Adapt your business to unstable conditions. 

BE AGILE. BE PREPARED. BE WINNING.

edycja online

4-5 listopada 2020 r.

PROGRAM FORUM 2020

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r. 

2 dzień Forum, 5 listopada 2020 r. 

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.

}

9:00

SESJA PLENARNA: NOWE HORYZONTY RYNKU HEALTHCARE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consuting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Przywitanie gości, otwarcie Forum

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Mariusz Szędzioł, Senior Sales Account Manager, BRAVE 

Sytuacja polskiego sektora pharma/medical/healthcare po pandemii
– Gość specjalny

Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, MINISTERSTWO ZDROWIA

Oczekujemy na potwierdzenie tematu  

Jakub Zieliński, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

Pomysły i wsparcie dla sukcesu rozwoju telemedycznej opieki zdrowotnej w Polsce
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, FERRING PHARMACEUTICALS POLSKA
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS
Robert Łukawski, President of the Management Board, ZENTIVA POLSKA, ALVOGEN PHARMA
Beata Gosławska, Dyrektor Telemedico, TELEMEDI.CO

  • zdecydowane działania w dobie cyfrowej ewolucji, czyli jakie
  • rola firm farmaceutycznych i medycznych w tworzeniu zintegrowanego systemu opartego o wartości

Inwestycje i poprawa jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce
– dyskusja panelowa

z udziałem organizacji i instytucji odpowiedzialnych za system opieki zdrowotnej w Polsce

Moderator:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

Paneliści:
Dr hab. Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Health Economics, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
Krzysztof Łanda, Prezes MEDINVEST SCANNER
Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF

  • wyzwania związane z przesunięciami budżetowymi na rzecz walki z koronawirusem i wpływ tych decyzji na stabilność sektora

CEO’s perspective into the new reality
– how to function in the ‘New Normality

W dyskusji udział wezmą:

Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA Pharmaceuticals Polska
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals Poland
Jolanta Dilling Nowińska, General Manager Abbvie/Allergan
Phil Krzyzek, General Manager Biopharma, Managing Director, Merck Poland
Tomasz Skrzypczak, Managing Director Poland, Janssen Cilag Poland
Agnieszka Leszczyńska, General Manager, Angelini Pharma Poland

 

 

W jaki sposób zadbać w telemedycynie o bezpieczeństwo danych pacjentów 

case study

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

}

12:30

Lunch I podział na sesje równoległe

}

13:00-16:00

STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS

Moderator sesji:
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowanie/Refundacji terapii, NUTRICIA

Odpowiedzmy na aktualne wyzwania krajowego ekosystemu zdrowia: redefinicja form organizacji i finansowania systemu opieki zdrowotnej oczami ekspertów przemysłu farmaceutycznego
– dyskusja panelowa

Moderator: Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, NUTRICIA

Paneliści:

Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmaekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD POLSKA 
Sebastian Schubert, Head of Market Access, BAYER PHARMACEUTICALS POLSKA
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający, PHARMACEUTICAL DIAGNOSTICS GE HEALTHCARE NEE

Renata Zabłotny, Niezależny Ekspert

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

  • założenia polityki lekowej państwa w dobie pandemii
  • wyzwania i decyzje w zakresie refundacji leków
  • luki legislacyjne i bariery prawne które uwypuklił „korona-kryzys” 

RSS I KWESTIA PŁATNOŚCI ZA EFEKT ZDROWOTNY

Agnieszka Krzyżanowska, Health Economic, Market Access and Reimbursement Head, JANSSEN-CILAG POLSKA

FINANSOWANIE RÓŻNYCH TERAPII, PRZYKŁADY INICJATYW I POMYSŁY ZMIAN

Edyta Grabowska-Woźniak, Starszy Kierownik ds. Refundacji, Finansowania Terapii, Senior Market Access Manager, NUTRICIA

  To better respond to the needs of patients and ensure their safety

Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA POLAND

Wartości i misja firmy a  inicjatywy odpowiedzialnego biznesu w okresie pandemii

case study: Biofarm

Jarosław Olszewski, Prezes Zarządu, BIOFARM

COVID 19 a prawo ochrony zdrowia – lekcje, następstwa, zmiany

  1. lekcje: czego nas nauczył COVID-19
  2. nastepstwa i zmiany: kluczowe zmiany w prawie – ocena aktualnego stanu na dzień dzisiejszy  
  • co to oznacza dla przedsiębiorców
  • jakie istotne zmiany wprowadzono w ochronie zdrowia „przy okazji” COVID-19

Natalia Łojko, Partner, KRK KIESZKOWSKA RUTKOWSKA KOLASIŃSKI

Różnice w strukturze modelu biznesowego w sytuacji kiedy trzeba się skoncentrować na chorobach rzadkich 

case study: AOP Orphan Pharmaceuticals 

Jarosław Marcoll, Area Director Central Europe, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS 

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ
STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS
& LEGAL REGULATIONS

}

13:00-16:00

DIGITAL CHANCES, SALES
& MARKETING OMNI-CHALLENGE

Mindset transformation: cyfrowe przyspieszenie a nowe kompetencje w marketingu i sprzedaży w sektorze pharma & medical
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji i Komunikacji Korporacyjnej, POLPHARMA
Ewelina Knigawka, Digital HUB Portfolio Marketing Manager, GSK
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director, ADAMED PHARMA
Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, SANDOZ POLSKA
Marcin Pleszko, Chief Product Officer, SAGRA TECHNOLOGY

  • jak przezwyciężyć bariery w adaptacji rozwiązań cyfrowych:
  • nieznajomość technologii bądź jej niedopasowanie
  • psychologiczne i komunikacyjne aspekty adaptacji do zmian
  • basics & milestones w digital transformation – przykłady wdrożeń

„My vs. Oni”, Covid -19 główny budowniczy efektywnej współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem

Grzegorz Dudziński, Niezależny ekspert

Jak nie zniszczyć zbudowanych relacji f2f przez wykorzystywanie elektronicznej drogi komunikacji

case study: Sanofi Aventis

Przemysław Dobosz, Information Technology & Solutions Expert – Digital and MCE Technologist Central Cluster, SANOFI AVENTIS

Wyzwanie: dostosowanie narzędzi marketingowych do pracy hybrydowej i orkiestracja kanałów kontaktu z HCP i pacjentami

case study: Sanofi Pasteur

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI PASTEUR

Data driven personalisation: analityka i BI w służbie wirtualnych FF

case study: Neuca  

Renata Bratkowska, Dyrektor Biura Zarządzania Danymi, NEUCA   

Jak wykorzystać Data Science i AI, by planować lepsze strategie i zwinnie nimi zarządzać?

Łukasz Grala, CEO, TIDK

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DIGITAL CHANCES, SALES & MARKETING OMNI-CHALLENGE

}

13:00-16:00

DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consuting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Modele zwinności farmaceutycznego łańcucha dostaw w obliczu zmian rynkowych
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Robert Czaja, Dyrektor Logistyki, ANPHARM, Grupa Servier
Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Dystrybucji, Paul Hartmann
Aneta Wawrzyniak, Manager ds. Strategii Łańcucha Dostaw, PGF
Rafał Olejok, National Distribution Manager, Salveo Pharma
Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

BCP i analiza ryzyka w łańcuchu dostaw

Case study firmy SMITH & NEPHEW

Krzysztof Kwiatos, Supply Chain Director CEE

Jak pandemia zweryfikowała nasze plany i jaki miała wpływ na nasze firmy? Jakie rozwiazania sprawdziły się w nowej rzeczywistosci?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Aneta Wawrzyniak, Manager ds. Strategii Łańcucha Dostaw, PGF
Piotr Pietrucha, Head SCM, SANDOZ
Marzena Lachtara-Bocheńska, Warehouse & Logistics Manager, ABBVIE
Pozostałych uczestników dyskusji zaprezentujemy wkrótce

Kluczowe cechy stabilnego łańcucha dostaw odpornego na prognozowane kryzysy

Case study Adamed Pharma

Tomasz Marchewa, Head of Supply Chain Management

Systemy i narzędzia IT – technologiczne zaplecze efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw

Case study.
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

P&L oraz Inventory Management – wyzwania w czasie pandemii

Wystąpienie Partnera Konferencji

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia konferencji

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCEE