Gość:
Krzysztof Mędrala, ex CEO, MEDAPP
- jak obserwować rynek i wykorzystywać dane
- jak oszacować nasze możliwości bezpiecznego wdrożenia zmiany
- czy warto inwestować w czasie kryzysu
12:15-12:20
SESJA Q&A
12:20-13:00
Transformacja cyfrowa organizacji w niepewnym otoczeniu biznesowym – wyzwania, szanse, pułapki – dyskusja panelowa
Moderator:
Sebastian Błaszkiewicz, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Head of Sales Excellence, UNITY GROUP
Paneliści:
Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GEDEON RICHTER POLSKA
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN
Bartosz Orłowski, Poland Business Excellence Head, ANGELINI PHARMA POLSKA
Łukasz Krause, CDIO Healthcare Services, MEDICOVER
- w jakim miejscu jesteśmy i co przed nami
- jak bezpiecznie dla organizacji inwestować w cyfryzację
- jak AI wpłynie na organizacje i rynek
- jak przebiega transformacja cyfrowa w naszych organizacjach
13:00-13:05
SESJA Q&A
13:05-13:50
LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA PROCESS OPTIMIZATION:
Jak optymalizować procesy
w czasach kryzysu
Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
13:50-14:00
Automatyczna optymalizacja procesu zarządzania ceną leków. Przykład praktyczny
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA
14:00-14:05
SESJA Q&A
14:05-14:35
Aktualne wyzwania w obszarze produkcji oraz ponadczasowe narzędzia optymalizacyjne, które skutecznie pomagają je ograniczyć – studium przypadku
Łukasz Dawidowicz, Dyrektor Fabryki, ORIFARM
- dostępność surowców
- wzrastające COGSy
- pokolenie Z
14:35-14:40
SESJA Q&A
14:40-15:10
Jak podnosimy efektywność Logistyki
Łukasz Chmaj, NIEZALEŻNY EKSPERT
- technologia, organizacja pracy, zespoły – w co inwestować, aby zwiększać produktywność
- myślenie schematyczne ułatwia czy utrudnia dążenie do wzrostu efektywności
- czy „Liczba rządzi”
15:10-15:15
SESJA Q&A
15.15-15.30
PRZERWA NA KAWĘ
15:30-15:55
Jak dzięki cyfrowej transformacji optymalizować działania marketingowo-sprzedażowe
Łukasz Migda, Head of Marketing & Sales Operations CEE, BAYER
- wyzwania przy wprowadzaniu zmian opartych o digital
- nowoczesne sposoby komunikacji i narzędzia
- optymalizacja procesów
15:55-16:00
SESJA Q&A
16:00-16:25
Jak usprawniać procesy poprzez efektywny system szkoleń i jasne standardy współpracy
Monika Ostapowska, HR and Finance Director, FRESENIUS KABI
- jak skutecznie wdrażać pracownika w nowe obowiązki
- rozwój strategicznych kompetencji jako siła napędowa rozwoju organizacji
- jak zlikwidować silosy, poprawić decyzyjność i współpracę na każdym szczeblu oraz realizować wspólne cele organizacji
16:25-16:30
SESJA Q&A
16:30
ZAKOŃCZENIE SESJI
17:15
ZAKOŃCZENIE FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
SESJA SALES & MARKETING #2:
Jak stworzyć efektywną i spójną omnichannelową komunikację do odbiorcy
Moderator:
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN
13:50-14:15
Bo w komunikacji do HCP ważniejsza jest jakość niż ilość
Michał Fila, Business Projects Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
- jak stworzyć dobry media plan
- z czego korzystać podczas kampanii marketingowych
- jak analizować kampanie i badać ich efektywność
14:15-14:20
SESJA Q&A
14:20-14:40
Mówić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej…
O tym dlaczego HCP czasami już nie chcą nas słuchać i czy są na to leki
Ewa Foksowicz, Dyrektor działu strategii i rozwoju biznesu, QAH
14:40-14:45
SESJA Q&A
14:45-15:10
Jak stworzyć strategię działania zespołu sprzedaży bazując na danych i cross-działowej współpracy
Mateusz Oktaba, Senior National Professional Program Manager, KENVUE
- zmiana strategii działania jako odpowiedź na nowe czasy i trudności w docieraniu do klienta
- dane jako podstawa do tworzenia nowej strategii pracy z rynkiem
- dopasowanie narzędzi i wyzwania przy ich wdrażaniu
15:10-15:15
SESJA Q&A
15:15-15:30
PRZERWA NA KAWĘ
15:30-15:55
Pułapki i wyzwania Omnichannel, czyli „do’s and don’ts” kampanii zintegrowanej
Jarosław Agatowski, Innovation and Business Excellence Director, ASTRAZENECA
- na co zwrócić szczególną uwagę przygotowując kampanię
- czego unikać w pracy z zespołami sprzedażowymi, a o co zadbać przed i w trakcie kampanii
- jak mierzyć efektywność kampanii, aby wyciągać właściwe, a nie błędne wnioski
15:55-16:00
SESJA Q&A
16:00-16:20
Wpływ wirusa na promocję cyfrową: jak pandemia COVID-19 zmieniła krajobraz promocji
Robert Rzemiński, CEO, SELSENSE
- czasy przedpandemiczne – promocja cyfrowa jako moda
- Wielki Wybuch marzec.2023 – świat do góry nogami w jeden dzień!
- promocja cyfrowa podczas lockdownu – najwyższy poziom w historii?
- postpandemia – gdzie jest dziś promocja cyfrowa i jaka będzie jej przyszłość?
16:20-16:25
SESJA Q&A
16:25-17:05
Od czego zależy sukces wielokanałowej kampanii promocyjnej – wyzwania i szanse – dyskusja panelowa
Moderator:
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN
Paneliści:
Maciej Lejcuś, Head of Marketing Department, SERVIER
Natalia Bartosiak, Sales & Marketing Lead, GSK
Magdalena Osak, OPEX Lead, ASTELLAS EUROPE
Aleksandra Grajkowska, Launch Excellence & Customer Experience Lead, PFIZER
- idealny zespół projektowy
- dobra znajomość naszego klienta – dane – ich jakość, ilość i analiza
- dopasowanie komunikacji do potrzeb odbiorców i spójność przekazu w różnych kanałach
- wdrażanie strategii marketingowej
17:05-17:10
SESJA Q&A
17:10
ZAKOŃCZENIE SESJI
17:15
ZAKOŃCZENIE FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
SESJA SALES & HR:
Jak motywować zespół Sales Force i jak GO Utrzymać w organizacji
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
13:50-14:35
Skuteczny przedstawiciel i KAM – kompetencje i umiejętności
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Edyta Pietrzak, Dyrektor Sprzedaży, BIOGENED
Bogna Sadowska, Sales Force Excellence And Capabilities Deployment Manager, GSK
Kamil Kozioł, National Key Account Manager, ESSITY
- kompetencje i postawa przedstawiciela i KAM’a zwiększające jego skuteczność
- aktualne deficyty kompetencyjne i zarządzanie kompetencjami w dziale
- model pracy przyszłości w kontekście zmian demograficznych i trendu cyfryzacji
14:35-14:45
SESJA Q&A
14:45-15:10
Change Management – Budowanie atmosfery w zespole sprzedaży sprzyjającej zwiększaniu wydajności w czasie zmiany
Joanna Wróblewska, HR Manager, PAUL HARTMANN
Krzysztof Kurp, Commercial Director Hospital, PAUL HARTMANN
- jak poznać potrzeby pracowników w zespole sprzedażowym
- jak budować wzajemne zaufanie i dobre relacje
- jak optymalizować procesy i sprawnie wykorzystywać narzędzia sprzedażowe
15:10-15:15
SESJA Q&A
15:15-15:30
PRZERWA NA KAWĘ
15:30-15:55
Jak budować zaangażowanie pracowników będąc dyrektorem sprzedaży / marketingu
Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA
- narzędzia i dane HR wspierające zarządzanie
- regularna ocena sytuacji w zespole
- komunikacja wewnętrzna, informacja zwrotna i pomysły pracownicze
- znaczenie kultury doceniania
- jak utrzymać pracowników o wysokim potencjale
15:55-16:00
SESJA Q&A
16:00-16:50
Co zrobić by pracownicy zespołu sprzedaży zostali z nami na dłużej
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Beata Karasińska, General Manager CEE&I, BAXTER
Joanna Kopeć, Managing Director, PAUL HARTMANN
Robert Piecuch, CEO/Sales and Marketing Director, BIOTON MARKETING AGENCY
Anna Mistewicz, Członek Zarządu, Poland HR HEAD, ANGELINI PHARMA
Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS
- jakie znaczenie ma styl wewnętrznej komunikacji – prezentacja wizji i wartości, przejrzystość
- jakie postawy managerów kaskadować na podwładnych
- czy rozwój i szkolenia jedynie high potential empoyees
16:50-17:00
SESJA Q&A
17:00
ZAKOŃCZENIE SESJI
17:15
ZAKOŃCZENIE FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
17:10
ZAKOŃCZENIE FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie