Pharma PLanet
Pharma PLanet 2021
Pharma PLanet

Innovate. Transform. Be (with the) patient.

3-4 listopada 2021 r.

Wydarzenie hybrydowe: konferencja online & wieczorny koktajl offline*

WŚRÓD ZAGADNIEŃ
III EDYCJI FORUM PHARMA PLANET M.IN.:

#1 WYZWANIE

Jak zapewnić pacjentom dostęp do terapii i nowoczesnych leków

Plany ministerstwa w zakresie systemu ochrony zdrowia

Jakub ZielińskiMaciej Miłkowski, Podsekretarz Stanu, MINISTERSTWO ZDROWIA

Rynek pharma & medical w nowej rzeczywistości oczami wszystkich interesariuszy rynku
– szanse i zagrożenia – dyskusja panelowa

Moderator:
Janusz Jaroszyński, Kierownik Studiów Podyplomowych, „Master of Business Administration w ochronie zdrowia”, UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

Paneliści:

Agnieszka Leszczyńska, General Manager, ANGELINI PHARMA

Robert Łukawski, Prezes Zarządu, ZENTIVA POLSKA I ALVOGEN PHARMA

Arkadiusz Grądkowski, Dyrektor Generalny, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Wyrobów Medycznych „POLMED”

Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

Ligia Kornowska, Dyrektor Zarządzająca, Polska Federacja Szpitali

  • nowe obszary terapeutyczne wzrostu
  • dostęp pacjentów do terapii
  • pojawienie się mutacji i (nie)skuteczne szczepionki

Opieka farmaceutyczna – doświadczenia z Europy, możliwości w Polsce

Karolina Widelska, Wiceprezes, Fundacja na Rzecz Pacjentów – Opieka Farmaceutyczna w Centrum Uwagi

  • potrzeby pacjentów i wyzwania, z którymi się mierzą w dobie starzejącego się społeczeństwa
  • czego pacjent mógłby oczekiwać od farmaceuty na przykładach krajów, gdzie sprawowana jest opieka farmaceutyczna
  • co zyskuje pacjent?

Jak program opieki farmaceutycznej zmieni rynek pharma
– Dyskusja Panelowa

Paneliści:

Michał Nitka, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS

Elżbieta Piotrowska-Rutkowska, Prezes, NACZELNA RADA APTEKARSKA

Karolina Widelska, Wiceprezes, Fundacja na Rzecz Pacjentów – Opieka Farmaceutyczna w Centrum Uwagi
Katarzyna Czajczyńska, Prezes, Pharmacy Solutions – Sieć Aptek Partnerskich 4 Pory Roku

  • zmiana roli farmaceuty
  • preskrypcyjne kompetencje farmaceuty
  • nowe usługi w aptece

#2 WYZWANIE

Jak sprawnie i bezpiecznie zmierzać w kierunku innowacyjnej organizacji

How to drive business transformation in changing Times by leveraging digital and data

Chetak Buaria, Global Head of Customer Engagement & Channel Evolution, MERCK GROUP

Inwestowanie w mocno regulowanym
i nieprzewidywalnym środowisku

– dyskusja panelowa

Paneliści:

Markus Baltzer, Prezes Zarządu, Bayer Polska

Phil Krzyzek, General Manager Biopharma, Managing Director, Merck Poland

Piotr Fic, p.o. Prezesa Zarządu, BIOMED LUBLIN

Paweł Biernat, CEO, BIOTTS

Anna Rulkiewicz, CEO, LUX MED

Tomasz Németh, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Gedeon Richter Polska

  • Krajowy Plan Odbudowy Kraju – jak wykorzystać środki
  • kierunki inwestycji
  • automatyzacja procesów i wdrażanie cyfrowych narzędzi – czynniki sukcesu

Strategia odporna na zewnętrzne kryzysy i zawirowania – recepta na przyszłość

Maciej  Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

  • odwaga i ryzyko biznesowe w praktyce w okresie nieprzewidywalności
  • agile w praktyce
  • komunikacja do wewnątrz i na zewnątrz

Miejsce zarezerwowane – czekamy na potwierdzenie tematu

Nienke Feestra, General Manager, TAKEDA

Jak na wielu poziomach budować kulturę innowacyjności w organizacji
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej  Chmielowski, Managing Director, FRESENIUS KABI

Beata Jurecka-Lepieszko, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, FRESENIUS KABI

Magdalena Kuskowska, Kierownik ds. Komunikacji,  FRESENIUS KABI

Joanna Miłachowska, Prezes Zarządu, SIEMENS HEALTHCARE

Piotr Kuskowski, Dyrektor ds. marketingu i strategii, SIEMENS HEALTHCARE

Kamil Gorczewski, Kierownik ds. współpracy naukowej, SIEMENS HEALTHCARE

  • jak utrwalone nawyki przeszkadzają we wdrażaniu innowacji i jak temu przeciwdziałać
  • jak wprowadzić rozwiązania chmurowe i standaryzację w całej firmie

#3 WYZWANIE

Jak dopasować strategie do zmieniających się przepisów prawa

Wyzwania krajowej produkcji leków
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Sebastian Szymanek, Wiceprezes Zarządu, POLPHARMA

Krzysztof Kopeć, Prezes Zarządu, PZPPF

  • strategicznie ważne leki
  • niezbędne zmiany systemowe i regulacyjne
  • RTR jako część bezpieczeństwa lekowego
  • finansowanie produkcji

Medycyna XXI wieku – czy  dostęp do innowacyjnych technologii w Polsce jest realny

Piotr Przygodzki, Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Ekonomii Zdrowia, ABBOTT MEDICAL

  • rosnący popyt i możliwości w opiece zdrowotnej
  • choroba sercowo-naczyniowa –  globalne wyzwania
  • technologie nie lekowe ( Medical Device )  jako narzędzie do zmniejszenia śmiertelności z przyczyn sercowo-naczyniowych
  • obietnica innowacji

Nowelizacja ustawy refundacyjnej i jej implikacje dla rozwoju przemysłu farmaceutycznego
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Bogna Cichowska-Duma, Dyrektor Generalna, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych

Katarzyna Dubno, Public Affairs & Market Access Director, Adamed

Monika Klaus-Piskała, Dyrektor ds. Farmakoekonomiki i Polityki Zdrowotnej, MSD

Agnieszka Krzyżanowska, Health Economics, Market Access and Reimbursement Head, JANSSEN-CILAG, INFARMA

Sebastian Schubert, Head of Market Access, BAYER

  • projekt wprowadzenia korytarzy cenowych
  • kryteria oceny leku i wytwórcy
  • wyzwania i szanse związane z decyzjami regulatora

Znaczenie kanału e-commerce w farmacji

Marcin Gawroński, Associate Director, IQVIA

Czy apteka internetowa, farmaceuta i lekarz cudzoziemiec to jest nasz klient przyszłości
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Katarzyna Pękala, Prezes, ALLECCO.PL

Marcin Piskorski, Prezes, PHARMANET

Tomasz Kuźnicki, Sales and Trade Marketing Director Pharmacy Division, ADAMED

Adam Aleksiejuk, Hybrid Commercial & E-commerce Director, POLPHARMA

  • jakie jest znaczenie e-commerce
  • jak zmieni się rola farmaceuty
  • czy jesteśmy przygotowani na komunikację z lekarzem-obcokrajowcem
}

8:30

SESJA Q&A

#4 WYZWANIE

Jak zaangażować Klienta, tworzyć skuteczny mix kanałów dotarcia i mierzyć efektywność działań SF

Nowe potrzebne kompetencje KAMa by efektywnie odnaleźć się w świecie cyfrowym – dyskusja panelowa

Paneliści:

Grzegorz Jadczak, Business Unit Director Trade, AUROVITAS PHARMA

Marcin Puchniarz, Commercial Head General Medicine Central Europe Cluster, SANOFI

Urszula Myśliwiec-Durska, Country Promotion Manager, NOVARTIS

Marek Ignyś, Lead of SF Excellence & Training, BAYER

  • Ostatnie zmiany w sposobie komunikacji z klientem
  • KAM jako lider zespołu
  • Kompetencje warunkujące wysoką skuteczność działania

Czym kierować się przy tworzeniu mixu kanałów dotarcia do lekarza

Wojciech Marchlewski, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA PHARMA

  • które dane są kluczowe
  • jak wiele danych zbierać i jak głęboko schodzimy z analityką
  • od czego zależy optymalna ilość kanałów komunikacji

Jak tworzyć skuteczny mix kanałów dotarcia do klienta
– dyskusja panelowa

Moderator:
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Paneliści:
Wojciech Marchlewski, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA PHARMA

Edyta Banach, Global Marketing Director, ABBVIE

Bartosz Kąkol, Commercial Excellence Lead, SANOFI AVENTIS

  • potrzebne kompetencje pracownika
  • niezbędne narzędzia
  • czym się kierować
  • jak zbudować customer journey
  • czy jest przestrzeń dla awatarów w komunikacji z lekarzem

Sukces zespołu sprzedażowego:

Jacek Grajper, Krajowy Dyrektor Sprzedaży, RECORDATI

  • bazy danych a elastyczność i empatia w zarządzaniu zespołem
  • wielkość zespołu sprzedażowego
  • bazy klientów a skuteczny mix kanałów dotarcia do lekarzy/farmaceutów

Warsztaty: Kluczowa rola KAM w strategicznym zarządzaniu instytucją i budowaniu trwałych relacji biznesowych z klientami

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

  • dlaczego warto inwestować w kompetencje KAM
  • jak budować strategiczne i wielokanałowe podejście do zarządzania i angażowania klientów w danej instytucji
  • jakie narzędzia wsparcia wnoszą wartość dodaną dla klienta, jego pacjentów oraz firmy
Warsztaty tylko dla firm farmaceutycznych. Maksymalna liczba uczestników – 30, przy czym z jednej firmy możliwy jest udział max. 2 osób. Zakwalifikowanie do udziału w warsztacie możliwe tylko po uzyskaniu potwierdzenia od Organizatora.

Aktualne trendy audio – aplikacja Clubhouse, Twitter Spaces, podcasty i nowości audio Facebooka (Hotline)

Magdalena Albińska, Digital Marketing Manager, SUPER-PHARM HOLDING

  • angażowanie społeczności
  • content marketing
  • budowanie lojalności

JAK WYPRACOWAĆ KPI DLA PRZEDSTAWICIELI MEDYCZNYCH W ŚWIECIE DIGITAL

Radosław Kropielnicki, Digital & Multichannel Manager, SANDOZ

  • czy wiesz za ile w digitalu odpowiada sprzedaż a ile marketing?
  • czy email marketing umiera?
  • jakie mamy aktualnie podejście do KPI w Rep Triggered Emails
  • case study: przykład współpracy marketing-sprzedaż-digital w kampanii produktu z użyciem RTE

HYDE PARK – GIEŁDA INNOWACJI

– TOP MEDTECH INNOVATIONS FROM POLAND

Start-up 1 presentation:
case study firmy AIDMED

Jakub Domaszewicz, Co-Founder, AIDMED

Start-up 2 presentation:
case study firmy BRAINSCAN.AI

Robert Kitlowski, CEO, BRAINSCAN.AI

Start-up 3 presentation:
case study firmy SiDLY

Edyta Kocyk, Prezes, SiDLY

Jak obecnie wygląda nowy model pracy marketing managera
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Marta Sierpińska-Kopyt, Brand Marketing Director, NIEZALEŻNY EKSPERT

Arkadiusz Bakuła, KAMs Team Lead, GSK Consumer Healthcare

  • jakie mamy obecnie największe trudności
  • nowe wskaźniki efektywności
  • jaki jest model pracy marketing managera w przyszłości

#5 WYZWANIE

Jak zadbać o motywację, zaangażowanie i wellbeing pracownika

Rozwój pracowników obszaru sprzedaży w czasach kryzysu

Joanna Walczak, Członek Zarządu, Dyrektor HR, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA

Marta Jankowska, Starszy HR Business Partner, POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA

  • identyfikacja luk kompetencyjnych
  • segmentacja sił sprzedaży
  • wdrożenie programu zarządzania talentami

Jak zadbać o motywację, zaangażowanie i wellbeing pracownika

Małgorzata Lasota, HR Country Head Poland, GSK SERVICES

Czy i jak zmieniły się benefity pracownicze w rzeczywistości post-pandemicznej oraz ich wpływ na motywację pracowników

Marta Ryniecka, GLOBAL HEALTH SERVICES OPERATIONS LEAD FOR POLAND AND BALTICS, Johnson & Johnson Poland

Magda Al-Bayati, HR Leader Medical Devices Poland & Baltics, Johnson & Johnson Poland

  • identyfikacja luk kompetencyjnych
  • segmentacja sił sprzedaży
  • wdrożenie programu zarządzania talentami

Zarządzanie zespołem na odległość
– pułapki w dobie pracy hybrydowej

– dyskusja panelowa CEO, dyrektorów HR i dyrektorów sprzedaży

Paneliści:

Andrzej Zieliński, HR Group Director, NEUCA

Ewa Tokarska, HR Director, GEMINI PHARMACY

Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, Ferring Pharmaceuticals Poland

  • jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
  • jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu
  • jak zapewnić pracownikowi komfort pracy zdalnej

#6 WYZWANIE

Jak dopasować łańcuch dostaw do szybkozmiennego świata

Zarządzanie magazynem i zapasami leków w niepewnej rzeczywistości

Dariusz Deja, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, ADAMED

Łańcuch dostaw firmy rynku pharma w świecie VUCA
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Dariusz Deja , Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, ADAMED

Andrzej Stachnik, Prezes, ZPHF

Piotr Pietrucha, SCM Director, NIEZALEŻNY EKSPERT

  • jak poznać wzajemne oczekiwania
  • jak zarządzać magazynem i zapasami
  • w co warto inwestować

Jak skutecznie i sprawnie prowadzić zdalne negocjacje z sieciami aptek

Joanna Ossowska-Nowicka, Ditribution Director, STADA PHARMA

Nowe trendy w dystrybucji

Bartłomiej Owczarek, Członek Zarządu, GDZIEPOLEK.PL

*Koktajl wieczorny planowany jest 4 listopada, jego organizacja uzależniona jest od aktualnych ograniczeń związanych z pandemią.

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.