Adapt your business to unstable conditions. 

BE AGILE. BE PREPARED. BE WINNING.

edycja online

4-5 listopada 2020 r.

PROGRAM FORUM 2020

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r. 

2 dzień Forum, 5 listopada 2020 r. 

1 dzień Forum, 4 listopada 2020 r.

}

8:50 - 9:00

SESJA PLENARNA: NOWE HORYZONTY RYNKU HEALTHCARE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting

Otwarcie Forum i przywitanie Gości

Owocnego spotkania życzą Anna Banaś i Mariusz Szędzioł wraz z całym zespołem BRAVE

}

9:00 - 9:30

Wystąpienie Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia Pana Macieja Miłkowskiego

Sytuacja po pandemii. Implikacje i zabezpieczenia na przyszłość

Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, MINISTERSTWO ZDROWIA

}

9:30 - 9:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

9:40 - 9:55

New Strategies for Pharma To Adapt To Digital Acceleration

Jakub Zieliński, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

}

9:55 - 10:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

10:00 - 10:10

przerwa na kawę

}

10:10 - 10:55

Dyskusja panelowa: Pomysły i wsparcie dla sukcesu rozwoju telemedycznej opieki zdrowotnej w Polsce

Zdecydowane działania w dobie cyfrowej ewolucji. Rola firm farmaceutycznych i medycznych w tworzeniu zintegrowanego systemu opartego o wartości.

Moderator:
Jakub Zieliński, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

Paneliści:
Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, FERRING PHARMACEUTICALS POLSKA
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS
Robert Łukawski, President of the Management Board, ZENTIVA POLSKA, ALVOGEN PHARMA
Paweł Sieczkiewicz, Prezes, TELEMEDICO
Anna Kęsicka, Dyrektor Marketingu Pionu Pacjent, NEUCA

}

10:55 - 11:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

11:10 - 11:40

Dyskusja panelowa: Inwestycje i poprawa jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce

Wyzwania związane z przesunięciami budżetowymi na rzecz walki z koronawirusem i wpływ tych decyzji na stabilność sektora. Dyskusja z udziałem organizacji i instytucji odpowiedzialnych za system opieki zdrowotnej w Polsce

Moderator:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

Paneliści:
Dr hab. Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Health Economics, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
Krzysztof Łanda, Prezes MEDINVEST SCANNER, wcześniej Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia
Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF

}

11:40 - 11:50

sesja pytań i odpowiedzi

}

11:50 - 12:30

Dyskusja panelowa: CEO’s perspective into the new reality
– how to function in the ‘New Normality

Moderatorzy dyskusji:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consulting

W dyskusji udział wezmą:

Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA Pharmaceuticals Polska
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, Vertex Pharmaceuticals Poland
Jolanta Dilling Nowińska, General Manager Abbvie/Allergan
Phil Krzyzek, General Manager Biopharma, Managing Director, Merck Poland
Tomasz Skrzypczak, Managing Director Poland, Janssen Cilag Poland
Agnieszka Leszczyńska, General Manager, Angelini Pharma Poland

 

 

}

12:30 - 12:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

12:40 - 12:55

Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia


Case study firmy, Microsoft
Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, Microsoft

}

12:55 - 13:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

13:00 - 13:20

Lunch I podział na sesje równoległe

}

13:20 - 15:50

STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS

Moderator sesji:
Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, NUTRICIA POLSKA

}

13:20 - 13:50

Dyskusja panelowa: Aktualne wyzwania krajowego ekosystemu zdrowia: redefinicja form organizacji i finansowania systemu opieki zdrowotnej oczami ekspertów i rola przemysłu farmaceutycznego. 

Założenia polityki lekowej państwa w dobie pandemii, wyzwania i decyzje w zakresie refundacji leków, luki legislacyjne i bariery prawne które uwypuklił „korona-kryzys”

Moderator: Artur Krzyzanowski, Dyrektor ds. Medycznych i Finansowania/Refundacji terapii, NUTRICIA

Paneliści:

Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmaekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD POLSKA 
Sebastian Schubert, Head of Market Access, BAYER PHARMACEUTICALS POLSKA
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający, PHARMACEUTICAL DIAGNOSTICS GE HEALTHCARE NEE

Renata Zabłotny, Niezależny Ekspert

}

13:50 - 13:55

sesja pytań i odpowiedzi

}

13:55 - 14:10

RSS I KWESTIA PŁATNOŚCI ZA EFEKT ZDROWOTNY

case study: Janssen-Cilag Polska

Agnieszka Krzyżanowska, Health Economic, Market Access and Reimbursement Head, JANSSEN-CILAG POLSKA

}

14:10 - 14:15

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:15 - 14:30

FINANSOWANIE RÓŻNYCH TERAPII, PRZYKŁADY INICJATYW I POMYSŁY ZMIAN

Edyta Grabowska-Woźniak, Starszy Kierownik ds. Refundacji, Finansowania Terapii, Senior Market Access Manager, NUTRICIA

}

14:30 - 14:35

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:35 - 14:50

  To better respond to the needs of patients and ensure their safety

case study: Takeda

Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA POLAND

}

14:50 - 14:55

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:55 - 15:05

przerwa na kawę

}

15:05 - 15:20

COVID 19 a prawo ochrony zdrowia – lekcje, następstwa, zmiany

Natalia Łojko, Partner, Kancelaria KRK Kieszkowska, Rutkowska, Kolasiński

}

15:20 - 15:25

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:25 - 15:40

Różnice w strukturze modelu biznesowego w sytuacji kiedy trzeba się skoncentrować na chorobach rzadkich 

case study: AOP Orphan Pharmaceuticals 

Jarosław Marcoll, Area Director Central Europe, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS 

}

15:40 - 15:45

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:45 - 15:50

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ
STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS
& LEGAL REGULATIONS

}

13:20 - 16:45

DIGITAL CHANCES, SALES
& MARKETING OMNI-CHALLENGE

}

13:20 - 14:00

Mindset transformation: cyfrowe przyspieszenie a nowe kompetencje w marketingu i sprzedaży w sektorze pharma & medical
– dyskusja panelowa

Moderator: Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Udział w dyskusji wezmą:

Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji i Komunikacji Korporacyjnej, POLPHARMA
Ewelina Knigawka, Digital HUB Portfolio Marketing Manager, GSK
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director, ADAMED PHARMA
Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, SANDOZ POLSKA
Marcin Pleszko, Chief Product Officer, SAGRA TECHNOLOGY

  • Wyzwania: nieznajomość technologii bądź jej niedopasowanie
  • Basics & milestones w digital transformation – przykłady wdrożeń – omówienie
  • Psychologiczne i komunikacyjne aspekty adaptacji do zmian
}

14:00 - 14:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:10 - 14:25

„My vs. Oni”, Covid -19 główny budowniczy efektywnej współpracy pomiędzy sprzedażą i marketingiem

Grzegorz Dudziński, Niezależny ekspert

}

14:25 - 14:30

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:30 - 14:45

Jak w promocji dojrzałego produktu wykorzystać komunikację digital i zmiany wymuszone przez COVID19

case study: NEKK/ANGELINI PHARMA

Agnieszka Lewandowska, Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, NEKK
Karolina Grzechowska, Product Manager, ANGELINI PHARMA POLSKA

}

14:45 - 14:50

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:50 - 15:05

Jak nie zniszczyć zbudowanych relacji f2f przez wykorzystywanie elektronicznej drogi komunikacji

case study: Sanofi Aventis

Przemysław Dobosz, Information Technology & Solutions Expert – Digital and MCE Technologist Central Cluster, SANOFI AVENTIS

}

15:05 - 15:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:10 - 15:20

przerwa na kawę

}

15:20 - 15:35

Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia 

case study: Sodexo

}

15:35 - 15:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:40 - 15:55

Wyzwanie: narzędzi marketingowych do pracy hybrydowej i orkiestracja kanałów kontaktu z HCP i pacjentami

case study: Sanofi Pasteur

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager Flu Vaccines, SANOFI PASTEUR

}

15:55-16:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:00 -16:15

Data driven personalisation: analityka i BI w służbie wirtualnych FF

case study: Neuca  

Renata Bratkowska, Dyrektor Biura Zarządzania Danymi, NEUCA   

}

16:15 -16:20

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:20 -16:35

Jak wykorzystać Data Science i AI, by planować lepsze strategie i zwinnie nimi zarządzać?

Łukasz Grala, CEO, TIDK

}

16:35 - 16:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:40 - 16:45

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DIGITAL CHANCES, SALES & MARKETING OMNI-CHALLENGE

}

13:20 - 16:05

DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE

Moderatorzy:
Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

}

13:20 - 14:00

Dyskusja panelowa: Modele zwinności farmaceutycznego łańcucha dostaw w obliczu zmian rynkowych

Moderatorzy dyskusji:

Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Paneliści:

Ryszard Tiszler, Dyrektor ds. Logistyki i Dystrybucji, Paul Hartmann
Aneta Wawrzyniak, Niezależny Ekspert
Rafał Olejok, National Distribution Manager, Salveo Pharma
Andrzej Stachnik, Prezes, PZPHF

}

14:00 - 14:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:10 - 14:25

BCP i analiza ryzyka w łańcuchu dostaw

Case study firmy SMITH & NEPHEW

Krzysztof Kwiatos, Supply Chain Director CEE

}

14:25 - 14:30

sesja pytań i odpowiedzi

}

14:30 - 15:00

dyskusja panelowa: Jak pandemia zweryfikowała nasze plany i jaki miała wpływ na nasze firmy? Jakie rozwiazania sprawdziły się w nowej rzeczywistosci?

Moderatorzy dyskusji:

Artur Schab, Partner, Pharmaceutical Consulting
Tomasz Barałkiewicz, Partner, Pharmaceutical Consuting

Paneliści:

Marzena Lachtara-Bocheńska, Warehouse & Logistics Manager, ABBVIE POLSKA
Aneta Wawrzyniak, Niezależny Ekspert
Piotr Pietrucha, Head SCM, SANDOZ POLSKA

Pozostałych uczestników dyskusji zaprezentujemy wkrótce

}

15:00 - 15:10

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:10 - 15:20

przerwa na kawę

}

15:20 - 15:35

Kluczowe cechy stabilnego łańcucha dostaw odpornego na prognozowane kryzysy

Case study Adamed Pharma

Tomasz Marchewa, Head of Supply Chain Management, Adamed Pharma

}

15:35 - 15:40

sesja pytań i odpowiedzi

}

15:40 - 15:55

Systemy i narzędzia IT – technologiczne zaplecze efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw

Case study.
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

}

15:55 - 16:00

sesja pytań i odpowiedzi

}

16:00 - 16:05

Podsumowanie bloku tematycznego
i zakończenie I dnia Forum

PARTNER SESJI TEMATYCZNEJ:
DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCEE