Adapt your business to unstable conditions. 

BE AGILE. BE PREPARED. BE WINNING.

edycja online

4-5 listopada 2020 r.

PROGRAM FORUM 2020

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r. 

2 dzień Forum, 5 listopada 2020 r. 

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.

}

8:50 - 9:00

SESJA PLENARNA: NOWE HORYZONTY RYNKU HEALTHCARE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting

Otwarcie Forum i przywitanie Gości

Owocnego spotkania życzą Anna Banaś i Mariusz Szędzioł wraz z całym zespołem brave

}

9:00 - 9:30

Wystąpienie Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia Pana Macieja Miłkowskiego

Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia

}

9:30 - 9:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

9:40 - 9:55

New Strategies for Pharma To Adapt To Digital Acceleration

Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer

}

9:55 - 10:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

10:00 - 10:10

przerwa na kawę

}

10:10 - 10:55

Dyskusja panelowa: Pomysły i wsparcie dla sukcesu rozwoju telemedycznej opieki zdrowotnej w Polsce

Zdecydowane działania w dobie cyfrowej ewolucji. Rola firm farmaceutycznych i medycznych w tworzeniu zintegrowanego systemu opartego o wartości.

Moderator dyskusji:
Jakub Zieliński, Head of Medonet, Ringier Axel Springer

Udział w dyskusji wezmą:
Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, Ferring Pharmaceuticals Polska
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, Philips Health Systems
Paweł Sieczkiewicz, Prezes, Telemedi.co
Anna Kęsicka, Dyrektor Departamentu Marketingu Pacjenckiego, Grupa Neuca

}

10:55 - 11:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

11:10 - 11:40

Dyskusja panelowa: Inwestycje i poprawa jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce

Wyzwania związane z przesunięciami budżetowymi na rzecz walki z koronawirusem i wpływ tych decyzji na stabilność sektora. Dyskusja z udziałem organizacji i instytucji odpowiedzialnych za system opieki zdrowotnej w Polsce

Moderator dyskusji:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Udział w dyskusji wezmą:
Dr hab. Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Health Economics, Akademia Leona Koźmińskiego
Krzysztof Łanda, Prezes Medinvest Scanner, wcześniej Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia
Irena Rej, Prezes, Izba Gospodarcza „Farmacja Polska”
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF
Arkadiusz Grądkowski, Dyrektor Generalny, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych „POLMED”


}

11:40 - 11:50

sesja pytań i odpowiedzi

}

11:50 - 12:30

Dyskusja panelowa: CEO’s perspective into the new reality
– how to function in the ‘New Normality

Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting

Udział w dyskusji wezmą:
Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA Pharmaceuticals Polska
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals Poland
Jolanta Dilling Nowińska, General Manager Abbvie/Allergan
Phil Krzyzek, General Manager Biopharma, Managing Director, Merck Poland
Tomasz Skrzypczak, Managing Director Poland, Janssen Cilag Poland
Agnieszka Leszczyńska, General Manager, Angelini Pharma Poland

 

 

}

12:30 - 12:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

12:40 - 12:55

Factory of the Future


Case study firmy Microsoft
Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, Microsoft

}

12:55 - 13:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

13:00 - 13:20

Lunch I podział na sesje równoległe

}

13:20 - 16:10

STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS

Moderator sesji:
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, Nutricia Polska

}

13:20 - 13:50

Dyskusja panelowa: Aktualne wyzwania krajowego ekosystemu zdrowia: redefinicja form organizacji i finansowania systemu opieki zdrowotnej oczami ekspertów i rola przemysłu farmaceutycznego. 

Założenia polityki lekowej państwa w dobie pandemii, wyzwania i decyzje w zakresie refundacji leków, luki legislacyjne i bariery prawne które uwypuklił „korona-kryzys”

Moderator dyskusji: 
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, Nutricia Polska

Udział w dyskusji wezmą:
Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmaekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD Polska 
Sebastian Schubert, Head of Market Access, Pharmaceutical Diagnostics, Bayer Pharmaceuticals Polska
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający, GE Healthcare NEE

Marcin Pieklak, Partner, Life Sciences Practice, Domański Zakrzewski Palinka
Renata Zabłotny, Niezależny Ekspert

}

13:50 - 13:55

sesja pytań i odpowiedzi

}

13:55 - 14:10

RSS I KWESTIA PŁATNOŚCI ZA EFEKT ZDROWOTNY

Case study firmy Janssen-Cilag Polska

Agnieszka Krzyżanowska, Health Economic, Market Access and Reimbursement Head, Janssen-Cilag Polska

}

14:10 - 14:15

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:15 - 14:30

FINANSOWANIE RÓŻNYCH TERAPII, PRZYKŁADY INICJATYW I POMYSŁY ZMIAN

Case study firmy Nutricia Polska

Edyta Grabowska-Woźniak, Menedżer ds. Kontaktów z Płatnikiem, Nutricia Polska

}

14:30 - 14:35

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:35 - 14:50

  To better respond to the needs of patients and ensure their safety

Case study firmy Takeda

Nienke Feenstra, General Manager, Takeda

}

14:50 - 14:55

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:55 - 15:05

przerwa na kawę

}

15:05 - 15:20

COVID 19 a prawo ochrony zdrowia – lekcje, następstwa, zmiany

Michał Chodorek, Adwokat, Senior Associate, Kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

}

15:20 - 15:25

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:25 - 15:40

Różnice w strukturze modelu biznesowego w sytuacji kiedy trzeba się skoncentrować na chorobach rzadkich 

Case study firmy AOP Orphan Pharmaceuticals 

Jarosław Marcoll, Area Director Central Europe, AOP Orphan Pharmaceuticals  

}

15:40 - 15:45

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:45 - 16:00

Choroby rzadkie – rekomendacje dla Polski zwiększające dostępność terapii dla pacjentów” 

Kinga Frelas, Associate, Domański Zakrzewski Palinka 

}

16:00 - 16:05

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:05 - 16:10

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ
STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS
& LEGAL REGULATIONS

}

13:20 - 17:30

DIGITAL CHANCES, SALES
& MARKETING OMNI-CHALLENGE

Moderator sesji:
Mariusz Borkowski, lekarz, ekspert Digital Pharma Marketingu, Kierownik Działu Informacji Medycznej, Polfa Tarchomin

}

13:20 - 14:00

Dyskusja panelowa: Mindset trasformation – normalizacja i przezwyciężanie barier w adaptacji rozwiązań cyfrowych

Cyfrowe przyspieszenie a kwestia nabywania nowych kompetencji w marketingu i sprzedaży w sektorze pharma & medical

Moderatorka dyskusji:
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Udział w dyskusji wezmą:
Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji i Komunikacji Korporacyjnej, Polpharma
Ewelina Knigawka, Digital HUB Portfolio Marketing Manager, GSK
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director, Adamed Pharma
Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, Sandoz Polska
Marcin Pleszko, Chief Product Officer, Sagra Technology

  • Wyzwania: nieznajomość technologii bądź jej niedopasowanie
  • Basics & milestones w digital transformation – przykłady wdrożeń – omówienie
  • Psychologiczne i komunikacyjne aspekty adaptacji do zmian
}

14:00 - 14:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:10 - 14:25

  Data driven Customer focused Omni Channel Engagement

Dirk Abeel, Global Medical Sales Director, Reckitt Benckiser

}

14:25 - 14:30

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:30 - 14:45

„My vs. Oni”, Covid -19 główny budowniczy efektywnej współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem

Grzegorz Dudziński, Niezależny ekspert

}

14:45 - 14:50

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:50 - 15:05

Onlinem do offline – czyli new normal w aptekach stacjonarnych

Case study firmy NEKK

Anna Gruchała-Woźnicka, Ekspert ds. Rozwiązań Strategicznych, NEKK

}

15:05 - 15:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:10 - 15:20

przerwa na kawę

}

15:20 - 15:35

Jak nie zniszczyć zbudowanych relacji f2f przez wykorzystywanie elektronicznej drogi komunikacji

Case study firmy Sanofi Aventis

Przemysław Dobosz, Information Technology & Solutions Expert – Digital and MCE Technologist Central Cluster, Sanofi-Aventis

}

15:35 - 15:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:40 - 15:55

W kryzysie lojalność cenna jak złoto. Oczekiwania uczestników programów lojalnościowych w sektorze OTC 

Case study firmy Sodexo

Ewelina Kołodziej-Roman, Pharma Business Development Manager, Sodexo 

}

15:55 - 16:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:00 - 16:15

Dostosowanie narzędzi marketingowych do pracy hybrydowej i orkiestracja kanałów kontaktu z HCP i pacjentami

Case study firmy Sanofi Pasteur

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, Sanofi Pasteur

}

16:15-16:20

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:20 -16:35

Data driven personalisation: analityka i BI w służbie wirtualnych FF

Case study firmy Neuca  

Renata Bratkowska, Dyrektor Biura Zarządzania Danymi, Neuca    

}

16:35 -16:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:40 -16:55

Jak wykorzystać Data Science i AI, by planować lepsze strategie i zwinnie nimi zarządzać?

Łukasz Grala, CEO, TIDK

}

16:55 - 17:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

17:00 - 17:25

BONUS CASE STUDY: Remote E-Detailing, czyli o kluczowych czynnikach sukcesu

Agnieszka Budzyńska, Multichannel Senior Product Manager, GSK

}

17:25 - 17:30

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DIGITAL CHANCES, SALES & MARKETING OMNI-CHALLENGE

}

13:20 - 15:45

DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

}

13:20 - 14:00

Dyskusja panelowa: Modele zwinności farmaceutycznego łańcucha dostaw w obliczu zmian rynkowych

Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Udział w dyskusji wezmą:
Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Dystrybucji, Paul Hartmann
Aneta Wawrzyniak, Sales Manager Contract Logistic, KUEHNE+NAGEL
Rafał Olejok, National Distribution Manager, Salveo Pharma
Andrzej Stachnik, Prezes, PZPHF

}

14:00 - 14:15

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:15 - 15:00

Dyskusja panelowa: Jak pandemia zweryfikowała nasze plany i jaki miała wpływ na nasze firmy? Jakie rozwiazania sprawdziły się w nowej rzeczywistości?

Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Udział w dyskusji wezmą:
Aneta Wawrzyniak, Sales Manager Contract Logistic, KUEHNE+NAGEL
Piotr Pietrucha, Niezależny ekspert

}

15:00 - 15:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:10 - 15:20

przerwa na kawę

}

15:20 - 15:35

Kluczowe cechy stabilnego łańcucha dostaw odpornego na prognozowane kryzysy

Case study firmy Adamed Pharma

Tomasz Marchewa, Head of Supply Chain Management, Adamed Pharma

}

15:35 - 15:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:40 - 15:45

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCEE