Adapt your business to unstable conditions. 

BE AGILE. BE PREPARED. BE WINNING.

edycja online

4-5 listopada 2020 r.

PROGRAM FORUM 2020

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r. 

2 dzień Forum, 5 listopada 2020 r. 

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.

}

8:00

SESJA PLENARNA: NOWE HORYZONTY RYNKU HEALTHCARE

Przywitanie gości, otwarcie Forum

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Mariusz Szędzioł, Senior Sales Account Manager, BRAVE 

Sytuacja polskiego sektora pharma/medical/healthcare po pandemii
– Gość specjalny

Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, MINISTERSTWO ZDROWIA

Oczekujemy na potwierdzenie tematu  

Jakub Zieliński, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

Pomysły i wsparcie dla sukcesu rozwoju telemedycznej opieki zdrowotnej w Polsce
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, FERRING PHARMACEUTICALS POLSKA
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS
Robert Łukawski, President of the Management Board, ZENTIVA POLSKA, ALVOGEN PHARMA
Joanna Barczykowska-Tchorzewska, Prezes Zarządu, DIMEDIC.PL

  • zdecydowane działania w dobie cyfrowej ewolucji, czyli jakie
  • rola firm farmaceutycznych i medycznych w tworzeniu zintegrowanego systemu opartego o wartości

Inwestycje i poprawa jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce
– dyskusja panelowa

z udziałem organizacji i instytucji odpowiedzialnych za system opieki zdrowotnej w Polsce

Moderator:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

Paneliści:
Dr hab. Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Health Economics, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
Krzysztof Łanda, Prezes MEDINVEST SCANNER
Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF

  • wyzwania związane z przesunięciami budżetowymi na rzecz walki z koronawirusem i wpływ tych decyzji na stabilność sektora

Okiem Prezesów – jak funkcjonować w dobie „nowej normalności”

W dyskusji udział wezmą:

Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA Pharmaceuticals Polska
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals Poland
Oczekujemy na potwierdzenia kolejnych panelistów

W jaki sposób zadbać w telemedycynie o bezpieczeństwo danych pacjentów 

case study

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

}

12:30

Lunch I podział na sesje równoległe

}

13:00-15:30

STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS

Odpowiedzmy na aktualne wyzwania krajowego ekosystemu zdrowia: redefinicja form organizacji i finansowania systemu opieki zdrowotnej oczami ekspertów przemysłu farmaceutycznego
– dyskusja panelowa

Moderator: 

Artur Krzyżanowski, Dyrektor ds. Medycznych, Regulacji Finansowania/Refundacji terapii, NUTRICIA POLSKA

Paneliści:

Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmaekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD POLSKA 
Sebastian Schubert, Head of Market Access, BAYER PHARMACEUTICALS POLSKA
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający, PHARMACEUTICAL DIAGNOSTICS GE HEALTHCARE NEE

Renata Zabłotny, Niezależny Ekspert

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

  • założenia polityki lekowej państwa w dobie pandemii
  • wyzwania i decyzje w zakresie refundacji leków
  • luki legislacyjne i bariery prawne które uwypuklił „korona-kryzys” 

FINANSOWANIE RÓŻNYCH TERAPII, PRZYKŁADY INICJATYW I POMYSŁY ZMIAN

Edyta Grabowska-Woźniak, Starszy Kierownik ds. Refundacji, Finansowania Terapii, Senior Market Access Manager, NUTRICIA

  To better respond to the needs of patients and ensure their safety

Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA POLAND

Wartości i misja firmy a  inicjatywy odpowiedzialnego biznesu w okresie pandemii

case study: Biofarm

Jarosław Olszewski, Prezes Zarządu, BIOFARM

COVID 19 a prawo ochrony zdrowia – lekcje, następstwa, zmiany

  1. lekcje: czego nas nauczył COVID-19
  2. nastepstwa i zmiany: kluczowe zmiany w prawie – ocena aktualnego stanu na dzień dzisiejszy  
  • co to oznacza dla przedsiębiorców
  • jakie istotne zmiany wprowadzono w ochronie zdrowia „przy okazji” COVID-19

Natalia Łojko, Partner, KRK KIESZKOWSKA RUTKOWSKA KOLASIŃSKI

Różnice w strukturze modelu biznesowego w sytuacji kiedy trzeba się skoncentrować na chorobach rzadkich 

case study: AOP Orphan Pharmaceuticals 

Jarosław Marcoll, Area Director Central Europe, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS 

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji

Partner Sesji Tematycznej Strategies,
Governmental Affairs

}

13:00-15:30

DIGITAL CHANCES, SALES
& MARKETING OMNI-CHALLENGE

Mindset transformation: cyfrowe przyspieszenie a nowe kompetencje w marketingu i sprzedaży w sektorze pharma & medical
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji i Komunikacji Korporacyjnej, POLPHARMA
Ewelina Knigawka, Digital HUB Portfolio Marketing Manager, GSK
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director, ADAMED PHARMA
Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, SANDOZ POLSKA

 

  • jak przezwyciężyć bariery w adaptacji rozwiązań cyfrowych:
  • nieznajomość technologii bądź jej niedopasowanie
  • psychologiczne i komunikacyjne aspekty adaptacji do zmian
  • basics & milestones w digital transformation – przykłady wdrożeń

„My vs. Oni”, Covid -19 główny budowniczy efektywnej współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem

Grzegorz Dudziński, Niezależny ekspert

Jak nie zniszczyć zbudowanych relacji f2f przez wykorzystywanie elektronicznej drogi komunikacji

case study: Sanofi Aventis

Przemysław Dobosz, Information Technology & Solutions Expert – Digital and MCE Technologist Central Cluster, SANOFI AVENTIS

Wyzwanie: dostosowanie narzędzi marketingowych do pracy hybrydowej i orkiestracja kanałów kontaktu z HCP i pacjentami

case study: Sanofi Pasteur

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI PASTEUR

Data driven personalisation: analityka i BI w służbie wirtualnych FF

case study: Neuca  

Renata Bratkowska, Dyrektor Biura Zarządzania Danymi, NEUCA   

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji

}

13:00-15:30

DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE

Modele zwinności farmaceutycznego łańcucha dostaw w obliczu zmian rynkowych
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Robert Czaja, Dyrektor Logistyki, ANPHARM, Grupa Servier
Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Dystrybucji, Paul Hartmann
Aneta Wawrzyniak, Manager ds. Strategii Łańcucha Dostaw, PGF
Rafał Olejok, National Distribution Manager, Salveo Pharma
Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

BCP i analiza ryzyka w łańcuchu dostaw

Case study firmy SMITH & NEPHEW

Krzysztof Kwiatos, Supply Chain Director CEE

Jak pandemia zweryfikowała nasze plany i jaki miała wpływ na nasze firmy? Jakie rozwiazania sprawdziły się w nowej rzeczywistosci?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Aneta Wawrzyniak, Manager ds. Strategii Łańcucha Dostaw, PGF
Piotr Pietrucha, Head SCM, SANDOZ
Pozostałych uczestników dyskusji zaprezentujemy wkrótce

Kluczowe cechy stabilnego łańcucha dostaw odpornego na prognozowane kryzysy

Case study Adamed Pharma

Tomasz Marchewa, Head of Supply Chain Management

Systemy i narzędzia IT – technologiczne zaplecze efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw

Case study.
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

P&L oraz Inventory Management – wyzwania w czasie pandemii

Wystąpienie Partnera Konferencji

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji