
Adapt your business to unstable conditions.
BE AGILE. BE PREPARED. BE WINNING.
edycja online
4-5 listopada 2020 r.
PROGRAM FORUM 2020
1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.
2 dzień Forum, 5 listopada 2020 r.
1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.
8:50 - 9:00
SESJA PLENARNA: NOWE HORYZONTY RYNKU HEALTHCARE
Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting
Otwarcie Forum i przywitanie Gości
Owocnego spotkania życzą Anna Banaś i Mariusz Szędzioł wraz z całym zespołem brave
9:00 - 9:30
Wystąpienie Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia Pana Macieja Miłkowskiego
Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia
9:30 - 9:40
sesja pytań i odpowiedzi
9:40 - 9:55
New Strategies for Pharma To Adapt To Digital Acceleration
Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer
9:55 - 10:00
sesja pytań i odpowiedzi
10:00 - 10:10
przerwa na kawę
10:10 - 10:55
Dyskusja panelowa: Pomysły i wsparcie dla sukcesu rozwoju telemedycznej opieki zdrowotnej w Polsce
Zdecydowane działania w dobie cyfrowej ewolucji. Rola firm farmaceutycznych i medycznych w tworzeniu zintegrowanego systemu opartego o wartości.
Moderator dyskusji:
Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer
Udział w dyskusji wezmą:
Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, Ferring Pharmaceuticals Polska
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, Philips Health Systems
Paweł Sieczkiewicz, Prezes, Telemedi.co
Anna Kęsicka, Dyrektor Departamentu Marketingu Pacjenckiego, Grupa Neuca
10:55 - 11:10
sesja pytań i odpowiedzi
11:10 - 11:40
Dyskusja panelowa: Inwestycje i poprawa jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce
Wyzwania związane z przesunięciami budżetowymi na rzecz walki z koronawirusem i wpływ tych decyzji na stabilność sektora. Dyskusja z udziałem organizacji i instytucji odpowiedzialnych za system opieki zdrowotnej w Polsce
Moderator dyskusji:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Udział w dyskusji wezmą:
Dr hab. Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Health Economics, Akademia Leona Koźmińskiego
Krzysztof Łanda, Prezes Medinvest Scanner, wcześniej Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia
Irena Rej, Prezes, Izba Gospodarcza „Farmacja Polska”
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF
Arkadiusz Grądkowski, Dyrektor Generalny, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych „POLMED”
11:40 - 11:50
sesja pytań i odpowiedzi
11:50 - 12:30
Dyskusja panelowa: CEO’s perspective into the new reality
– how to function in the ‘New Normality
Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting
Udział w dyskusji wezmą:
Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA Pharmaceuticals Polska
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals Poland
Jolanta Dilling Nowińska, General Manager Abbvie/Allergan
Phil Krzyzek, General Manager Biopharma, Managing Director, Merck Poland
Tomasz Skrzypczak, Managing Director Poland, Janssen Cilag Poland
Agnieszka Leszczyńska, General Manager, Angelini Pharma Poland
12:30 - 12:40
sesja pytań i odpowiedzi
12:40 - 12:55
Factory of the Future
Case study firmy Microsoft
Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, Microsoft
12:55 - 13:00
sesja pytań i odpowiedzi
13:00 - 13:20
Lunch I podział na sesje równoległe
13:20 - 16:10
STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS
Moderator sesji:
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, Nutricia Polska
13:20 - 13:50
Dyskusja panelowa: Aktualne wyzwania krajowego ekosystemu zdrowia: redefinicja form organizacji i finansowania systemu opieki zdrowotnej oczami ekspertów i rola przemysłu farmaceutycznego.
Założenia polityki lekowej państwa w dobie pandemii, wyzwania i decyzje w zakresie refundacji leków, luki legislacyjne i bariery prawne które uwypuklił „korona-kryzys”
Moderator dyskusji:
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, Nutricia Polska
Udział w dyskusji wezmą:
Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmaekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD Polska
Sebastian Schubert, Head of Market Access, Pharmaceutical Diagnostics, Bayer Pharmaceuticals Polska
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający, GE Healthcare NEE
Marcin Pieklak, Partner, Life Sciences Practice, Domański Zakrzewski Palinka
Renata Zabłotny, Niezależny Ekspert
13:50 - 13:55
sesja pytań i odpowiedzi
13:55 - 14:10
RSS I KWESTIA PŁATNOŚCI ZA EFEKT ZDROWOTNY
Case study firmy Janssen-Cilag Polska
Agnieszka Krzyżanowska, Health Economic, Market Access and Reimbursement Head, Janssen-Cilag Polska
14:10 - 14:15
sesja pytań i odpowiedzi
14:15 - 14:30
FINANSOWANIE RÓŻNYCH TERAPII, PRZYKŁADY INICJATYW I POMYSŁY ZMIAN
Case study firmy Nutricia Polska
Edyta Grabowska-Woźniak, Menedżer ds. Kontaktów z Płatnikiem, Nutricia Polska
14:30 - 14:35
sesja pytań i odpowiedzi
14:35 - 14:50
To better respond to the needs of patients and ensure their safety
Case study firmy Takeda
Nienke Feenstra, General Manager, Takeda
14:50 - 14:55
sesja pytań i odpowiedzi
14:55 - 15:05
przerwa na kawę
15:05 - 15:20
COVID 19 a prawo ochrony zdrowia – lekcje, następstwa, zmiany
Michał Chodorek, Adwokat, Senior Associate, Kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
15:20 - 15:25
sesja pytań i odpowiedzi
15:25 - 15:40
Różnice w strukturze modelu biznesowego w sytuacji kiedy trzeba się skoncentrować na chorobach rzadkich
Case study firmy AOP Orphan Pharmaceuticals
Jarosław Marcoll, Area Director Central Europe, AOP Orphan Pharmaceuticals
15:40 - 15:45
sesja pytań i odpowiedzi
15:45 - 16:00
Choroby rzadkie – rekomendacje dla Polski zwiększające dostępność terapii dla pacjentów”
Kinga Frelas, Associate, Domański Zakrzewski Palinka
16:00 - 16:05
sesja pytań i odpowiedzi
16:05 - 16:10
Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum
PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ
STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS
& LEGAL REGULATIONS
13:20 - 17:30
DIGITAL CHANCES, SALES
& MARKETING OMNI-CHALLENGE
Moderator sesji:
Mariusz Borkowski, lekarz, ekspert Digital Pharma Marketingu, Kierownik Działu Informacji Medycznej, Polfa Tarchomin
13:20 - 14:00
Dyskusja panelowa: Mindset trasformation – normalizacja i przezwyciężanie barier w adaptacji rozwiązań cyfrowych
Cyfrowe przyspieszenie a kwestia nabywania nowych kompetencji w marketingu i sprzedaży w sektorze pharma & medical
Moderatorka dyskusji:
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Udział w dyskusji wezmą:
Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji i Komunikacji Korporacyjnej, Polpharma
Ewelina Knigawka, Digital HUB Portfolio Marketing Manager, GSK
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director, Adamed Pharma
Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, Sandoz Polska
Marcin Pleszko, Chief Product Officer, Sagra Technology
- Wyzwania: nieznajomość technologii bądź jej niedopasowanie
- Basics & milestones w digital transformation – przykłady wdrożeń – omówienie
- Psychologiczne i komunikacyjne aspekty adaptacji do zmian
14:00 - 14:10
sesja pytań i odpowiedzi
14:10 - 14:25
Data driven Customer focused Omni Channel Engagement
Dirk Abeel, Global Medical Sales Director, Reckitt Benckiser
14:25 - 14:30
sesja pytań i odpowiedzi
14:30 - 14:45
„My vs. Oni”, Covid -19 główny budowniczy efektywnej współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem
Grzegorz Dudziński, Niezależny ekspert
14:45 - 14:50
sesja pytań i odpowiedzi
14:50 - 15:05
Onlinem do offline – czyli new normal w aptekach stacjonarnych
Case study firmy NEKK
Anna Gruchała-Woźnicka, Ekspert ds. Rozwiązań Strategicznych, NEKK
15:05 - 15:10
sesja pytań i odpowiedzi
15:10 - 15:20
przerwa na kawę
15:20 - 15:35
Jak nie zniszczyć zbudowanych relacji f2f przez wykorzystywanie elektronicznej drogi komunikacji
Case study firmy Sanofi Aventis
Przemysław Dobosz, Information Technology & Solutions Expert – Digital and MCE Technologist Central Cluster, Sanofi-Aventis
15:35 - 15:40
sesja pytań i odpowiedzi
15:40 - 15:55
W kryzysie lojalność cenna jak złoto. Oczekiwania uczestników programów lojalnościowych w sektorze OTC
Case study firmy Sodexo
Ewelina Kołodziej-Roman, Pharma Business Development Manager, Sodexo
15:55 - 16:00
sesja pytań i odpowiedzi
16:00 - 16:15
Dostosowanie narzędzi marketingowych do pracy hybrydowej i orkiestracja kanałów kontaktu z HCP i pacjentami
Case study firmy Sanofi Pasteur
Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, Sanofi Pasteur
16:15-16:20
sesja pytań i odpowiedzi
16:20 -16:35
Data driven personalisation: analityka i BI w służbie wirtualnych FF
Case study firmy Neuca
Renata Bratkowska, Dyrektor Biura Zarządzania Danymi, Neuca
16:35 -16:40
sesja pytań i odpowiedzi
16:40 -16:55
Jak wykorzystać Data Science i AI, by planować lepsze strategie i zwinnie nimi zarządzać?
Łukasz Grala, CEO, TIDK
16:55 - 17:00
sesja pytań i odpowiedzi
17:00 - 17:25
BONUS CASE STUDY: Remote E-Detailing, czyli o kluczowych czynnikach sukcesu
Agnieszka Budzyńska, Multichannel Senior Product Manager, GSK
17:25 - 17:30
Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum
PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DIGITAL CHANCES, SALES & MARKETING OMNI-CHALLENGE
13:20 - 15:45
DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE
Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting
13:20 - 14:00
Dyskusja panelowa: Modele zwinności farmaceutycznego łańcucha dostaw w obliczu zmian rynkowych
Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting
Udział w dyskusji wezmą:
Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Dystrybucji, Paul Hartmann
Aneta Wawrzyniak, Sales Manager Contract Logistic, KUEHNE+NAGEL
Rafał Olejok, National Distribution Manager, Salveo Pharma
Andrzej Stachnik, Prezes, PZPHF
14:00 - 14:15
sesja pytań i odpowiedzi
14:15 - 15:00
Dyskusja panelowa: Jak pandemia zweryfikowała nasze plany i jaki miała wpływ na nasze firmy? Jakie rozwiazania sprawdziły się w nowej rzeczywistości?
Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting
Udział w dyskusji wezmą:
Aneta Wawrzyniak, Sales Manager Contract Logistic, KUEHNE+NAGEL
Piotr Pietrucha, Niezależny ekspert
15:00 - 15:10
sesja pytań i odpowiedzi
15:10 - 15:20
przerwa na kawę
15:20 - 15:35
Kluczowe cechy stabilnego łańcucha dostaw odpornego na prognozowane kryzysy
Case study firmy Adamed Pharma
Tomasz Marchewa, Head of Supply Chain Management, Adamed Pharma
15:35 - 15:40
sesja pytań i odpowiedzi
15:40 - 15:45
Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum
PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCEE