Pharma PLanet 2023

Cost management. Drug safety. Employee motivation.

8-9 listopada 2023r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

2 dzień, 9 listopada 2023 r.

Schemat forum

1 DZIEŃ, 8 listopada 2023 r.

SESJA PLENARNA #1 | Jak zapewnić polskiemu pacjentowi bezpieczeństwo lekowe

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA LOGISTICS & DISTRIBUTION

zrównoważyć koszty z bezpieczeństwem dostaw

SESJA SALES & MARKETING #1:

Jak skutecznie docierać do klienta i budować jego zaangażowanie

SESJA HR:

Jak zarządzać wynagrodzeniami i benefitami wobec presji pracowników i wysokiej inflacji

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 9 listopada 2023 r.

SESJA PLENARNA #2 | Jak radzić sobie z lawinowo rosnącymi kosztami i wysoką inflacją

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA PROCESS OPTIMIZATION:

Jak optymalizować procesy w czasach kryzysu

SESJA SALES & MARKETING #2:

Jak stworzyć efektywną i spójną  omnichannelową komunikację do odbiorcy

SESJA SALES & HR:

Jak motywować zespół Sales Force i jak GO Utrzymać w organizacji

}

7:45*

Rejestracja

}

8.40

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Mariusz Szędzioł Senior Sales Account Manager, BRAVE


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA #2:

Jak radzić sobie z lawinowo rosnącymi kosztami
i wysoką inflacją

Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

}

8:50-9:15

Jak CEO współpracuje z liderami by poprawić rentowność działania organizacji w aktualnej rzeczywistości

Maciej  Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

  • pokonywanie aktualnych wyzwań CEO
  • wykorzystanie danych
  • rozwijanie potencjału organizacji

}

9:15-9:20

SESJA Q&A

}

9:20-10:10

en flag

How to find a balance between high costs of running a business and ensuring the development of the organization – panel discussion

Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

Panelists:
Ioana Parsons, General Manager, IPSEN POLAND

Markus Baltzer, Independent consultant, former CEO Bayer CEE and former President of AHK Polska

Phil Krzyzek, General Manager Healthcare, Managing Director, MERCK

Janis Meiksans, General Manager Poland and Central and Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS

Ehab Youssef, Head of Europe Area North, ROCHE

  • data and their analysis as support for CE and leaders in managing the organization
  • process optimization, cost cutting and managing employee expectations
  • space for implementing innovations
}

10:10-10:15

SESJA Q&A

}

10:15-10:35

Jak kupić święty spokój? Czyli kwalifikacja operatora logistycznego

Rafał Małolepszy, Dyrektor ds. handlowych, PHARMALINK

Lech Nowak, Dyrektor ds. rozwoju, URTICA

  • jak powinien wyglądać proces pierwszej kwalifikacji operatora logistycznego? Kluczowe obszary weryfikacji
  • jak udoskonalić jakość serwisu partnera logistycznego w ramach bieżącej współpracy – przykłady KPI
  • zarządzanie ryzykiem jakościowym, formalnym i operacyjnym w logistyce delegowanej
}

10:35-10:40

SESJA Q&A

}

10:40-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:25

Inflacja i presja na wzrost wynagrodzeń vs. (nie)oczywiste możliwości utrzymania zyskowności

Tomasz Marchewa, Group Supply Chain Director, US PHARMACIA

  • typowa struktura kosztów wytwórcy
  • wpływ inflacji na koszty organizacji
  • obszary, gdzie możemy poszukiwać oszczędności

}

11:25-11:30

SESJA Q&A

}

11:30-11:50

Jak skutecznie i wygodnie zacieśniać współpracę z aptekami i sieciami aptek

Marcin Puchała, Director, PHARMIND

  • jak systemy informatyczne wykorzystywane w aptekach i sieciach aptek mogą wspomagać sales force
  • kto jeszcze może na tym skorzystać
}

11:50-11:55

SESJA Q&A

}

11:55-12:15

Kryzys jako źródło szans i impuls do zmian – fireside chat

Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

Gość:
Krzysztof Mędrala, ex CEO,  MEDAPP

  • jak obserwować rynek i wykorzystywać dane
  • jak oszacować nasze możliwości bezpiecznego wdrożenia zmiany
  • czy warto inwestować w czasie kryzysu

}

12:15-12:20

SESJA Q&A

}

12:20-13:00

Transformacja cyfrowa organizacji w niepewnym otoczeniu biznesowym – wyzwania, szanse, pułapki – dyskusja panelowa

Moderator:
Sebastian Błaszkiewicz, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Head of Sales Excellence, UNITY GROUP

Paneliści:

Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GEDEON RICHTER POLSKA

Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations,  POLFA TARCHOMIN


Bartosz Orłowski, Poland Business Excellence Head, ANGELINI PHARMA POLSKA


Łukasz Krause, CDIO Healthcare Services, MEDICOVER

 

  • w jakim miejscu jesteśmy i co przed nami
  • jak bezpiecznie dla organizacji inwestować w cyfryzację
  • jak AI wpłynie na organizacje i rynek
  • jak przebiega transformacja cyfrowa w naszych organizacjach
}

13:00-13:05

SESJA Q&A

}

13:05-13:50

LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA PROCESS OPTIMIZATION:

Jak optymalizować procesy
w czasach kryzysu

Moderator:
Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

}

13:50-14:00

Automatyczna optymalizacja procesu zarządzania ceną leków. Przykład praktyczny

Tomasz Barałkiewicz, Partner, PHARMACEUTICA

}

14:00-14:05

SESJA Q&A

}

14:05-14:35

Aktualne wyzwania w obszarze produkcji oraz ponadczasowe narzędzia optymalizacyjne, które skutecznie pomagają je ograniczyć – studium przypadku

Łukasz Dawidowicz, Dyrektor Fabryki, ORIFARM

  • dostępność surowców
  • wzrastające COGSy
  • pokolenie Z
}

14:35-14:40

SESJA Q&A

}

14:40-15:10

Jak podnosimy efektywność Logistyki

Łukasz Chmaj, NIEZALEŻNY EKSPERT

  • technologia, organizacja pracy, zespoły – w co inwestować, aby zwiększać produktywność
  • myślenie schematyczne ułatwia czy utrudnia dążenie do wzrostu efektywności
  • czy „Liczba rządzi”
}

15:10-15:15

SESJA Q&A

}

15.15-15.30

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:30-15:55

Jak dzięki cyfrowej transformacji optymalizować działania marketingowo-sprzedażowe

Łukasz Migda, Head of Marketing & Sales Operations CEE, BAYER

  • wyzwania przy wprowadzaniu zmian opartych o digital
  • nowoczesne sposoby komunikacji i narzędzia
  • optymalizacja procesów
}

15:55-16:00

SESJA Q&A

}

16:00-16:25

Jak usprawniać procesy poprzez efektywny system szkoleń i jasne standardy współpracy

Monika Ostapowska, HR and Finance Director, FRESENIUS KABI

  • jak skutecznie wdrażać pracownika w nowe obowiązki
  • rozwój strategicznych kompetencji jako siła napędowa rozwoju organizacji
  • jak zlikwidować silosy, poprawić decyzyjność i współpracę na każdym szczeblu oraz realizować wspólne cele organizacji
}

16:25-16:30

SESJA Q&A

}

16:30

ZAKOŃCZENIE SESJI

}

17:15

ZAKOŃCZENIE FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

SESJA SALES & MARKETING #2:

Jak stworzyć efektywną i spójną omnichannelową komunikację do odbiorcy

Moderator:
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN

}

13:50-14:15

Bo w komunikacji do HCP ważniejsza jest jakość niż ilość

Michał Fila, Business Projects Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

  • jak stworzyć dobry media plan
  • z czego korzystać podczas kampanii marketingowych
  • jak analizować kampanie i badać ich efektywność
}

14:15-14:20

SESJA Q&A

}

14:20-14:40

Mówić każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej…

O tym dlaczego HCP czasami już nie chcą nas słuchać i czy są na to leki

Ewa Foksowicz, Dyrektor działu strategii i rozwoju biznesu, QAH

}

14:40-14:45

SESJA Q&A

}

14:45-15:10

Jak stworzyć strategię działania zespołu sprzedaży bazując na danych i cross-działowej współpracy

Mateusz Oktaba, Senior National Professional Program Manager, KENVUE

  • zmiana strategii działania jako odpowiedź na nowe czasy i trudności w docieraniu do klienta
  • dane jako podstawa do tworzenia nowej strategii pracy z rynkiem
  • dopasowanie narzędzi i wyzwania przy ich wdrażaniu
}

15:10-15:15

SESJA Q&A

}

15:15-15:30

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:30-15:55

Pułapki i wyzwania Omnichannel, czyli „do’s and don’ts” kampanii zintegrowanej

Jarosław Agatowski, Innovation and Business Excellence Director, ASTRAZENECA

  • na co zwrócić szczególną uwagę przygotowując kampanię
  • czego unikać w pracy z zespołami sprzedażowymi, a o co zadbać przed i w trakcie kampanii
  • jak mierzyć efektywność kampanii,  aby wyciągać właściwe,  a nie błędne wnioski
}

15:55-16:00

SESJA Q&A

}

16:00-16:20

Wpływ wirusa na promocję cyfrową: jak pandemia COVID-19 zmieniła krajobraz promocji

Robert Rzemiński, CEO, SELSENSE

  • czasy przedpandemiczne – promocja cyfrowa jako moda
  • Wielki Wybuch marzec.2023 – świat do góry nogami w jeden dzień!
  • promocja cyfrowa podczas lockdownu – najwyższy poziom w historii?
  • postpandemia – gdzie jest dziś promocja cyfrowa i jaka będzie jej przyszłość?
}

16:20-16:25

SESJA Q&A

}

16:25-17:05

Od czego zależy sukces wielokanałowej kampanii promocyjnej – wyzwania i szanse – dyskusja panelowa

Moderator:
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN

Paneliści:

Maciej Lejcuś, Head of Marketing Department, SERVIER

Natalia Bartosiak, Sales & Marketing Lead, GSK

Magdalena Osak, OPEX Lead, ASTELLAS EUROPE

Aleksandra Grajkowska, Launch Excellence & Customer Experience Lead, PFIZER

  • idealny zespół projektowy
  • dobra znajomość naszego klienta – dane – ich jakość, ilość i analiza
  • dopasowanie komunikacji do potrzeb odbiorców i spójność przekazu w różnych kanałach
  • wdrażanie strategii marketingowej
}

17:05-17:10

SESJA Q&A

}

17:10

ZAKOŃCZENIE SESJI

}

17:15

ZAKOŃCZENIE FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

SESJA SALES & HR:

Jak motywować zespół Sales Force i jak GO Utrzymać w organizacji

Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

}

13:50-14:35

Skuteczny przedstawiciel i KAM – kompetencje i umiejętności
– dyskusja panelowa

Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

Paneliści:
Edyta Pietrzak, Dyrektor Sprzedaży, BIOGENED

Bogna Sadowska, Sales Force Excellence And Capabilities Deployment Manager, GSK

Kamil Kozioł, National Key Account Manager, ESSITY

  • kompetencje i postawa przedstawiciela i KAM’a zwiększające jego skuteczność
  • aktualne deficyty kompetencyjne i zarządzanie kompetencjami w dziale
  • model pracy przyszłości w kontekście zmian demograficznych i trendu cyfryzacji
}

14:35-14:45

SESJA Q&A

}

14:45-15:10

Change Management – Budowanie atmosfery w zespole sprzedaży sprzyjającej zwiększaniu wydajności w czasie zmiany

Joanna Wróblewska, HR Manager, PAUL HARTMANN

Krzysztof Kurp, Commercial Director Hospital, PAUL HARTMANN

  • jak poznać potrzeby pracowników w zespole sprzedażowym
  • jak budować wzajemne zaufanie i dobre relacje
  • jak optymalizować procesy i sprawnie wykorzystywać narzędzia sprzedażowe
}

15:10-15:15

SESJA Q&A

}

15:15-15:30

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:30-15:55

Jak budować zaangażowanie pracowników będąc dyrektorem sprzedaży / marketingu

Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA

  • narzędzia i dane HR wspierające zarządzanie
  • regularna ocena sytuacji w zespole
  • komunikacja wewnętrzna, informacja zwrotna i pomysły pracownicze
  • znaczenie kultury doceniania
  • jak utrzymać pracowników o wysokim potencjale
}

15:55-16:00

SESJA Q&A

}

16:00-16:50

Co zrobić by pracownicy zespołu sprzedaży zostali z nami na dłużej
– dyskusja panelowa

Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

Paneliści:
Beata Karasińska, General Manager CEE&I, BAXTER

Joanna Kopeć, Managing Director, PAUL HARTMANN

Robert Piecuch, CEO/Sales and Marketing Director, BIOTON MARKETING AGENCY

Anna Mistewicz, Członek Zarządu, Poland HR HEAD, ANGELINI PHARMA

Małgorzata Pawlak-Bressa, National Sales Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • jakie znaczenie ma styl wewnętrznej komunikacji – prezentacja wizji i wartości, przejrzystość
  • jakie postawy managerów kaskadować na podwładnych
  • czy rozwój i szkolenia jedynie high potential empoyees
}

16:50-17:00

SESJA Q&A

}

17:00

ZAKOŃCZENIE SESJI

}

17:15

ZAKOŃCZENIE FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

}

17:10

ZAKOŃCZENIE FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie